Klub helyiségem holnap reggel 80:00-kor nyit.
Belső szablyzat:
1.A tagoknak ott kell lenni nyitásra
2.A tagoknak zárásig ott kell lenni (17:30)
3.A tagok válalják hogy minimum heti 1 vevöt hoznak aki ott költi el a pézit
4.A tagok minden ho 5. napjáig átutalják a tagsági dijat(15,000ft)
5.A klubb vezetése válalja a napi kávémenyiség elkészitését(korlátlan mennyiség)
A Hayabusa jól bevált váza a 2008-as évre, finomításra és továbbfejlesztésre került, a feleslegesnek ítélt részek lebontása után pedig a súlya is csökkent...
Akkor miért lett nehezebb az új Busa? Ez főleg marketing duma szerintem.
Klub helyiségem holnap reggel 80:00-kor nyit.
Belső szablyzat:
1.A tagoknak ott kell lenni nyitásra
2.A tagoknak zárásig ott kell lenni (17:30)
3.A tagok válalják hogy minimum heti 1 vevöt hoznak aki ott költi el a pézit
4.A tagok minden ho 5. napjáig átutalják a tagsági dijat(15,000ft)
5.A klubb vezetése válalja a napi kávémenyiség elkészitését(korlátlan mennyiség)
A Hayabusa jól bevált váza a 2008-as évre, finomításra és továbbfejlesztésre került, a feleslegesnek ítélt részek lebontása után pedig a súlya is csökkent. Az alumínium ötvözetbôl készült vázon több helyen finom módosításokat végeztek, a szintén alumínium ötvözetû lengôkar szilárdsága is 10%-kal nôtt egy, a belsejében futó bordázatnak köszönhetôen. Az elülsô borítás háromszög alakú acélcsövekkel készült, hogy több súlyt tudjon elviselni, az ülések pedig 17 mm-rel lejjebb kerültek, hogy a vezetô mélyebben tudjon ülni. A tengelytávolság továbbra is 1485 mm. A továbbfejlesztett 43 mm-es KYB villák is külön felületkezelésen estek át, melyel jobban reagálnak az útfelület nagyobb hibáira is. A villák érzékenysége állítható, kiterjedése pedig 120 mm maradt. Az elsô villára illesztett féknyereg is átalakításra került, hogy meg tudjon felelni az új fékrendszernek. A hátsó KYB lengéscsillapító is teljes mértékben állítható, dugattyújának átmérôje 43 mm, rúdjának átmérôje pedig 14 mm. A hátsó kerékút 140 mm maradt. A háromvillás alumínium-ötvözetû kerekek simábbnak tûnnek, tömegük azonban nem változott, mérete pedig elöl 3,5x17-es, hátul pedig 6x17-es. A kerekekre gyárilag elôre 120x70ZR17-es, hátra pedig 190x50ZR17-es Bridgestone gumi kerül. A versenykörülmények között is már bizonyító négy alumínium-ötvözetû TOKICO féktárcsa került a kerékre, melyek nagyobb fékereje mellett az is elônye, hogy elöl 320mm-rôl 310 mm-re lehetett csökkenteni, szélessége pedig 5 mm-rôl 5,5 mm-re nôtt. A kisebb átmérôjû elsô fékek is hozzájárultak a motor tömegének csökkenéséhez, de egyben a felfüggesztés teljesítményét is javították. A hátsó féknyereg egy nagyobb átmérôjû (260 mm) és szélesebb (5,5 mm) féktárcsára illeszkedik, mellyel jobban kordában tartható a motor hátuljának viselkedése. A kormány-lengés csillapító alapfelszereltség. A kétkeréken száguldó legenda – szeptembertôl már hazánkban is – vár a Suzuki kereskedésekben. Vidd haza, legyen a te saját legendád.
Gyere a mociddal pénzt is kapsz+ motort is
Ja Menya szerint most ugy megy mit a busa majdnem.egy kis pipuff tuning+ pro teh és kész is