Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mekkora RF?

És amúgy is: ejnye-bejnye, hogy mindenki sportmotoros... Én a mostani motormmal is sokszor mentem napi 250-300 kilómétereket, az ilyen túrákról nem mondanék le.


(egyébként ha kisebb lennék, valszeg én is sportmocit hajtanék, és akkor nem érdekelne a túra...)
Remélem, el tudom hozni jövő héten az RF-em 7 hónapos intenzív spórolásnak hála.
Sajnos egy ideig semmit, csak agresszív gyűjtögetés lesz, nyári meló meg minden.
A Suzuki Bandit 1200N lesz a befutó.
Ha már így szóváltásba keveredtünk szabad megkérdeznem mit veszel helyette??
Én kérek Lnézést...

Na min1, írtam amit írtam. Nem megy jobban a gép, de ruglmasabb, nincs benne lyuk. Mondjuk gyárilag is nyomatékos a legtöbb 125-ös között, de így még jobb vele motorozni.

Mondjuk tök mind1, mert tavasszal eladom...
Oppá én azt hittem hogy az égéstérből esztergáltattál ki ne haragudj,de te csak annyit irtál hogy „0,5 mm-t szedettem le a hengerfejemből.” És én nem figyeltem rendesen 1000 bocs!!
suzukis....Ha csökkenti az égésteret,akkor nő a sűrítési viszony.Mert egy adott mennyiségű keveréket,kisebb helyre paszírozol be---növekszik a sűrítési arány....NEM?????
Az égéstércsökkentéssel nem csökken a kompresszió. Azért nem csökken, mert nő. Én leszedettem a hengerfejből fél mm-t. Autóknál ez vékonyabb hengerfejtömítéssel működik.
Szia Safee szerintem nem igazán gondoltat át mi is az a kompresszió növelés, mert te pont az ellenkezőjét csináltad,csökkenteted a kompressziót!!!
Legalábbis szerintem
Bár én egy kicsit OFF vagyok ide, mert egy Cagiva Endurom van, de láttam itt is téma a kompressziónövelés.

Szóval ezt én is megcsináltam. Túl sokat nem akartam csökkenteni az égésteren, 0,5 mm-t szedettem le a hengerfejemből. Én hülye, csak ezért vettem egy másik hengerfejet, merthogy nehogy el legyen baszva, abban meg most csak áll a pénzem...

Szóval az én motorom elméletileg egy picivel 4000/min alatt indul meg rendesen, és régebben ezen megindulás előtt volt egy kis gondolkodós-dadogós fordulatszám. Ezt kb. 3750-től 3850-ig csinálta.

A leesztergált hengerfej után rugalmasabb lett, nincs dadogás. Egyszerűen városban motorozok 50-nel 2900-as fordulattal, kiérve a városból gázt adok, gyorsul, és szépen rugalmasan jön meg az erő 3900-4000 körül. Amúgy nem mondom, hogy határozottan jobban megy, csak nincs benne az a luk 4000 alatt, tehát jobb vele motorzni és kész.

Már csak azt bánom, hogy nem szedettem le belőle többet, hátha még egy picit javított volna...
Helo! 91-nél újabb RG-hez tudna valaki olyan információt, hogy hol lehet hozzá 200-as hengert szerezni, ezzel a témával kapcsolatban bármilyen információ érdekel! Előre is kössz!
Igen profi de csak akkor javítanak garaciásan ha ők szúrtak el valamit, tehát ha rosszul járatod be az a te hibád. Egyébként adnak leírást a megfeleő bejáratáshoz is. Hívd fel őket, és minden kérdésedre válaszolnak akár tuningolásrol is, legyen szó.
Ja és mennyi ideig tart egy bejáratás?
Hogy nézzem meg hogy jók-e a hajtókar csapágyak?
Mennyire szabad mozognia?
De ahhoz meg kell gyuru is nem?
Én 8000 környékén láttam 20000at mondtak a dugóra és 3000at a fúrásra.
A hengerfejből mennyiért vesznek le?
Mégis csak profi csinálja, mert vennak ismerősök de azok garit nem vállalna .
Nos, a helyzet kissé összetett, vettem a mocit 1 hónapja.
Az előző tulaj valahogy belepiszkált a karbiba, hogy kevesebbet egyen a gép.(ezt mondta)Szóval max 120-at megy.(nem áttétel miatt)
Ez kissé meglepett, de ez még semmi, mert ez mellet eszik 5-6 l-t.

Mi lehet a baj? Úgy egy hete levettem a tankot és láttam, hogy amikor elfordítom a kulcsot a power vezérlője csak búúg, de nem mozog.=-Szétszedtem, darabokban volt benne a fogaskerék. Szerencsére sikerült megcsinálni, már működik. Na akkor próba:bemelegedett, mentem egy kört(este volt és hideg), sokkal jobb volt. Másnap du. gondoltam elugrok a szomszéd faluba...8Km itt kezdődtek a problémák. Be sem bírtam indítani, csekkolom, benzin, szikra, mia? Nincs szikra?! Másik gyertya (ami épp a kezembe akadt) szikrázik.
Elindultam és....a többit már el tudjátok képzelni.
Tudtam, hogy gyárilag milyet írnak elő hozzá, de nem az volt benne, hanem a legszarabb.(utcai:NGK br9ecm(2300Ft)racing:b9egv(4600Ft) enyémben:b9es(780Ft)
Szal gondoltam Tátig egy másikkal is elmegyek is elmegyek.
Most még egyenlőre gyertyára spórolok Aztán majd meglátom.
Ha dugón akarsz spórolni a legnagyobb könnyelműséget követed el NEM szabad olcsót venni, mert ezek kb: 2500 km futnak és végük, ha dugót szeretnél venni, akkor a Táboriék ebben is segítenek, javaslom a proxot kb: 25000 fúrással együtt!!
Kösz.
Szerintem is ez a legjobb.
Dugót nem tudod hol lehet kapni ha lehet olcsobban.
A kompresszió növeléssel csak okoson, mert ha nagyon meg növeled, akkor”kopogásos égés” fog bekövetkezni, amitől a dugó ki fog lyukadni. Ja és én Tábori Tuningot javaslom Újpest templomút 3, tel: 3692-915 Nagyon korrektek, ha ők követnek el hibát, akkor garanciáson ki javítják. Ja én 3 éve hajtok egy 86’példányt A LEGJOBB 125-ös a világon!!!!
Ha növelném a kompressziót az észrevehetően befolyásolná az erejét?
Vagy csak szarabb lenne?
Hol lehet 3.kerhez legközelebb dugót kapni?
jó igen, csak gyorsabb volt az agyam mint a kezem, a hengerfjből huztak le, arra értettem.
kösz mester
Növelték hapsi:)Ha csökkentenék az negatív tuning lenne:)
lehet hogy kicsit belepiszkáltak a motorjába, csökkentették a kompresszió viszonyt, probáld meg a gyárilag irt gyertyánál 1 el nagyobb hőérétküvel.
nem belevaló gyertya, túl kicsi hőértékű, nagyobb hő volt a hengerben mint a gyertyának a maximális hőértéke.