Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azt elfelejtettem írni, hogy ez a keihin karbis.
Hy! Valaki megtudná nekem mondani a gyári karbibeállítását 250-es 97-es ST-s kiadású rmx-nek? Előre is kössz!
Szia!
Nem vettem meg tőle, szerintem még megvan neki.
Ha megveszed tőle a te lendkereked eladod?
Hali!Engem érdekelne az rmx gyújtás ha még megvan!
Üdv.

Engem érdekelne SUZUKI RM 250es MOTORBLOKK egyben. ha valaki tud segíteni akkor írjon, előre is köszi
Sziasztok!

Van valaki köztetek, akinek RMX250 98SW van? Nem a sima 98W
Műanyag nagy tankos, ahol a berúgókar ráér a tankra, hajlított fékpedál, termosztát a hengerfejen, J116-al kezd a blokkszám, és PJ13A-s a vázszám.
Power ebben AETC2-es 3 lapos szar csúszkál egymáson, lehet korábbi évjáratban is volt ilyen.
Elvileg a sima RMX SJ-s, ez a másik meg PJ-s vázszám alapján.
Olyasmi mint ami a képen van
Ha nem találok visszarakom, gyógyított, csak szeretnék megelőzni egy komolyabb bajt a cserével. Túlmelegedett egyszer a blokk, mágnest tartó ragasztó elengedte a mágneseket a lendkerékben, szerencsére időben észleltem, szét lett kapva és fémragasztó. Most főtengely csapágy csere volt, láttam, hogy egyik mágnes szétrepedt, de még a helyén van, a cserével azt szeretném megelőzni, hogy az esetleg kitörő darabok szétvigyenek mindent a gyújtásban
RM 250 gyújtáson gondolkodtam,de tartok tőle, mert ha nem jó helyen ad szikrát, abból gondok lehetnek...
Sajna ez egy 98SW, amiben speci gyújtás van csak ebbe és a 99SX ben van ilyen, de szerintem ebben már cserélve lett, mert a sima RMX lendkerékre hasonlít ami benne van, ezért próbálkozok a sima RMX lendkerékkel, már ha kapok és jó a főtengelyre egyáltalán.
jaja rá gondoltam
persze le mérem de mi is történt pontosan ? mert én is a saját ökörségemből vettem meg (ráadásul még meg is tudták csinálni ami lelazult) meg látom hogy 32 vagy gyereket stb stb én is emberből vagyok de nekem is ennyibe volt sajnos ,azon sem gondolkoztál még hogy egy RM gyújtást rá operálj szerintem nem lehet nagy különbség közöttük legalábbis az enyém szinte tök ugyan az csak van rajta világítás tekercs is lehet nem is lesz jo neked semmi képen.....
Ment a válasz.
Kire gondoltál?
Ő már eladta.
oké küldtem az árat a freemailos-ra de hirdet itt az alkatrészek között is egy gyerek ö azt hiszem valami bontós lehet öt kérdezted már
Ez megjött, de a korábbi nem, gondolom az enyém sem ért oda mindjárt küldöm ismét, imádom a számítógépeket meg az internetet
A legjobban működő cucc úgy néz ki a sportmotor fórum
devid26 kukac freemail.hu al próbálkozhatsz még, de gyanítom a citromail meg a gmail nem puszipajtások, hátha a freemail-t jobban szereti.
Szia remélem ezt már megkapod azért van felesleges nyújtásom mert lelazult az alaplapom és ijedtemben rendeltem is gyorsan egyet az ebay.com-ról az usa-ból kaptam borsos áron de közben egy kis öreg bácsi megcsinálta ami fellazult és menet rögzítővel össze rakta és gyönyörűen működik most már két éve tehát én pont annyiért adom amibe nekem került és nem sértés lesz az ára.....
Szia nem jött semmi nincs másik email címed? a telefon majd ha sikerült megegyezni....
ennyit az informatikáról...
Közben én is írtam neked egyet, megkaptad? Hívhatlak telefonon ilyenkor? A hirdetésnél láttam egy számot.
boros666@citromail.hu én már írtam de válasz nem jött
Szia!
Még keresem. Elérhetőséged? Mind ha dobsz emailt a dewenduro kukac gmail.com-ra, akkor megbeszéljük a részleteket.
Szia találtál már nyújtást az RMX-hez? mert nekem van egy komplett ha érdekel
Igen a váltó olajam vizesedik! Köszönöm szépen a segítséget! Majd megírom,hogy mi lett! üdv.: Gergő
A váltóolajad vizesedik? Ha a vízpumpánál megy át szerintem sima szimeringcsere megoldja, esetleg még csapágy, pár száz forint a csapágyboltban a szimering.
Nem hiszem, hogy a tengely lenne elkopva.
Ha a váltóolajad vizes, akkor első körben szerintem a szimeringgel próbálkozz.
Nem tudom melyik része halt meg,csak átengedi a vizet a blokkba,és azt tanálcsolták,hogy cseréljem ki! Vagy esetleg elég szimeringet vagy ilyesmit cserélni?
Szia!

Bemész egy Suzuki márkakereskedésbe, megmondod a motor évjáratát (blokkszám+vázszám pontosabb) aztán 2-3 héten belül hoznak neked újat gyárit. De minek neked új? Bontottan jóval olcsóbban megkapod és szerintem az is menni fog, esetleg csapágycsere, ha beállt. Melyik része halt meg? Gyári számok alapján vízpumpa esetében nem mind1, hogy 92 vagy 93
Helló! Tudna valaki segíteni,hogy honnan tudnék Rm250 92"-93"-hoz ÚJ vízpumpát rendelni? Előre is köszi!
Szia!
Itt kibogarászhatod alkatrészenként.
A 2002-nél kikeresed a típusszámot ami érdekel, egy másik ablakban a fő oldal jobb felső sarkába beírod a típusszámot és kihozza neked, hogy melyik motorokba passzol még.
Vagy itt, ha az orosz nyelv zavar, bár ezt én nem csípem, mert RMX 250-ben nincsenek otthon, van pár típus amiről semmi infó és zavaró lehet, de RM250-re jó lesz szerintem.
Általánosságban a fentiek szerint K3,K4,K5 egyezik inkább, K2 a K1-el stimm, de van amiben azok is különbözőek.
Hello!

Valaki, aki ismeri a 250es RM-eket, megtudná nekem mondani melyik évjáratokban változtattak a blokkon? pl. a 2002-esbe ami van mettől meddig volt?
köszi