{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5574666] 2019. 11. 12. 20:32
Tisztagergo20
Berugókart!?!?!?!? Hali 92 es rm/rmx (azért vagy vagy mert váz az 92es rm... de a blokk az j113 ami ha jól olvastam rmx) 250 hez keresek berugókart!
[#5571262] 2019. 10. 26. 8:37
Rmz450tomi
Üdv, szerintem a kuplung lamellák koptak el teljesen
[#5570557] 2019. 10. 20. 18:44
bagi-01
Hello.Segítsèget szeretnèk kèrni.Vettem egy 2007 rmz 450 et,ès elinduláskor kuplung kar ki engedèsekor,nagyon kint fog ès nem lehet csúsztatni hanem ránt egyet ès ugy indul.Nincs az a finom csusztatás,sőtt nem is lehet csusztatni,csak egy pont ahol ránt egyet ès elindul.Mi lehet a problèma?Válaszokat ès a segítsèget előre is köszönöm!
[#5565448] 2019. 09. 20. 11:49
Feca123456
Sziasztok. 91 rm 250hez keresnék főtengelyt!
[#5563982] 2019. 09. 09. 20:30
Déemm
A visszadurrogás az valószínűleg szelephézagok beállítása miatt van valószínűleg újra kellene korongozni mert picit egybe nyithatnak a szelepek. Ha a blokk csattog az viszont eléggé csapágy gyanús lehet kellene már a gépnek egy motorgenerál az a biztos.
[#5563686] 2019. 09. 07. 17:55
Papamancs
Sziasztok!

Vásároltam a fiamnak egy 2009-es Rmz250 cross motort. Miért csinálhatja azt hogy kis gázon ha húzom akkor pár mp múlva olyan mintha elvenné valami a gázt, ha még kis gázt adok akkor még megindúl mint a barom? Marha idegesítő mert nem lehet vele normálisan kis gázon menni, olyan mint egy hintaló. Karbit szétszedtem darabokra, minden része kitakaritva ahol kellett ott zsirzás. Keverék szabályozó csavar 1/4 fordulatra kicsavarva mert itt még fogjuk rá hogy úgy ahogy méltóztatik indúlni, de ha kintebb tekertem akkor 100-t kell rárugni. Légszűrő naponta tisztít a, olaj spray-el fújva, bilincsek szívó csonkon Légszűrőn meghúzva. Ja és sokat durran a kipufogóba menetközben is inditásnál is, és kisgázon a blokk bal oldalából kis csattogó hang jön, kB mintha egy csavar kilenne lazúlva és oda koccanna valahová. Lehet ezek között összefüggés? A gyújtás ezeknél a motor oknál állítható, ha igen akkor hol? Köszönöm előre is. Üdv
[#5561029] 2019. 08. 17. 21:57
T.Petya
van vagy 1 darab az országba
[#5561017] 2019. 08. 17. 21:02
Bumbi331
Sziasztok! Lenne egy kis gondom... vettem egy Rm 125 96”-ost. Nincs alapjárat. Mikuni karibi van rajta és állítható de nem reagál rá... szétszedtem ki takaritottam de nincs változàs. Mi lehet a hiba? Köszönöm
[#5555628] 2019. 07. 12. 22:30
DewEnduro
Vegyél rá egy Scudo/keihin új kínai PWK 38 as karbit, jó lesz vele, csak be kell karburálni.
kínából ebayen 10 eFt.

(A torony tömítést meg kell nézni beszerelés előtt, van ami átereszt.)
[#5550483] 2019. 06. 07. 23:58
Balus16
Üdv !

Valakinek 2004- 250 Rm-en van FMF rendszer,vagy csak dob ?

Köszi:
G.
[#5547399] 2019. 05. 23. 17:21
Doszpodm
Sziasztok. Nézegetem ezeket a 2010-től gyártott Suzuki Rmx450Z-ket. Valaki esetleg tudna róla mondani pár hasznos infót? Exc Kategória szervizileg? Dugó csere vez lánc csere ilyesmi mikor esedékes? Mennyire megbízható? Köszönöm az infókat.
[#5544652] 2019. 05. 13. 12:11
z00
úgyértem esetleg , írni meg majd 1x megtanulok.
[#5544651] 2019. 05. 13. 12:07
z00
Szia, nekem egy olyan ember aki kb 20 eve krosszozik és szereli is hivatás szerint ezeket a motorokat aztmondta, ha 250 4t akkor yamaha. Az érvei és a tények őt igazolták.
Merre vagy megtalálható? ha esetlek a keleti régióba szivesen megadom az elérhetőségét, hátha tud neked valamit ajánlani.
[#5544612] 2019. 05. 13. 8:12
Marco329
Sziasztok!
Suzuki Rmx 250 93 -as évjáratú motoromhoz keresek karburator felújító szettet.
[#5544611] 2019. 05. 13. 8:11
Suzukirmz
Szia 250 ccm rmz , te milyen motort ajánlanál .
[#5544531] 2019. 05. 12. 17:44
z00
Szia, miért pont suzuki ? ccm-et se irtad le.
Merre fele laksz? Ezt csak azért kérdezem, hogy hozzáértő embert kell keríteni aki elmagyarázza neked, mit érdemes megvenni és mit nem.
[#5544471] 2019. 05. 12. 14:09
Suzukirmz
Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy szeretnék venni egy suzuki rmz 2017 és évjáratú cross motort első motoron lenne crossból , mikre figyeljek oda milyen hibákat nézek vagy ennek a típusnak milyen hibaforrásai vannak , honnan tudom biztosan hogy a motor milyen évjáratú , az üzemóra számlálót hol találom rajta . Ha esetleg valakinek van hozzá füzni valója szîvesen olvasom . Köszönöm
[#5533110] 2019. 03. 24. 20:16
benibalazs
Sziasztok!
Most vettem egy 2009-es rmz 250-et. Esetleg valaki tudna küldeni egy service manualt hozzá?
Privátban adok emailt.
[#5527317] 2019. 03. 05. 7:04
RMX250POWER
Helló, RMX 250-hez szeretnék henger alakú power szelepet venni vagy csináltatni, ha akárki tud valamit, hogy hogyan tudnám megcsináltatni akkor kérem jelezze, vagy adjon egy elérhetőséget.
[#5519179] 2019. 02. 08. 18:24
Büfi
Sziasztok! Van 1 rmz 450 07-em. Az a gondom vele hogy az alapjárat nem mindig akar visszaálni, kb 1000-es fordulaton pörög mitha falsot szívna. A karbi vagy 20 x darabokra lett szedve, minden tömítés kicserélve+ melegindító is. Van mikor jó de az ritka eset. A tű is cserélve lett viszont a hüvely vagy mi a neve az nem. Lehet ez gond?
[#5496205] 2018. 11. 08. 18:08
Patrick250
Sziasztok! Van egy 2003-as rm250-em de sajnos a blokk közép meg van repedve a forgattyúsháznál. Az lenne a kérdésem hogy valakinek van-e jó hegesztő ismerőse? Lézeres hegesztésre gondolok ha jól tudom az a legjobb. Előre is köszi!
[#5495907] 2018. 11. 07. 15:17
Bazsi rmx250
Sziasztok 1993-as rmx250 hez keresek gyujtotekercset vagy ha valaki tud valami jo megoldást azt is megköszönöm 06703899408
[#5488234] 2018. 10. 02. 23:15
nimrod79
A tűn és a kehelycsövön látod ha kopott.
Bár ez nem olyan öreg gépezet, hogy szét lenne kopva. A tps szelepet fellazítod és tekered ide oda. Aztán nézd meg a változást.
A membrán nyomja rendesen a benzint amikor húzol rgy gázt? Nem tudok már mire gondolni. Esetleg valahol egy kicsi fsls levegőt kap a motor. Nekem akkor csinált ilyet (a közép tartományban megtorpant) amikor a szívócsonknál fals ot szívott. A gumi csonk sértetlen volt, csak azt vettem észre, hogy a benzintől meg van keményedvebés hiába húztam meg a bilincset. Persze én is kicseréltem a tűt, a membránt, a fúvókát. Aztán a kikeményedett gumi szívócsonk szivatott. Nekem is csinálta azt a (dugulásos) lyelenséget a közép tartományban, viszont nekem a azt is csinálta ilyenkor, hogybsima úton nyél gázon a motor berángatott. Mintha a karbiból elfogyott volna a benzin. Ha visszaengedtem egy kicsit s gázt, akkor ez lyelenség egyből megszünt. A szívócsonk csetével megoldódott.
[#5488064] 2018. 10. 02. 8:56
Endyboy
Ha finoman húzom a gázt, akkor is előjön a problèma, a tartományt leszámítva amúgy jól reagál a hirtelen gázra. A karbi gyári beállításokkal se jó. A tps-t is megmèrtem ès hozta a manualban megadott értékeket. A szívócsonkal nem hiszem hogy fals levegőt szív, mert jól rajta van a csonk. A pillangó szelep tengelyen lévő szimeringet még nem néztem. A súbertű szemmel láthatóan szokott elkopni? Mert ránézésre az se kopott. Esetleg a kehelycső elszokott kopni? Èn azt nem èrtem, hogy ha húzok egy teligazt, akkor is előjön a problèma ugyanott, ha csak fel gazt húzok, akkor is előjön ugyan ott...
[#5487819] 2018. 09. 30. 21:05
nimrod79
Én az első körben karburátor problémára gondolnék.
Ez a karbi nagyon érzékeny a beállitásra. Próbáld meg visszatenni a gyári értékeket, a gyári fúvókákat és a tűt.
Vagyis nagyon kényes egy karbi. A karbi ház tiszta legyen. A fúvókák is tiszták legyenek. A gyorsítómembrán ne legyen lukas. Ha cserélsz membránt akkor a nyomorugót is cseréld ki.
A tps szenzoron úgy tudsz állítani, mikor alapjáratról húzol egy gázt, akkor lassan tekered és figyeled a változást. Akkor jó ha gázra nem torpan, hirtelen felveszi a fordulatot a motor.
A karbinál ellenőrizd a pillangószelepnek a tengelyén lévő kicsi szimeringet. Mert ha kopott akkor ott tud kicsi fals levegőt szívni. Illetve a szívócsonknál is tud.
A benzinszintet ne állítsd el. Ez a karbi úgy működik, hogy alapjáraton csak az alapjárati fúvóka adagolja a benzint a motornak. Alapjáratról egy hirtelen gázra (a gyorsítómembrán) benzint pumpál egy furaton a motornak, hogy egyből ugorjon. Ha már egy gázra bepumpálta a membrán a benzint akkor már csak a fűfúvókán (és persze az alapjáratin) szívja be a benzint a motor. Hu.. remélem ezt érted? Vagyis most arra gondoltam, hogy a közép tartományban azért lehet rossz a motor mert keveset pumpál be, vagy nem időben.
A középső tartományban akkor is megtorpan amikor szépen motorozol vele? Ha gázra torpan az lehet a membrán vagy a tps szenzor.