{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5496205] 2018. 11. 08. 18:08
Patrick250
Sziasztok! Van egy 2003-as rm250-em de sajnos a blokk közép meg van repedve a forgattyúsháznál. Az lenne a kérdésem hogy valakinek van-e jó hegesztő ismerőse? Lézeres hegesztésre gondolok ha jól tudom az a legjobb. Előre is köszi!
[#5495907] 2018. 11. 07. 15:17
Bazsi rmx250
Sziasztok 1993-as rmx250 hez keresek gyujtotekercset vagy ha valaki tud valami jo megoldást azt is megköszönöm 06703899408
[#5488234] 2018. 10. 02. 23:15
nimrod79
A tűn és a kehelycsövön látod ha kopott.
Bár ez nem olyan öreg gépezet, hogy szét lenne kopva. A tps szelepet fellazítod és tekered ide oda. Aztán nézd meg a változást.
A membrán nyomja rendesen a benzint amikor húzol rgy gázt? Nem tudok már mire gondolni. Esetleg valahol egy kicsi fsls levegőt kap a motor. Nekem akkor csinált ilyet (a közép tartományban megtorpant) amikor a szívócsonknál fals ot szívott. A gumi csonk sértetlen volt, csak azt vettem észre, hogy a benzintől meg van keményedvebés hiába húztam meg a bilincset. Persze én is kicseréltem a tűt, a membránt, a fúvókát. Aztán a kikeményedett gumi szívócsonk szivatott. Nekem is csinálta azt a (dugulásos) lyelenséget a közép tartományban, viszont nekem a azt is csinálta ilyenkor, hogybsima úton nyél gázon a motor berángatott. Mintha a karbiból elfogyott volna a benzin. Ha visszaengedtem egy kicsit s gázt, akkor ez lyelenség egyből megszünt. A szívócsonk csetével megoldódott.
[#5488064] 2018. 10. 02. 8:56
Endyboy
Ha finoman húzom a gázt, akkor is előjön a problèma, a tartományt leszámítva amúgy jól reagál a hirtelen gázra. A karbi gyári beállításokkal se jó. A tps-t is megmèrtem ès hozta a manualban megadott értékeket. A szívócsonkal nem hiszem hogy fals levegőt szív, mert jól rajta van a csonk. A pillangó szelep tengelyen lévő szimeringet még nem néztem. A súbertű szemmel láthatóan szokott elkopni? Mert ránézésre az se kopott. Esetleg a kehelycső elszokott kopni? Èn azt nem èrtem, hogy ha húzok egy teligazt, akkor is előjön a problèma ugyanott, ha csak fel gazt húzok, akkor is előjön ugyan ott...
[#5487819] 2018. 09. 30. 21:05
nimrod79
Én az első körben karburátor problémára gondolnék.
Ez a karbi nagyon érzékeny a beállitásra. Próbáld meg visszatenni a gyári értékeket, a gyári fúvókákat és a tűt.
Vagyis nagyon kényes egy karbi. A karbi ház tiszta legyen. A fúvókák is tiszták legyenek. A gyorsítómembrán ne legyen lukas. Ha cserélsz membránt akkor a nyomorugót is cseréld ki.
A tps szenzoron úgy tudsz állítani, mikor alapjáratról húzol egy gázt, akkor lassan tekered és figyeled a változást. Akkor jó ha gázra nem torpan, hirtelen felveszi a fordulatot a motor.
A karbinál ellenőrizd a pillangószelepnek a tengelyén lévő kicsi szimeringet. Mert ha kopott akkor ott tud kicsi fals levegőt szívni. Illetve a szívócsonknál is tud.
A benzinszintet ne állítsd el. Ez a karbi úgy működik, hogy alapjáraton csak az alapjárati fúvóka adagolja a benzint a motornak. Alapjáratról egy hirtelen gázra (a gyorsítómembrán) benzint pumpál egy furaton a motornak, hogy egyből ugorjon. Ha már egy gázra bepumpálta a membrán a benzint akkor már csak a fűfúvókán (és persze az alapjáratin) szívja be a benzint a motor. Hu.. remélem ezt érted? Vagyis most arra gondoltam, hogy a közép tartományban azért lehet rossz a motor mert keveset pumpál be, vagy nem időben.
A középső tartományban akkor is megtorpan amikor szépen motorozol vele? Ha gázra torpan az lehet a membrán vagy a tps szenzor.
[#5487685] 2018. 09. 29. 20:42
Endyboy
Sziasztok!
2009-es suzuki rm-z250 megtorpan és egyenletlenül jár a középső fordulatszám tartományban. Motor könnyen indul, nem füstöl, teljesen jó az alapjárata és a bizonyos tartomány alatt és fölött is jól megy. Először karburátor problémára gondoltam, a gyári beállítása 170-es főfúvóka és nldt-4-es súbertű, a motorban 175-ös fúvóka volt, amit 162-esre cseréltem, (2 féle k9-es rmz 250 létezik és az egyiknek 162-es a gyári főfúvókája, de ezt rendeléskor még nem tudtam) de nem oldotta meg a problémát. Próbálkoztam még a különböző tű pozíciókkal, de szintén nem segített. Úszószintet nem néztem, mert szerintem ha azzal lenne a baj, akkor a motor minden tartományban rossz lenne. Van a karburátoron még egy tps szenzor, azt még nem ellenőriztem, nem tudom, hogy az okozhatja-e a problémát. Külön érdekesség, hogy nem számít mekkora gázt adok a probléma mindig ugyanott jelentkezik, szóval már nem vagyok biztos abban, hogy a karburátor a ludas. Üresben járatva egyáltalán nem jelentkezik a probléma, alacsonyabb sebességfokozatokban, illetve csúszósabb felületen, ahol eltud pörögni a kerék kevésbé tapasztalható. Cseréltem benne gyertyát, a régi gyertyának tökéletes őzbarna színe volt... Mi okozhatja ezt? Gyújtás? Vezérlés? Amúgy a motor teljesen gyári állapotban van.
[#5480471] 2018. 08. 26. 19:13
kecsojani
Sziasztok! RMX 250 S 93-94 hez keresek szervízkönyvet , Valaki tud esetleg ?
[#5476344] 2018. 08. 06. 15:53
krausz
Üdv. Az lenne a kérdésem rmz 250 2013 motoron merre lehet az alapjáratot állítani?
[#5463372] 2018. 06. 17. 10:04
somi05
Üdv, bontottan keresek rmx 250-hez power állító kupakot , a mellékelt képen láthatót. Rm 250-ekhez is használták, szóval ha valaki bont hasonlót ne tartsa magában :)
[#5457856] 2018. 05. 27. 15:15
Lőrinc
Sziasztok
Helyesbítenék!:)
93-ashoz rmx-hez keresek hátsó felnit (18"-os, szimeringtől szimeringig 15,3 cm), és egy első féknyerget!
06703930608
[#5457796] 2018. 05. 27. 0:23
Lőrinc
Sziasztok
Nincs valakinek egy 96-os rmx 250-hez való hátsó felnije?
06703930608
[#5453062] 2018. 05. 11. 6:57
2Ttuning
Sziasztok !
Segítségetek kérném . Van valami eltérés az RM-z 450-es blokkok közt gondolok itt olaj mennyiség stb. . Kivülről nagy változás nem vettem észre .
2005-06 1500ml olajat kér
2007 es 1300ml
2008 1100ml
[#5453061] 2018. 05. 11. 6:53
2Ttuning
Szia 6 üó , Motul 300v , írd be youtube-ra vannak fennt egész jó videók.
[#5447946] 2018. 04. 23. 22:58
Csánt
Sziasztok! Suzuki rmz 450-2007 be milyen időközönként kell cserélni a váltóolajat, hogyan cserélem, és milyen olajat használjak?
[#5447558] 2018. 04. 23. 10:17
Regő
Üdv!
Keresek Suzuki rm 250 (2004) / rmz450 (2005) teleszkóp szár védő műanyag bilincset. Akár egybe is érdekel a teló védővel.
[#5446447] 2018. 04. 18. 19:45
Pimpizoli
Köszi a tippet de sikerűlt pontosan be azonosítani a paripát 1998 év végén készűlt és W tipusú :-)
[#5446393] 2018. 04. 18. 17:47
Regő
Nagy valószínűséggel 1997 a képeid alapján.
[#5443780] 2018. 04. 12. 8:16
Koskriszta
Sziasztok, nem tudom, higy lehet innen leszedni, de a motor már régen elkelt. Köszönöm.
[#5443325] 2018. 04. 10. 14:06
Pimpizoli
A képeim között van róla fotó
[#5443249] 2018. 04. 10. 8:11
Regő
Ha egy képet tudnál küldeni az sokat segítene!
[#5443205] 2018. 04. 09. 22:47
Pimpizoli
[#5443061] 2018. 04. 09. 18:44
Pimpizoli
Sziasztok !
Egy RM 250 évjáratot szertnék be azonosítani tuna valaki segíteni ?
RJ17A-101975
[#5443060] 2018. 04. 09. 18:44
Lőrinc
Üdv!
96-os 250-es rmx-hez keresek oldal sztendert! Esetleg ha bárki tudja hol érdemes hozzá alkatrészt keresgélnem, azt megköszönöm!
foldilorinc@gmail.com
06703930608
[#5442254] 2018. 04. 07. 9:11
geri922
Hello. 1995-ös évjáratú Suzuki RM 125 höz keresek komplett kuplungot.
[#5438391] 2018. 03. 27. 9:51
istvanmotor
Suzuki Rmz 450-es, 2007-es, teljes kipufogó rendszerrel, 2 új felnivel, friss Motul 7100-as olaj, olajszűrő, üzemóra számláló, új fékpofák, új gyertya,leszervizelve, jó állapotban eladó.( Nagyon erős, nagyon megy.)
Quadra cserélhető, elsősorban Suzuki-ra, vagy Kymco-ra, értékegyeztetéssel!
Ár:690 e Ft
Tel: 06 30/8595-282