majd elzár, pumpa és újra. Ha esetleg nem sikerül így, akkor ne zárd el alul a csavart, hanem csak fogd be a cső végét, amikor visszafelé engeded a kart, csak a végén zárd el a csavart, amikor már nem jön levegő.
A gyári henger fala porózus(persze nem szemmel látható), azaz megtartja az olajat, s még ha alapjáratig is engeded vissza a gázt, mivel az olaj a benyába van keverve kap némi olajat, s pluszban ott van a "feltapadt". Az jogos kijelentés lehet, hogy nem kap eleget, de szerintem nagy tempónál órákig senki nem szokott motorfékelni, illetve ott a kuplung, ha még is ilyen szükséges lenne, de bevallom neked én a motorfék által okozható kopásra nem szoktam figyelni, s 4 éve megy a 2T motorom. A 4T mivel több alkatrészből áll több dolog kopik benne, azaz több dolgot kell cserélni, nem tudom mik a szempontjaid, de ha csak ez az egy szól a 4T mellett, akkor szerintem gondold át, s nem lebeszélni akarlak, csak gondold át.
Hogy tetszik az RMX?
am 2t hez teknika kell