Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszönöm szépen! :)
Nem gondolkodom olyan nagyban....250-es gépeket nézegettem 4T-ben.
De azért köszönöm még egyszer! :)
Volt benne hasznos infó!
Keresek krossz bukót m- s méretben csizmat42-43méretben ,pÁncélt vagy protektoringet és ruhát.m -l .Gy-M-S megyéből
2006-nak reped a blokja!
Nézd meg és megtudod h mik azok a külömbségek a 2t ill 4t közt amit kopnak ill cserélni kell:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Hali én nem sokat tudok, csak amit hallottam, olvastam, saját tapasztalat nincs. Egy biztos, a 4T kevesebbet fogyaszt, de cserébe több alkatrész kopik, amit üzemórában ki kell cserélni.
Tán a 2008-as RMZ450-ről több forrásból olvastam, hogy reped a blokkja, az évjáratban nem vagyok biztos.
Akinek meg van, majd ír róla neked tapasztalatot.
Sziasztok!
Kérdéssel fordulnék hozzátok!
4T krossz motorokat nézegettem, de ezekről nem találtam az interneten leírásokat, bajokat stb.Néztem a bonctermet is de azokra nem nagyon merek hagyatkozni mivel nagyon sokan elfogultan jellemzik a motorjukat.Vagy csak jót mondanak vagy csak rosszat.
Kérdésem a következő volna:Mik a tapasztalatotok a 4T krosszról? Itt elsősorban a 3 Japán márkára gondolok (Suzuki, Yamaha, Honda)
Mik azok a dolgok amik hátrányok és mik azok a dolgok amik előnyök a 2T hez képest?
Mennyire szerviz igényesek stb.?
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget!
Üdvözlettel: AmBrUs7
Köszi!
Keresési javaslat: suzuki rm250 service manual tuti fogsz találni 2003-st angolul.Pl. innen biztosra lejön most, de nem tudom meddig
teleszkóp szett méretét nem tudom.
Üdv Urak!

Valaki tud egy jó oldalt amin van manual rm 250eshez?
illetve mekkora szimering kell az első telóba? 2000évj

köszi

BUÉK!
OK, de én nem vagyok hozzáértő motor szerelő, csak hülyeségeket beszélek ha nagyon nem boldogulsz vele vidd el szakértőhöz, s beállítja neked tutira, ő füllel/műszerekkel belő neked karbit, powert, gyújtást, ahogy kell.
majd hnap megpróbálok vmit alkotni köszi az ötleteket!
a tömítésekkel kapcsolatban csak annyi a lényeg, hogy zárjanak ne szívjon falsot, ne menjen el a nyomás víz, stb. A membránnál sokat nem látsz, zárjon az a lényeg, nem lehet belőle kitörve ja és nyisson is, az is gáz, ha össze van tapadva
de ezt hanyagold, a karburátorod nézd meg elsőnek, utána szerintem mennie kell, ha ment eddig.
hmm hnap lehet neki ugrok a membránnak,mert a tömítések elvielg jók,nyáron lett kicserélve mind1ik,csak a membránnál milyen sérülésekre figyeljek?
Tényleg a tömítéseid rendben vannak Membrán, légszűrőnél, hengertalp, hengerfej. Membránt is lehet meg kell nézni, ha már nagyon nincs tipp, mi lehet a karburátorral és ott elvileg minden ok.
ja az más S a szikrát jó helyen adja? Az úszóházadban van egyáltalán benzin? Volt már hogy rúgdostuk haver motorját, semmi, szétszedem a karbit, s úszóház csont száraz
Szerintem kapd szét a karbit és magasnyomású levegővel áramlási iránnyal ellentétesen fúvasd át, lehet beszívott valami szutykot, meg nézd is át, hogy jól szuperál-e minden benne, majd tedd vissza, illetve vedd ki a gyertyát és úgy hajtsd át párszor a dugót, hagy köpje ki magából a korábbi cuccot ami bent van a forgattyús házban. Utána próbálkozhatsz, szivatóval, ha 3-4 rúgásra nem indul, nem érdemes tovább rúgdosni, akkor próbáld meg szivató nélkül, ha úgy se megy, akkor már érdekes dolog lehet abban a karbiban. Levegő csavart gyárira hajtsd ki, mielőtt próbálkozol, ha beindult, lehet hangolgatni.
most jelenleg az h nem indul be szikrát ad ...
Miből állapítottad meg, hogy nem jó? Állítás után mentél vele vagy 40km-t és megnézted a gyertyád?
Ha jól rémlik az volt a baj, hogy beköpte, vagy mi is most a probléma?
szevasz,tekergette ma levegőcsavart de semmi,gyárilag 1,5re kell kitekerni,nekm 2re volt,de se így se úgy nem jó... a légszűrőm meg szinte alighasznált,csak garázsban állt de attól nem koszolódik.Vagy igen?
Üdv! Ezt kinek írtad és mit is szeretnél mondani?
Ha árban jól akarsz járni megveszed a GG fórumba írogató zarándol 2005-ös bergjét, ár alatt árulja jóval, de a motor állapotáról nem tudok semmit, állítólag jó állapotú, de ezt ő mondja én nem láttam, meg nem is értek a 4T hez.http://www.kepesmotor.hu/husab...
szóval szavaidból azt v eszem le hogy 4t husabergel pl 501 esel jobban járnák mert ha veszek is cross motort akkor vagy rm 250 vagy berg de nem versenycélra
Üdv Urak!

Kérdés........./2000/250-es Rm-be milyen keverési arányt javasoltok?köszi
Javaslatom: Drága a benzin, ne vegyél motort
Mire akarod használni, mennyi pénzed van rá?
Bergből 2T-t nem kapsz csak 2011 től, de a KTM exc dettó ugyan az és olcsóbb egy kicsit azokra talán még nem kell költeni felújítás címén.
Minden 2T, dugó csere, stb., üzemórásak, persze amit senki nem tart be, aztán ettől függően vehetsz szarabbnál szarabbat, de ez a 4T re is igaz
Olyan motort szerintem nem kapsz ezen évjáratokban, amire nem kell költeni felújítás címén, persze nézőpont és előző gazdák kérdése, végül is az is elmegy még, aminek lóg a hajtókarja, csak a kérdőjel, hogy meddig...
Vegyél valami régebbit ami viszonylag egyben van, meg még tegyél félre vagy 100-200eFt abból talán rendbe rakható, ha hosszabb távra akarsz motort.
hello érdeklödnék akinek volt 02 03 04 es rm 250 ese hogy meg e volt vele elégedve mert én msot szeretnék venni és hát még tanulo vagyok sok pénzem nem lenne rá felujitani mit javasoltok mert idáig csak yz és cr em volt ja meg sokan mondják hogy husabergel járnák legjobban véleményt elöre is köszönöm :D
http://www.motodacross.com/ind...
itt meg tudod nézni ;)
és persze Boldog Békés Karácsonyt!
hát h mit nézzél meg? háát sztem fékek kopása(betét,tárcsa),hátsó himba ,telók állapota,kuplung ,power nyitása stb.... ezek jutottak eszembe most