Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajna már nem annyira ( nem hoz már be ) de mindennel foglakozik ami 2-4 ütemű motort tartalmaz és nagyon korrekt csak ajánlani tudom mindenkinek.
Én már futottam bele nagyon leélt motorba, ami sok sok pénzembe került. Az EXCnek is előttem elég fos gazdája volt, de rendberaktam. Igaz belekerült több mint 200e-mbe de most tudom h jó. Csak át szeretnék ülni megint 4T-re, ezért szeretnék RMZ-t v KXF-et. A motorom eladása nem egyszerű sajnos, jó áron hirdetem, de rohadt nehéz eladni. Senkinek sincs most pénze.
A suzukival csak a szín a baj, rühellem a citromot. Meg a telói elég keménynek tűnnek a kawaéhoz képest. Kawaból nem hirdetnek normális áron, uh valszeg maradni fogok az rmznél...
A tiédben himbarendszer, vezlánc, dugó, láncszett,kerékcsapágyak..stb mikor lettek cserélve kb?
A blokkjáról csinálhatnál pár képet minden oldalról, érdekelne nagyon! Ez még a 4es váltós ugye?
Bontottat nem próbáltál keríteni?
Józsi jó srác tőle kell venni motort, mindig korrekt vasak vannak nála, bár nem tudom foglalkozik-e még JP importtal.

Árat tudsz nézni interneten is, ha megvan a cikkszám. Jobb felső sarokba begépeled, kidobja melyik motorban van, ott rákeresel az alkatrészre, s lesz ár, mivel ez rubel még fel kell szorozni az árfolyammal.
jaha 4-5 éve és eddig sokat szereltem ezeket a japo belpiacos izéket, úgy h. van 1 csomó cnc-s, esztergályos, alumínium hegesztő motorszerelő ismerősöm mert lehetetlen nincs csak kevés pénz.
Én meg (e-on villanyszerelő vagyok )
akkor nem ma kezdted ! :)
Molnár urat ismerem
Még a yamis életemből
lejeb megtalálód a műanyag fogaskereket
Az a baj h. japán belpiacos a motorom, ezen kívül minden a német raktárból jött, cikk szám szerint rendeljük az egyik motorszerelő ismerősömmel Jekl József mert neki van könyve Suzukiéknak nem volt de azt mondták ha tudok cikk....... akkor megoldható minden
Addig nem akarok gyártatni semmit amíg nem tudom mi az ára
ja,amúgy én is úgy lettem motoros mint te!
követendő példa
pécsen van egy haverom,molnárzo néven fut itt a sportmotoron!ő minden ilyesmit legyárt,de sokminden van itt az orszégban csak lehet rossz helyen keresel!crf topicban megtalálod!
igen pécsi suzuki szerviz cikkszám szerint rendeltem
hogyne lenne!csak le kell gyártatni!DE KÜLÖNBEN TUTI VAN!gondolod nincs?csak az a valaki mopndta neked akitöl akarsz venni
Nem hiszem el
Nincs európában vízpumpa fogaskerék, csak japánból lehet rendelni de csak 2 nap múlva derül ki mi az ára, és 2 hét a szállítási idő
Nem tudom motoroztál-e már 250 4-t vel és nem ismerem a képességeidet de szerintem egy megfelelően áttételezett 250-el is brutálisat lehet motorozni. Én mindig is a kicsivel motoroztam és kiváncsiságból vettem nagyobbat, de így már látom, bőven elég a 250 is. A 450-et használják a nagymenők. Egyébként én is mindig ismerőstől veszem a motorom mert annak ismerem az előéletét és szerencsére nem is volt még velük gondom.
Hát én az EXC-mben is 10óránként cserélem az olajat. Ezt a tendenciát viszem tovább a következő motoromra is. Gondos gazdája voltam eddig minden motoromnak, és szeretnék hasonló odaadású tulajtól motort venni. Sajnos ez Magyarországon nehezen kivitelezhető néha.
Egyébként 250 4T motort nem veszek, pályán hamar elfogy...akkor inkább marad a 450 és a bénázásomat tudom erőtartalékkal kompenzálni...
Ezek nagyban függenek attól is hogy versenyszerűen használod vagy hobbiszinten na és persze hogy a megfelelő olaj kerüljön bele. Papírforma szerint 12ü-óra egy dugó de nekem volt egy 2007-es rmz-250 em amit vadi újan vettem és 3 év után cseréltem benne dugót és akkoriban még egy-két versenyen is indultam, mikor szét lett szedve a dugón kívül semmi máshoz nem kellett nyúlni. Ezzel azt akarom mondani hogy ha időben cseréled az olalyat a szűrőt meg a levegű szűrő legyen mindig tiszta és jól átitatva akkor megnöveled az élettartamot. Egy 450-est még annyira sem tudsz kihasználni mint egy 250-est. Nekem ez volt a tapasztalatom.
nekem rm 250-hez van zsír új,még bontatlan, de az 2002 és nem jó rá sajna De ha vkit érdekel írjon! 2002-06 ig vagy h jó rm 125 és 250 re.
Sziasztok!
Április környékén valószínű érdekelne ilyen formájú RMX250 hűtőidom.
Van valakinek infója, hol lehet beszerezni?
Esetleg van valakinek? Lehet bontott karcos is, csak törött ne legyen.
Szia!

sonic20 2080 as hozzászólásban írta ebben a fórumban, hogy bont valami RM125 öt, nézd meg, lehet jó neked.
Szia!
carburetor solenoid lehet az, neten utánanézhetsz pontosan mire jó.
valami ilyesmi, de nem tuti: az indításhoz semmi köze(zárva van), később van szerepe motor fordulat függvényében gyorsításoknál nyit és több benyához juttatja a rendszert(dúsabb keveréket képez).
j o kerdes ,bar sztem az nem teszi tonkre de ez csak tipp!
keihin karburátor van a mocimon. Nos kipucoltuk és szétszedés közbe láttuk hogy nem volt rádugva a trafóra a kábel ami a karburátorból jön, az is okozhatta azt a hibát amikor is tönkre vágja a gyertyát?tudjátok miről van szó nem?mert tökmind1 hogy rávan e dugva vagy nicsn akkor is beindul a moci.

http://www.mpservice.hu/motowe...

majdnem olyan mint ezen a képen a jobb felső sarokban, úgy kell beletekerni a karburátorba.
Hát én elég sokat, de értelemszerűen nem hónapokban gondolkozom, hanem üzemórában...
Nekem hamar kifut egy dugó az EXCből, mert sokat megyek vele pályán, erdőzök..stb. 50óra egy dugó használati ideje. Az RMZnél meg fogalmam sincs mennyi. Na ezért kérdeztem, h mennyi időnként cseréli a gazdája...
ez h milyen időnként kell cserélni ez sztem főleg attól függ mennyit,hogyan használod a mocit,és persze milyen olajat használsz. Bár neke meddig cksa 2t volt a seggem alatt de gondolom 4t nél is bejön ez a gondolatmenet
Haver 85'ös rm125jéhez keresek bal oldali blokkfelet, tudna valaki segíteni a dologban?
Amint eladtam a KTM-et keresni foglak. Szervízintervallumokról mit tudsz az RMZ-knél? Dugó, vezlánc csere mennyi időnként?
Én erről a repedéses dologról nem hallottam egyik tipusnál sem. Szerintem ez egyedi probléma. Dugó, gyűrű, csapágyak,szimeringek,vezérlánc,szelepek....amik cserélve lettek. A gép igen, négy sebességes de ha ismered tudod hogy váltani nem nagyon kell, igen jól motorozható az erős motor miatt. Felújítás óta 28ü-óra van benne.