Ez így jó de felső híd nélkül nem jó.És hiányzik a keréktengely meg a távtartók.Ha passzol bele az SV-é akkor nincs gond.Ha nem akkor más méretű csapágy kell bele.Mármint a kerékbe.És valszeg esztergáltatni kell távtartókat ha a két villa távolsága egymástól nem passzol az sv-éhez.De megoldható.Mennyi lenne ez ha nem vagyok indiszkrét?
Hát igen, radiális fékekkel lenne az igazi , de egyenlőre szerintem marad a gyári, távtartóval. Amúgy S-es a motor. Csatoltam egy képet a kiszemelt villáról: (K6/K7 gixer 600/750-re való)
Komplett hidakkal felmegy ha N-es akkor felső híd csere vagy fúrás ha nem akkor csutkák is csere.Fékkel és mindennel érdemes bár megoldható a sajáttal is de akkor távrartókat kell csinálni a nyeregnek.
Múlt hétvégén sikerült összetörni a drágaszágomat egy szerpentinen. Az első villát is cserélni kell...
A kérdésem a követekző lenne: GSX-R első villa jó lehet hozzá ? (600/750-es gixerre valót találtam) A neten már nem egyszer találkoztam olyan SV-s képpel, ahol gixer villa volt elöl.
Amennyiben lehetséges ez a megoldás, mennyire macerás?
bazzeg most én szégyenlem magam.Felhívott ,hogy kérdezzem meg ,tudod -e fogadni és adjam meg a számodat mert sürgös lenne....Erre nem is hívott én meg már mondtam ,hogy megy.Május 1.-ére kellett volna neki a gép mert akkor lesz Taszáron gyorsulás.Mondjuk tegnap még azt is mondta ,hogy megvárja míg megjön a kipufogója és akkor regyúttal lesz injektor varázslat is.
Ezer bocs Sanyi
Viszont hazafelé számolgattam a munkadíjat. Tekintsük előlegnek amit adtam, mert különben még inkább szégyellem magam.
Amint lehet rendezem. Mármint amint találkozunk
Na majd holnap megvitatom a szerelőmmel is a témát. Jó lenne minél előbb járóképessé tenni a masinát.