{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5566074] 2019. 09. 25. 13:52
jelcsa
SV 650/1000 Extrák eladók német motorról.
Túrakormányos felső kifli,gyári oldalidomok konzollal,Givi oldaldoboz konzol szett,dobozokkal(GyorsZáras!),Rombo Sportdob szett E szabv+ db killer.
Tel:70-3179083,üzenetet nem figyelem.
[#5564405] 2019. 09. 13. 5:40
Rics
Kérlek írd le az email címed és küldöm őket. Küldöm vele a számomat is, aztán ha érdekel hívjatok nyugodtan.
[#5564402] 2019. 09. 13. 4:04
tsanyi
Ha tudsz képeket küldeni akkor áttolom a havernak.
[#5564399] 2019. 09. 12. 23:13
Rics
850-re tartom. 40e km, zsír új Pirelli Angel gumik, új lánc lánckerék (DID, JT) bubis plexi, hasidom, gyári abs, elől prog rugó, lsl gombák, Martin e jeles dob (killerrel), szivargyújtós töltő. Fekete színű, gyári piros üléssel. Szép a gép, költségmentes.
[#5564344] 2019. 09. 12. 19:24
tsanyi
Ár?.....ha gáz így akkor írd meg PÜ-ben, kösz.
[#5564343] 2019. 09. 12. 19:19
Rics
Hali. Van egy K8 650S-em, csomó extrával. Abs-es verzio5.
[#5564264] 2019. 09. 12. 12:25
tsanyi
Haverom szép 650-est keres akár k7 utánit a lényeg, hohy szép legyen.
[#5562531] 2019. 08. 29. 20:23
Ferenccbr
Sziasztok!Eladó Suzuki sv 650 n motort keresek 2003.-tól!Köszönöm
[#5561957] 2019. 08. 25. 19:50
nimticsen
A karbiban a tolózárak is kopoghatnak intenzív gyorsításnál, lehet ezt hallod...
[#5561855] 2019. 08. 25. 10:05
tsanyi
Igen, ezután tört nekem is, de az mint többször írtam a vételem előtt köszörülve volt, ha gyári még akkor nem szokott törni, előbb a csapágy adja meg magát.
[#5561778] 2019. 08. 24. 17:53
ipariegyenaram
Sziasztok !
Néha ugyan , de rendszeresen találkozok az interneten főtengely tőrt ,vagy főtengely csapágyas sv-kel . Ezek szerint hajlamosak lehetnek ezek a motorok így meghibásodni ? Típusbetegség , vagy karbantartás elmulasztása okozhatja e ezt a hibát ? Van e ennek valami előjele ? El lehet e ezt a hibát kerülni ?
Rendszeresen karbantartott K1-es Sv vel motorozok de kissé tartok tőle nehogy engem is utolérjen ez a hiba . Ez az aggodalom azért mertül fel bennem mert olyan 4-6 ezres fordulat közötti tartományba , amikor dinamikusabban gyorsítok , elég kemény , már-már szinte kopogó hangot hallok a motorból . Mint amikor hatalmas nagy előgyújtással menne a motor, nagy terhelésen . Finoman gyorsítva , kis gázállásnál nem hallható ez a jelenség .
Tapasztalt e esetleg valaki ilyesmit karburátoros sv nél ?
[#5560662] 2019. 08. 15. 7:41
rsanya
Sziasztok.
Eladó a motorom, a gép makulátlan. 2006-os.
ár: 800 e
tel. 0630 417 0853
[#5559162] 2019. 08. 05. 11:08
Danzare
Alapvetően más elven működik a vezérműlánc feszítő a fekete blokkon mint a későbbiekben.
Viszont a véleményem szerint a k3-k4 beszerelhető a régebbibe mivel ugyanaz a tömítéskészlet megy mindkettőhöz, így vélhetően a furattáv és a többi méret is stimmel.
Vásárlás előtt azért alaposan megmérnék mindent.
K5-től felfelé már a rugós-racsnis + olajnyoműsú az előfeszítés, az biztos nem jó neked.
Itt vannak a cikkszámok, képek:
Fekete blokk: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K3, K4: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
K5-...: https://www.cmsnl.com/suzuki-s...
[#5559057] 2019. 08. 04. 15:05
tsanyi
Még nem próbáltam így nem tudom, miért nem jó a gyári? Mondjuk nem tudom mit jelent, hogy visszaenged, csörögni kezd?
[#5559039] 2019. 08. 04. 11:05
Lucky2
Sziasztok!

Segítségeteket kérném sv650 fekete blokkosról lenne szó. A vezérmű lànc feszítő fordulaton vissza enged. A gyàri a fekete blokkos feszítője kivàltható az újabb ezüst blokkos feszítőjével?
Előre is köszönöm !
[#5559033] 2019. 08. 04. 9:59
tsanyi
Kevés embernek való.......ezt már sokszor leírtam, ez ember V2-őt hajt.....oszt ennyi. .....az tény, hogy kezelhetetlenebb mint egy sor4, nem egy simulékony motor, ezzel küzdeni kell, van aki szereti van aki nem.
[#5559028] 2019. 08. 04. 8:14
Krisztián1985
Tegnap az egyik barátom motorjával motoroztam egy három órát és sajnos rájöttem, hogy nem nekem való! Amellett, hogy nagyon jó motor!
[#5558581] 2019. 07. 31. 18:21
Lezlo
Nézd meg az enyémet is ha Aszód felé jársz. Odaadom olcsóbban. 2 éve elcsaptak vele mikor 5el gurultam. Esztétikai hibák vannak csak. Váz nem sérült, jobb lábtartó elhajlott, 1-2 műanyagon horzsolás. Alsóvillahidon mókanyolt ütközők. Amúgy szépen fut, motorikusan tökéletes. 5 éve nálam van. Tehát szezon után foglalkozós ha nagyon gyárira akarod varázsolni, de alkukesz vagyok.
[#5558558] 2019. 07. 31. 15:37
tsanyi
itt a saját szempontjaim alapján nekem nem kéne, de ettől még neked tetszhet és mondom így első látásra: sportkipuff ami okán nagy eséllyel sportszűrő is lehet vagy lehetett, a sérülések javíthatóak, ha találok itthon sérült idomot megnézem, hogy a festék alatt van-e valami vagy rögtön a műanyag mert ha kéne lenni-e alapozónak (úgy gondolom igen) akkor törött lehetett és akkor érdemes a futóművet, vázat jobban átnézni. Az ezüst vázzal mi a gond? Tapasztalataim alapján az ezüst váz erősebb legalábbis a menetek nehezebben szakadnak meg benne míg a feketéknél sokszor találok pár már rossz menetet.
[#5558548] 2019. 07. 31. 14:57
Krisztián1985
Ez nagyon tetszene! Ha esetleg tudna vki vmit róla hálás lennék! 2007es 9ezer párszáz km van benne! A gyárban rátett összes matrica rajta van! Egy hiba a fejidomon lévő kavicsfelverődés! Na most itt is egy kérdés! ezeket a fejidomokat nem alapozták le vagy csak én nem láttam az alapozót rajta!Fejidomon 2 matrica és nem az Sv-re gondolok! Gyönyörű! Sportdob +gyári! Ülespúp! Szervizkönyv
Előre is köszönöm ha tudtok róla vmit!
[#5558546] 2019. 07. 31. 14:47
Krisztián1985
Én is láttam! Elmentem megnéztük! Tényleg annyi van benne! Rendes srác a tulaj! Tényleg külföldön dolgozik otthon volt a vadi új sváci rendszámos autója is! Na de Mind1! Tény:a gumi még a 2005 ös van rajta elől hátul! A minta között öregedés miatti repedés ék mindenhol! Gyári lánc! Tényleg eldőlt, de nem törött! Nekem a váz színe nem tetszik mert a fekete a nyerő! És a pirossal sem vagyok kibékülve! 1 millióért odaadja! Igazából ha ezektől eltekintünk most van bejáratva!
[#5558481] 2019. 07. 31. 9:03
tibcsi118
Szia! Ez a motor már 1 éve is volt hirdetve, csak 1,2-ért. Valami lehet hogy nem stimmel vele, ha még mindig megvan. Találtál már valami jó sv-t?
[#5557831] 2019. 07. 28. 18:16
Wolfyponthu
Aha... Köszönöm. Ez hasznos info. Egy probléma van csak. Ez megint valami, amit meg kellene tanulni. Bár azt olvastam erről, hogy egyszerű, mint a faék... Biztos, hogy nem az. Meg nem is érdekel, őszintén szólva. Máshol azt a tanácsot kaptam, hogy ne küzdjek vele. Megfogadom. Az OBD ki van találva, csak alkalmazni kell. Bár az sem lesz sétagalopp úgy érzem. Szumma-szummárum: Revizionáltam az elképzelésem. Próbálkozom inkább egy újabb típussal.
[#5557516] 2019. 07. 26. 7:46
bigoneoszi
Szia,
Termeszetesen megoldhato. Igen, ezen nincs OBD 2 protokol hala egnek, viszont soros portos kommunikacio van a motorvezerlovel(rx tx). A muszerfal is AD atalakitokrol kapja a jelet. En inkabb egy Arduino-s cuccal csinalnam meg, mert avval konnyebb a jel monitorozas es atalakitas.
[#5557408] 2019. 07. 25. 15:51
Lezlo
Sziasztok! Vettem egy Gixxer 1000 k8-at, ezért eladósorba került az SV...
papíron k3, amúgy meg nem...
Motorikusan tökéletes, esztétikailag részleges...
Alkudni ér, úgy lőttem be az árát is. ;)
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/sv_1000_s/suzuki_sv_1000_s-14261859