Suzuki SV 650 / 1000

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoli, jó neked. Nálam egy téli learakás után tavasszal már csak az egyik henger indult el a benya miatt. Azóta mindig 100-assal rakom le.
kilencfan, köszi, valami ilyesmiben biztam, s hogy nem kell fél évente tömítéseket cserélni a karbiban.
Életed nagy kalandja áll előtted...tankolsz 95 E10-et és nem fog semmi sem változni, semilyen irányban, max kevesebbet fizetsz a kútnál. Amen 😇
KB kétévre letámasztottam egy cbr-t,simán 95-össel,semmi leengedés.Kiváncsiságból feltámasztáskor ránéztem.Levettem az úszóházat.
Utána vissza.
Az első indítás kicsit hurutosra sikerült de utána elkapta.
Én annyira nem aggódnék ezen.Rendszeres használatban nem lesz probléma.Szerintem.
De mindenki úgy csinálja ahogy akarja.
Igen, de nincs kedvem magammal cipelni és minten tankoláskor méricskélni, öntözgetni. Nem MZ-ez hogy keverni kelljen bele minden alkalommal. 100-assal szépen megy a gép de mióta ilyen drága lett nem szeretnék 2x annyiért tankolni. Ezért kérdeztem hogy az E10 95-ös jó a karbis SV-nek.
Spuri vagy hasonló üzemanyag adalékot ajánlok a porlasztós motorba (is).
http://youtu.be/v9v8mVV4gtg;t=1s
Itt a kommenteket érdemes olvasni.
Hali! Érdeklődnék. Mióta bejött az E10 üzemanyag a 95-ös oktánszámnál mi az ajánlás a karburátoros SV-knél? Mehet bele az E10 vagy sem? Köszi.
Már bocs, de én anno nem találtam Repsolban ilyent, ami ebbe kellene, sőt a honlapjukon sincs fenn, a specifikus keresőben. De lehet, hogy csak én voltam figyelmetlen.
Ebbe ezt hozza a gyári ajánlás (long life):
Köszönöm mindenkinek. Végül Repsol direkt motorba valót vettem, 2 litert :)
Most hirtelen a csővázas manualját találtam meg és abban ez van: Engine coolant capacity : 1 600 ml (1 .7/1 .4 US/Imp qt) , az újabbnak sem nagyon más én 2 l-t vettem cserekor és az elég volt.
Az enyémbe 2019-es, ilyent raktunk!
Szia!
Mindenképpen G12-es legyen a fagyálló, mennyisége meg a manual előírása szerint.
Sziasztok!
2004-es SV 650-be milyen / mennyi hűtőfolyadék kellene?
https://www.bike-parts-suz.com...

Ha minden igaz, van kompatibilitás, a Bandittal, igy a cikkszám alapján keresheted az Ebay-n is pl.

https://www.kfm-motorraeder.de...
Próbáld meg a kavicsfelverődés javítókat!
7000.-/db árban dolgoznak
Veszprémben a csaj korrektül megcsinálta a céges kocsimon a majd egy centis hiányosságot.
Ha nem talalsz bontoban,esetleg ujat suzukinal,lrhet kapni csak a belsejet.
A louis cuccai e jelesek szoktak lenni.
Egy ilyen talan elmegy a vizsgabiztosoknak.
https://m.louis-moto.co.uk/art...
Keresztben elrepedt,ez már így kevés
Ez játszik esetleg?
http://youtu.be/QjuWqBzO7qY
(nem tudom mi az anyaga lámpád részeinek...)
Bontókat járd körbe bár ritka holmi ép állapotban, az új drága lenne?
Sziasztok!
Fiam vett egy 2004es sv650n-t. Kellene rá egy első lámpa mert a búra kapott egy kavicsot. Tudtok rá vmi alternatív megoldást hogy lehetne áttolni majd műszakin 😀
közben megoldottam.Teljesen máshonnét vettem a jelet,és jó lett. 😃
Sziasztok.
Kis segítséget szeretnék kérni.Haver vett egy bringát SV650 2000 évjárat.És meg kért hogy segítsek már fokozat kijelzőt be szerelni neki.Már vagy 5 fajta motorba csináltam, de ez most kifog rajtunk.Glpro-xtype G2 + a kábel köteg hozzá,GPX-S02.Na most ott tartunk, elvileg minden jól beszerelve "de mégsem jó valami".A sebességérzékelő csatlakozó,a lámpa búrába meg találtuk.Mivel első kerékről kapja a jelet.kapcsolási 12V oké.A paksaméta azt írja hogy a jelgenerátor ,két pólusú zöld vezetékéhez,csatlakotassuk a GPX zöld/fekete kábelit.Ez is ok.Gyujtás rákapcs,vissza számol,és lassan villog a L-betű.Oké. Vissza gyújtás le,ura rá ad indít....na és itt nem kezd el,villogni gyorsan a L betű. Ennek oka hogy nem kap RPM jelet.Pedig mindent a leírtak alapján,és oda is lett kötve.Nagyon semmit nem lehet el rontani,csatik adott 12v kimérve,adott..nem lenne jó a kijelző nem is mutatna.Talán ami maradt az a RPM jel.Valaki esetleg bírna segíteni,vagy tanácsot adni?Vagy valakinek esetleg ha ilyet használ,fotókat tudna küldeni, hogy az övé hogy van?Válaszokat ellőre is köszönöm.
https://auto.jofogas.hu/fejer/Suzuki_SV_1000_fekmunkahenger_124687709.htm
Egy olyan országban, ahol mindenki fordítva ül a lovon, nem meglepő! Bár ez szerintem kivetíthető az egész EU-ra!
Nem engedélyezett a normális lámpa. Amivel normálisan láthatna az ember és láttatná magát. Sem biztonságosabb hátsó villogó! Bár szerintem a homályokat ez sem tartja távol, de picit lehet jobb volna. Én speciel kék-piros villógóval biciklizek és egy szót sem szóltak a rendőrök, amikor megkérdeztem, hogy basztatnak e majd érte. Nem piszkálnak, de a sok fogyatékos meglepődve kerül ki, de 90%-al jobban figyelnek.
Sőt, manapság lassan mindennemű átalakítás szabályellenes. A nappali fény, a jobb tükör, a jobb fék/kuplung karok, a jobb lábtartó, stb... minden ellenség. De ha majd az elvtársak kötelezővé teszik, akkor meg majd azért büntetnek, ha nincs. Pl miért nincs oldalt lámpa a motoron. Én régen hajnalban jártam dolgozni és a helyi fogyatékosok terepszínű ruhában a körforgalomban vakaróztak a robogóval. Szinte minden reggel majdnem keresztül mentem egyen a félhomályban, amióta a főnökünk veje kicserélte városban a közvilágítást! De nem hogy a robogóst, a gyalogost sem látni meg, pont olyan fasza lett. A biciklisről meg ne is beszéljünk, amikor Batman-nak öltözve megy a járdán, vagy az úton, én meg kanyarodnék be a házhoz, vagy állnék ki, főleg ha még telefont is nyomkod és oldalról belecsapódik a céges autóba.
Hát ezen nem csodálkozom! 🤬
Én úgy tudom, hogy ez nem engedélyezett itthon.