Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem ugyanaz. 2. gen. felnit tudsz használni régi SV-n, de elvileg csak a 1st gen csapágyaival és távtartóival fog menni. Ha...
Na meg a régi SV-n 240mm-es, az újon 220-as tárcsa van. A felfogatási pontjaik viszont egyeznek.
Hát Ürge bá,itt már nincs mit eldönteni.A kocka el van vetve,Jövőre a Pilóták Erejével szeretnék motorozni
(Ha ez segít a döntésben:)

A Michelin saját teljesítményosztályozása:
sziasztok !
eladó ( nem elajándékozandó )lett a motorom, ha valakit érdekel jelezze, adatlapomon az elérhetőségem.
Szerintem ugyanaz
Sziasztok

Segítsetek.Már kérdeztem,de nem jött rá válasz,hátha most a tudorok is olvassák.Tudja valaki pontosan,hogy a "régi" csővázas sv650-es hátsó kereke ugyan az mint az újé?
Ehhez gyúrni kéne vádlira.
majd meghajlítom mint a többiek
bocs, lemaradt a kép....

egy humorbonbon lett volna
Túl hosszú ez motorra.
na itt is a kép
Nekem ugyan nem.A jövő évet kibirja bőven a PR2.
Meg ahogy én megyek bővensok.
Igen ezt én is hallottam.Bár eddig sem éltem ilyennel,ezután meg már nem is lenne értelme
Na ZSé,akkor össze kell szedned egy niggériai csajt.Odáig talán nem ér el a keze a "tutijó"nak
sztem elkéstél vele picit, ha jól emlékeszem jövőre már össze lesz hangolva az egész eu-ban a közlekedési bírságok behajtása, és nem lesz kibuvó. Unión kívüli rendszámmal többre mennél
kinek hogy telt a karácsonya?

nekem szlovák rendszámot hozott...úgyhogy ezentúl nyasgem a trafisoknak, lehet húzni neki.
hajrá, jó kis guma az
Akkor PP-re fel.
attól ,hogy túrázok még szeretek döntögetni már amennyire a tudásom és az út engedi De aki közúton többet megy mint pályán,annak természetesen a közepe jobban fogy.

A Castello étterembe megyek szilveszterezni.
időgép
annyira nem féktávozok.Csak érdekel hogy milyen a legendás pilot power.Tudom,hogy a PR2 gazdaságosabb de akkor is az adott pillanatban kifizetett összeg (ami nálam azért számít) nekem fontos.A kiszámított differencia az árban több mint 10000ft,ami nekem igenis fontos.És azt sem mondatjuk,hogy kevesebb pénzért szart veszek mert azért a PP nem olyan fos gumi.
Conti road atack-ot meg nem akarok venni mert kb 2000ft-ot nyerek a PP-hez képest,viszont a PP klasszisokkal jobb.A conti menet teljesítménye meg nálam messze elmaradt a legendás tizen x ezer km-től.
Az a baj,hogy a PR2 árban nagyon el van szálva a kiszemelt gumik közt és mivel nekem nem mindegy,hogy az adott hónapban mennyi a kiadásom.Az a koncepcióm, hogy kevesebb pénzért azért kapok egy jó gumit.
micsoda kérdés egy túrázóhoz

ha defektet kaptál mehet bele a kukac azt jóvan!Vegyél M5-öt, az nem kopik el, főleg ha áll a garázsban mint nekem

amúgy passz...

ki hova merre megy szilveszterkor?
Próbáld, Neked az jobb mert a PR2 közepe egy kicsit csúszós és az nem baj féktávnál ha fog a gumi......az egy jó túragumi, de a PP2 csak jobban fog....
Csak ki akarom próbálni a pp-t.Ennyi.