2 évig jártam 1000-sel rövid raptorral....állat hangja volt, de már 300km után rezgő fejjel szálltam le róla és 1 hétig zúgott a fülem....még, hogy nem hallani 100 fölött?...
Elméletileg műbizonylat legyen és lehetőleg az E betű is azonos legyen a dobon és apapírban vagy a forgalmiba legyen bejegyezve.
Ha ezek közül nincs meg egyik sem és nem a gyári dob van fent akkor az engedély nélküli átalakításnak minősül és forgalmi engedély helyszíni elvételét vonzza maga után. Ebből kifolyólag az jön, hogy újra kell vizsgáztatni.
NKH tuti ellenőrzi ha megállít.
Ha csak Rendőr állít meg zárulhat figyelmeztetéssel az intézkedés de ez függ a hozzáállásodtól és a rendőr hozzáállásától is
Egy biztos sokan rohangálnak sportdobbal aminek nincs műbizonylata és mondják, hogy ők már évek óta így nyomják és nincs gond DE tavalytól és leginkább ez évtől egyre többet fogják ellenőrizni és szigorúbban veszik majd.
Nem kérnek már pénzt...ugrik a forgalmi oszt új vizsga......amúgy pár helyen már bekísérik a gépet a helyi NKH bázisra és ott megvizsgálják...tavaly már volt rá példa és idén még több lesz....két hete a régi M0-on mindkét irányból vittek be járműveket a helyi NKH bázisra egy gyors vizsgára....
Sziasztok! Hogy megy mostanság ez a sportdob-os műszaki vizsga? Mi kell hozzá pontosan? Műbizonylat vagy csak E betű? Ki lehet-e játszani valahogy? Rendőrbácsi mit kér, mit nem egyáltalán foglalkozik-e vele?
Ha adsz egy mailcímet, akkor írok neked az enyémről (SV 650N K1)! Ide már sokszor beírtam, nem akarnám terhelni vele a fórumot Amúgy lehet, hogy eladó lesz lakásvásárlás miatt...
tök hülye vagyok az elektronikához és mindig is irigykedtem az ilyen dumákra amiből egy kibaszott szót sem értek
jó volna már az alapokat megtanulnom ......
Én nem vagyok Zoli, de ha megfelel a válaszom, akkor szívesen segítek.
A 86 és 85-ös pont a behúzótekercs.
Be kellene jelölve rajta, hogy melyik a negatív és melyik a pozitív, de ha nincs az sem baj. Az egyikre adsz egy testet, a másikra pedig gyújtás pozitívot. A 30-as pontra kötsz direkt pozitívot és a 87-re kötöd a szivargyújtó pozitívját.
Hát ahogy nézem a 30-87-es láb a kapcsoló a 86-85 meg az akksi pozitív............ebbe a szálba kéne egy bizti a test meg megy simán a negatív pólusra.
Ha ezek közül nincs meg egyik sem és nem a gyári dob van fent akkor az engedély nélküli átalakításnak minősül és forgalmi engedély helyszíni elvételét vonzza maga után. Ebből kifolyólag az jön, hogy újra kell vizsgáztatni.
NKH tuti ellenőrzi ha megállít.
Ha csak Rendőr állít meg zárulhat figyelmeztetéssel az intézkedés de ez függ a hozzáállásodtól és a rendőr hozzáállásától is
Egy biztos sokan rohangálnak sportdobbal aminek nincs műbizonylata és mondják, hogy ők már évek óta így nyomják és nincs gond DE tavalytól és leginkább ez évtől egyre többet fogják ellenőrizni és szigorúbban veszik majd.
Igaz nem az igazi ripp-ropp
http://www.youtube.com/watch?v...
De lesz.
LaciCRM -et majd megnyaggatom ő helyi hülye és okít majd valamit
Oszd el merre mennyi.
Ha adsz egy mailcímet, akkor írok neked az enyémről (SV 650N K1)! Ide már sokszor beírtam, nem akarnám terhelni vele a fórumot
jó volna már az alapokat megtanulnom ......
A 86 és 85-ös pont a behúzótekercs.
Be kellene jelölve rajta, hogy melyik a negatív és melyik a pozitív, de ha nincs az sem baj. Az egyikre adsz egy testet, a másikra pedig gyújtás pozitívot. A 30-as pontra kötsz direkt pozitívot és a 87-re kötöd a szivargyújtó pozitívját.