Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaja, a dob a lelke az egésznek
Neked sikerült már megcsináltatni a gyárit?
nemár...

mindez azért van, mert túl hamar pakoltam el a síléceket. és a motorakksit se csak simán feltöltöttem, hanem vissza is szereltem.

mindegy, beöltözök michelin-babának és go to Sanyi, akkor is :)
kolléga tavaly asszem ilyet vett,élöben még nem láttam
teljesitményét láttad? (elöször azt hittem elirták,de nem ez tényleg ilyen harmatos)
Nem semmi.............amúgy jöbő hónap közepéig nem igen lesz motorolós idő.
Zoli úgy néz ki, nem akarják az évadnyitót megtartani nélküled, ezért újra elhalasztották.
A bontott is szar lehet.
Népbetegség a 2000 környéki japán gépeken a fesszab.
Én egy villanyos embert keresnék aki kiméri precízen mi a gebasz tárgya.
Így hidetelen fesszab,generátor,akksi sorrendet nézném meg és a zárlatot.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Barátomnak van egy 2002-es 650N-je és nemrég az a hibajelenség jött elő, hogy ha feltölti az akksit full-ra és eljön munkába a következő induláskor a motor már nem indul. Asszem akksit és talán már fesz. szabályzót /bontott/ is cserélt mert az utóbbi kiolvadt. Jelen állapotban a motor az indítózásra nem reagál, helyette az akkumlátor környékéről kerregő hangot hallat.

Valakinek ötlete esetleg? A segítséget előre is köszönöm!
Nincs csőr csak a kvázi terepes álcázás miatt.
Ami netto faszság.
Xc-t csak azé linkeltem mert nem volt a hahun sima tiger.

Ez a sima de nagyon tartja az árát.Mivel macera a saját gép eladása és erre még jönnek költségek szállítás és regadó így szerintem kintről nem éri meg.
Ez már magában 2,2 meg a reggelés még 200 és hazahozni is egy 100-as.
És 2,8-ért van listásan zsírúj.


link
arra az idétlen csőrre gondolsz, ami miatt nekem minden "túraenduro" motortól hogyismondjam... ...?
naja, de formára hasonlit a Tigerre, meg ami nekem tetszik BMW-re és mégis csak japán
A sima Tiger olcsóbb 600ezerrel...szerintem nem éri meg a különbséget, ha valaki aszfalton használja. Az XC-ben számomra a tömlős gumi a legaggasztóbb...
Na de ez HONDA.
kint láttam egy ilyet, ami tetszett.
Hát az enyém is 190 kiló.

De tényleg drága.
Zoli,Sanyi v valaki!
Ti már láttátok a paripámat meg azt a két dörrentőt a végén.
Hogyan lehet megoldani a vizsgáztatást az én motoromra?
Szóba sem jöhet a leszerelés a komplett rendszer miatt. Hangtompítót meg nem tudom, hogy lehet e bele rakni..azt hiszem az előző tulaj valami rongyal oldotta meg de ezt kétkedve fogadom..
Sziasztok!

650-es,2000-es SV-be honnan tudnék szerezni a km-óra jeladóba való műanyag alkatrészt?Állítólag könnyen eltörik.Esetleg van vkinek eladó?
Köszi!
ez aranyból van? (nehéz és drága)
Nem.De magas kormány és kicsi plexi van rajta.

Egy xc még akad.

Viszont inkább külföldit kéne nézni használtban vagy új beszámítás.

De ára van fájdalmas.
...N-es tiger nem létezik?
Sok a nyűg.
Venni is macera eladni is.
Affene foglalkozik ezzel.
Nemis nézek semmit.
Max egy jó túrát nagyon messzire.
ezen erösen elgondolkodtam: raptor1000
ha legalább 20kg-val könnyebb lenne,már hirdetném a bömöst
Sanyi elözö ezres sv-jével mentem,az is tul nehéz volt,ráadásul a kipuf megpörkölte a lábamat.
és a 636-ost is csak idén hozták vissza, az utolsók meg maholnap tízévesek lesznek :)
Az igényekkel van a bibi.
Mivel mi használtmotorvásárlók a 2000 utáni pár év igeényeit vesszük így mi marad?
Sportmotorok tömegével és spotmotorszerű nakedek meg kissé ványadt és túl benga túramotorok.
Valahogy az akkori vásárlók nem igényelték az izgi középkategóriát V2-ben.
Persze van hornet,fazer,meg Z sorozat.

De egy tiger xc kategóriás cuccot nem igen gyártottak mostanáig így azok használtan még drágák.
inkább jönne valami ezres naked ami nem gladiusz kinézetű.

bár ez olyan mint amikor a mobillal fotózók azon vitatkoznak h milyen feature-k legyenek a legujabb Canon 1D változatban :-)

szóval be is fogom, úgyse lesz sose új motorom. se páréves.