Egyébként múlt hét pénteken elhúztam melletted Escorrtal Veszprém után, a 8-ason Vészvillogóztam is üdvözlésképp - már ha Te voltál, bár nem túl valószínű, hogy túl sok hasonló színvilágú Magnum kószál az utakon
Ez így van...a sportszűrőt meg főleg nem reklámoznám... ....na meg azért kereseik jobban a gyárit mert mindenki magának szereti átalakítani a gépet...kevesen buknak a kész alakításra...
Sajnos amit ráköltesz pluszban, azt senki nem fogja megfizetni, sőt... van aki a gyári állapotra még jobban is bukik - én pl amikor eladtam a 650-esemet, visszaépítettem mindent (indexek, rendszámtartó stb) gyárira. Többért kelt el, mint az átlagár.
Ami miatt többet kérhet az ember, az ez meg a kevés kilométer. meg a szervízkönyv, ilyenek. Szerintem.
Nekem semmi.
Nem én akarom majd megvenni.
Tapasztalatom szerint nem biztos hogy gyorsan fog elmenni.
Kívánom hogy sikerrel menjen.
Szép a színe.
Valamiért tetszik.
Eladóvá vált motorom, az alábbiak alapján:
Kifogástalan műszaki, és esztétikai állapotban. A szezon elején, azaz nem egészen egy hónapja új olajat, olajszűrőt, sport légszűrőt kapott. Kicseréltettem a láncot és lánckerekeket. Vásároltam rá vadi új Race sport (kevlár) dobokat, melyekkel a hangja. : ) Nos, hallgasd meg és majd eldöntöd! Ezen kívül kapott a plexire, az első sárvédőre és az alsó burkolatra egységes (kevlár) fóliát. Szerintem gyönyörű lett! (Összességében kb. 200.000 Ft-ot költöttem rá! ) Friss műszakival!
szervizautobuda.hu Itt Sm-on Renitens néven van fennt a kollega, ő szokta feltölteni többnyire a Bódissal kapcsolatos képeket/videókat. Az ár pedig dobfüggő, nekem 120 volt kompletten cakum-pakk.
legalább tuti nem érhet kritika, hogy rosszabb az alkatrész mint meghirdettem. Amúgy a lánc lassan félúton jár, de a hossza miatt többet nyúlik mint egy gyári lánc. Nem tudom miféle lehet, nem én tettem fel rá. Lánckeréken legalább még nem látszik a kopás
Pont ezt mondom.Te mondtad hogy félutas nem én.
Ha 9-eret mentél el és 28 a gyári az számszakilag nem jön össze felesnek.
És az DID v8 volt.Most már csak erősebbek vannak.
Itt nálunk ráadásul a nem E-s sportdob is hátrány. Volt róla szó korábban.
Ami miatt többet kérhet az ember, az ez meg a kevés kilométer. meg a szervízkönyv, ilyenek. Szerintem.
Nem én akarom majd megvenni.
Tapasztalatom szerint nem biztos hogy gyorsan fog elmenni.
Kívánom hogy sikerrel menjen.
Szép a színe.
Valamiért tetszik.
Kifogástalan műszaki, és esztétikai állapotban. A szezon elején, azaz nem egészen egy hónapja új olajat, olajszűrőt, sport légszűrőt kapott. Kicseréltettem a láncot és lánckerekeket. Vásároltam rá vadi új Race sport (kevlár) dobokat, melyekkel a hangja. : ) Nos, hallgasd meg és majd eldöntöd! Ezen kívül kapott a plexire, az első sárvédőre és az alsó burkolatra egységes (kevlár) fóliát. Szerintem gyönyörű lett! (Összességében kb. 200.000 Ft-ot költöttem rá! ) Friss műszakival!
Mennyiért sikerült beszerezned a Bódis dobod összekötővel illetve merre?
Válaszod előre is köszi
Ha 9-eret mentél el és 28 a gyári az számszakilag nem jön össze felesnek.
És az DID v8 volt.Most már csak erősebbek vannak.
Én 28-e nél cseréltem.
Az új tulaj jól járt vele.