Nem úgy értem, ott lógott a semmibe az oldalán furcsa volt az a triumph olyan mintha ott még nagyon csak tanulgatták volna a motorépítést, tiedén már minden átgondoltabbnak, kidolgozottabbnak tűnik
...akkor kezdődött a többszöri színváltása.
Zoli által írt megoldással azzal sincs többet gond.
Eléggé döglődött a triumph.
A kéthengeresei jól mentek retro vonalon de a sornégyesei hát...............kullogtak a japok után.
Akkor kezdték ezt a 3 hengeres dolgot.
Csak a 90-es évek elején kezdték a 3 hengeres cuccokat.
Keresgélték a rést amivel üthetenk maguknak piacot a John Bloor féle éledezéskor.
És sikerült.
Mondjuk a daytona kimúlt és lett belőle a sprint 1050.
A speed meg ikonná vált.
Én a 2005 utániakat birom jobban.
Elég jól sikerültek.
De igazából ami telitalálat fomailag a 2013-as modell.