cserébe persze álom vele menni
) Egyébként az a " jóval kissebb tapadófelület" kevesebb mint 1 cm, ami a 72LE teljesítmémynél nem hiszem, hogy számottevő biztonságérzet kiesést jelentene. A hátsó felnire egyébként rá lehet tenni a 170-es gumit is minden gond nélkül (még a 180-ast is, bár azt már én sem javaslom). Próbáld ki mind a két fajtát, aztán döntsd el melyik a jobb (csak a tesztút alatt ne legyenek túl hosszúak az egyenesek
). Szerinetem a kanyargóssabb utakon ez a
gumiméret a nyerő (és nem megy az egyenesek rovására)
Nekem 170-es volt hátul és 120/70 elől (michelin pilot race) és sokkal gyorsabb voltam vele kanyargós utakon, mint a gyári méretekkel. A 120/70 első hegyesebb mint gyári =-gyorsabban lehet döntögetni, nagyobb az olsdalsó futófelület=- kanyarban gyorsabb. Mivel "igazán nagy sebességet" nem érsz el vele egyenesben, ezért nem lehet érezni, hogy labilisbb lenne. A hátsó sem viselkedett rosszabban, vagy furcsábban mint a gyári.
)
Lepencei szerpentin?
De ezt még nem tépem azért! Észnél kell lennem, várnak otthon!
2 személlyel azért csak jobban kell húznu egy Gs-nek mint egyedül
, de gondolom ez még az SV650-re is áll.
Miaz hogy nyomatékos
? Nem pörgeted és mégis megy?
Nagyon komoly! Miért ne bírnék vele? Kicsit riszálja néha a seggét,de ez az úttól is függ, meg persze ezen nem a 130-as virsli van hátul!
De nagyon jó, és olyan nyomaték amiről álmodni sem mertem! IMÁDOM!
Ha nem lakik túl messze, vethetek rá egy pillantást.