Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 2-9 oldalon az 1. képen vannak a csavarok, amiket ki kell venni. (1) a főtengely végénél, ahol hajtod majd, a (2) a kémlelő, ahol nézed a jeleket.

Levi, én tavaly vettem karokat, kb. 10ezer volt, átjött a vámon, pedig felnyitották.
Olajpumpa cseret tudok mutatni.
Maradj meg....
az ellenőrzéshez nem kell szétszedni csak aládugod a hézagmérőt, akkor lehet gond ha állítani is kell mert akkor ki kell venni a vez.tengelyt.

holnap 2-kor kelés 4-kor indulás én meg itt kukorékolok
Kár hogy nem autószerelőnek tanultam, most akkor tudnám mit s hogyan kell csinálni
Köszi, csak hasonlít valamennyire az 1000-hez, talán ugyanúgy kell ellenőrizni is.
De ha esetleg valaki erre jár aki ismeri a 650-est leírhatja.
Amúgy még mindig szelephézag ellenőrzésnél vagyok, vezérléshez nem szándékozom nyúlni.
A jelet megtaláltam a manuálban: |F és |R
szia
itt hírdetnek egyet : http://olx.hu/hirdetes/suzuki-sv650s-2003-ashoz-villahid-elso-femfekcso-gazbowden-ID2JKRr.html
650est nem ismerem de én azt nem venném ki, generátor közepén van egy dugó azt kitekered onnan tudod forgatni a főtengelyt és ugyanezen a fedélen a henger irányába merőlegesen a főtengelyre van egy kisebb dugó amin bekukucskálva lesz egy jel. A bekarikázott csavart nem venném ki. Szelepfedelet leveszed azt mindenképp le kell. A Főtengelyt jelre rakod, és fent nézed hogy jelen van e vezérlés. Ellenörzéshez pedig nem kell szétbontani a vezérlést csak a burkolatokat
Sanszos hogy atcsuszik.
Szerintem igen,ki kell venni a tengelyeket,onnan meg fel is cserelheted oket,es szerintem nem,lenn kell nezni a fotengely jelet.
De tevedhetek.
PEdig ő már rájöhetne hogy nem szabad neten szétkürtölni hogy miket csinál, pláne egy tiltatós "jó lesz ez neked ennyiért" videóval


6000Ft-os fék-kuplungkart szerinted levámoltatnak ?
A főnok 40 éve szerel,nem szereti ha beszolnak neki a pisisek akik nem mutattak fel semmi.




Legalabb egy szetbontva leszutonelkuli tiltasvideot szinkronteszterre kotve feszbúkon lecci.
Szelephézag ellenőrzéskor el lehet rakni a vezérlést a helyéről ?

A pirossal bekarikázott rész a kis csavar ahol figyelni kell a jelet ellenőrzéskor?
Amúgy mi a jel?
Szevasztok!SV 650-et aki bont szóljon nekem pillanatnyilag a fékcső rendszer érdekelne ha fém hálós!
Köszi szépen!
kis puszipajtársam... nemtudom hogy klimaxol vagy már túl van rajta és azért ilyen morcos
kérdezd meg Tasit
650? 1000?

PAIR hiba azaz szekunder levegő rendszer
Valaki találkozott már FI -c049 hibakóddal?
Lent jelreraktam fent jelen, 1fordulat utan lent jelen elso henger jelre. Most tokeletesen jelen volt minden, nem volt az az 1mm elteres lent. Valamit elbaszhattam akkor de most fasza minden
12,5bar meg jo, nem? Szerintem jo az meg nekem mar jo
Az ezres veztengelyét nem nehéz eltenni egy foggal, én vagy háromszor átforgatom összerakás után és minden fordulaton ellenőrzöm, hogy jól van-e a helyén. Amúgy az enyémet is meg kéne néznem, mióta megvan még meg se bontottam, már biztos kéne.
Utal teged ezert szivat.

International HUB-ban van a pumpa.
Hazajottem, szetszedtem osszeraktam megint mindent es jar mint a doxa. 12,5bar vegnyomas a hengerekben. Nem tudom mi lehetett a problema.
Lathatoan nem jol,ha jo lenne nem durrogna.

En meg meg neki se altam.
Lustasag fel egeszseg.
En hozzanyulok es megcsinalom nem pedig honapokig csak netszerelek elotte hogy mit hogyan
Papírja van róla,miért ne?