Ugyanakkor így a kis táblázatommal néhány órányi szabadidőm árán képet és pontos, objektív összehasonlítást kaptam 8-féle, számomra érdekes motor motorikus adottságairól/képességeiről. SV650, SV1000, GSXR600, GSXR1000, Street Triple R, NC700, FZ1, MT09. Megnyugtathatlak, sokkal szívesebben ültem volna rá ezekre egytől egyig, és húzattam volna szénné őket nyélgázon 0-tól amíg el nem fáradnak 200 felett... Meg kis gurulás városban, pályán, mindenfelé Ugyanakkor erre kb. 0 esélyem lett volna kivitelezni. Tesztvezetés nagy macera, és nem hinném, hogy jó néven vennék, ha szénné nyelezném a tesztmotort, és utána elköszönnék, hogy hát köszi srácok, mostmár megvan a görbe az élményről, kész vagyunk.
Én csak annyit mondtam hogy nem lomha, 2000-10500-ig használható, imádja a fordulatot.
De nyomatékból sincs hiány, CBF600, CBF600Hornet lomha hozzá képest ha nem gyorsulni hanem nyomatékból kell kilőni.