Totál részletkérdés volt, hogy fű van-e, vagy sár, hogy köves-e, vagy agyagos, az is mindegy volt, hogy kétütemű vagy négy. A stift szabály agyakba beivódott értékrend volt, mindent ennek rendeltek alá.
(Csak kirándulok, "fostorgok" 90-120-as tempóval.)
Amikor meg biztonytalan, akkor bizony-el-el csukom.
Utcán elég sok az öblögetés, mert akkor is vannak váratlan paraméterek, ha az ember egyébként tudja az utat. Ha pl. csak egy autó nem arra mozdul, mint egy ezreddel előbb gondoltam máris elcsukom a gázt, hacsak nem a kanyar kellős közepén vagyok. És ha mégis jófelé megy, akkor meg azonnal visszanyitom. Mégsem zavar bele a menetbe, mert nem billeg be a motor, nem téveszt ívet, mert jó a futó és a gumi.
Különben nem is tudnék 4-600km-eket lenyomni egy nap alatt a "csutkakormányos" SV650S-en....
De a levegőben repülő kereket aggódom, hogy az ABS sem tudná megfogni az SV-n.