Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondolkodtam rajta de ék alak nem jöhet szóba mert a csavar fészek simán lejönne.Szerintem a hornyot növelem meg befelé így több a holtjátéka az emelőnek.
Én is javasolni akartam ,hogy a hornyot ékalakban marasd bele mert így nagyon pontosan kell beállítani az emelőt és nem tudja behhúzni a villákat a helyére ha nem jól rakod oda ahová kell.De nem akarom rontani a bizniszt.
Melyik része pici?Az egész vagy a horony?
Eddig a villára támaszkodós volt avval sikerült küzdenem ezért inkább ebben bízom.
Vigyázz az ilyen picikkel, nekem sikerült majdnem teljesen oldalára borítani a motort, mert kiakadt az emelő.
Szia Dozer! Megkaptad már a cuccot?
Kosz, hogy kigyujtotted . Nekem nem volt energiam azt a hivatalos hablatyot olvasni
Szevasz Tara!

Látom hogy le akarod cserélni a rendszám tartód. Ha nem kell akkor én átvenném tőled. Mert szimpi a doboztartó takarós része

üdv: Csiki
No csak hogy marketinget se felejtsük el reklámozom a portékát.Motoron se mutat rosszul.

Mondasz egy címet oszt küldöm.
A január elsejétől életbe lépő jogszabályok motorosok és quadosok részére kiválogatva...

(3) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára kettőnél több forgalmi sáv van útburkolati jelekkel kijelölve, a (2) bekezdésben foglalt rendelkezéseket kell értelemszerűen alkalmazni. Az ilyen úttesten azonban a második forgalmi sávban – a (2) bekezdésben foglalt rendelkezések megtartásával – bármely gépjárművel szabad közlekedni; a harmadik és további (belső) forgalmi sávokra – a balra bekanyarodás esetét kivéve – ráhajtani csak személygépkocsival és motorkerékpárral szabad.”

(8) Az autóbusz forgalmi sávban
a) a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz, a villamos,továbbá 20 és 6 óra között a kommunális szemét szállítására szolgáló jármű;
b) az autóbusz- és trolibuszforgalom zavarása nélkül
ba) ha az autóbusz forgalmi sávot az úttest menetirány szerinti jobb szélén jelölték ki, erre utaló jelzés esetén (117/c.ábra) a kerékpáros,
bb) külön jogszabály alapján rögzített üzemmódú megkülönböztetőjelzést adó készülékkel felszerelt
bba) sürgősségi betegellátásra rendszeresített gépjármű,
bbb) hivatásos katasztrófavédelmi szervek, a tűzoltóság és a tűzoltó egyesületek közvetlen helyszíni beavatkozására rendszeresített gépjárműve,
bbc) a rendőrség közrendvédelmi és közlekedésrendészeti szolgálati ágának közvetlen helyszíni beavatkozásra rendszeresített gépjárműve,
bc) a betegszállító gépjármű,
bd) a személytaxi,
be) a kétkerekű motorkerékpár és a kétkerekű segédmotoros kerékpár
közlekedhet. Más jármű erre a forgalmi sávra - a sáv keresztezését és a bekanyarodásra felkészülést kivéve - nem hajthat rá. Ahol autóbusz forgalmi sáv van, a menetrend szerint közlekedő autóbusz és trolibusz - a bekanyarodás és kikerülés esetét kivéve - csak ebben a forgalmi sávban haladhat.”

(12) Ha a járműveknek útkereszteződésben, útszűkületekben, szintbeni vasúti átjárónál vagy egyéb forgalmi okból meg kell állnia, – előresorolás céljából – motorkerékpárral, illetve segédmotoros kerékpárral az álló járművek mellett, vagy azok között,kerékpárral az úttest szélén, az álló járművek mellett jobbról szabad előrehaladni, ha
a) az előrehaladáshoz elegendő hely áll rendelkezésre, és
b) az irányváltoztatási szándékot jelző járműveket az irányváltoztatásban nem akadályozzák.”

(9) A járdán a mozgáskorlátozott személy (illetőleg az őt szállító járművezetője) járművével, a betegszállító gépjármű, a kerékpár,a kétkerekű segédmotoros kerékpár és a kétkerekű motorkerékpár a (8) bekezdésben említett egyéb feltételek fennállása esetén akkor is megállhat, ha a megállást jelzőtábla vagy útburkolati jel nem engedi meg.”
A kerékpár, a kétkerekű segédmotoros kerékpár és a kétkerekű motorkerékpár egyes feltételek fennállása esetén (pl. a jármű a járda szélességének legfeljebb a felét foglalja el és a gyalogosok közlekedésére legalább másfél métert szabadon hagy)a tiltó jelzések ellenére is megállhat a járdán.

„(1) Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c.ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán,illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik –a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni.”

[A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak:]
„j) Motorkerékpár:a külön jogszabályban L3e járműkategóriába sorolt kétkerekű oldalkocsi nélküli, L4e járműkategóriába sorolt oldalkocsival rendelkező jármű, továbbá a motoros tricikli.
k) Motoros tricikli:a külön jogszabályban L5e járműkategóriába sorolt háromkerekű és L7e járműkategóriába sorolt négykerekű motorkerékpár.”

[A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak:]
„r) Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó.
r/1) Kerékpár:olyan, legalább kétkerekű jármű, amelyet emberi erő hajt, és ezt legfeljebb 300 W teljesítményű motor segíti. A kerékpáron a kerékpárt nem hajtó személy is szállítható erre alkalmas ülésen. A kerékpáron utánfutó vontatására alkalmas berendezéshelyezhető el.”

[A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak:]
„r/2) Quad:a külön jogszabályban
* L6e járműkategóriába sorolt könnyű négykerekű segédmotoros kerékpár vagy
* L7e járműkategóriába sorolt négykerekű motorkerékpár,
amely nyitott utasterű, kormányműve nem áttételes és a motorkerékpárok esetében szokásos kezelőszervekkel van felszerelve.

r/3)Mopedautó:a külön jogszabályban L6e járműkategóriába sorolt könnyű négykerekű segédmotoros kerékpár, amely zárt utasterű, több személy szállítására kialakított, kormánykerékkel és a gépkocsikban szokásos kezelőszervekkel van felszerelve.”
Ja műtét.Kicsit bonyolultabb.Évente 3 dioptriát romlott.12 lett belőle mire feleszméltem.Ezért szemenként 4 implant került a kötőhártya alá.3 hétig csak előre néztem és mint a sörösló a fejemet forgattam.Utána felvágták a szaruhártyát és úgy csinálták lézerrel közvetlen a szemlencse részére majd vissza a lehámozott részt.Ezért mikor tuti lett csinálták a másikat.Ne volt rossz de maradt egy 2-dioptria mindkét szememen.
Óvatosan Zsé! Tapadás, csúszás, falevél! Óvatosan, hányszor szóljak, vigyi magadra,nem annyira nígyon kéne ezt télen erőltetni!
Jaja,az enyémnek csak 65-ös a kimenete de az is elég veszett hangra..
itt meg a videó a hangjáról
60as bemeneti, 80as ki?Vazzeee...Annak tényleg kegyetlen hagja lehet .
Itt van ni..kipufogóJaa és ez is egrus..
Olcsóba megcsinálja szerintem..Vagy a másik ami még jól szólhat egy motogp stílusú dob..Olyan mint a mi a kipufogó apróhírdetések között van egy sárga gixxeren..
Ne is mond a külföldi melót...Az egész motorosszezont külföldön szoktam tölteni és nem jókedvből, hanem ...

Úgyhogy nálam ősztől tavaszig tart a szezon .

Balu, ez a visszaváltás+gáz kombó megy, komolyan elfilóztam, h jövőre lehet mégis egrus lesz a dologból...Tavasszal úgyis többet lehet kapni az alkatrészekért, mint most...Nameg, akkor már látni, h lesz-e államcsőd vagy sem
a Yoshi is eleg szepeket tud durrogni,az nekem is a kedvenc jatekom!
nem kappa az biztos,de most nem ugrik be a neve a tartonak,1,3 millaert vettem igy extrakkal,3 givi dobozzal,sport kiruff,plexi,kis index,gyari dob,buko gomba. jo neked hogy tudsz menni a geppel,en sajnos kulfoldon dolgozom,de nagyon varom mar a decembert amikor megyek haza,az elso dolgom,hogy beinditsam a vasat
Ha látod a lóvét akkor nagy gond nincs a szemeddel.. Legfeljebb olyanra csináltasd meg,hogy egyikkel lóvét láss a másikkal meg nagy csöcsöket..
Jaja bár az egrus dobbal odabaszós volt a hangja a mocidnak..Na azt pl.hiányolom a mivv-ből,hogy nincs olyan fasza visszadurrogós hangja mint az egrusnak..Olyan fasza sb feeling volt visszavváltás után ráengedni a gázt..
szemműtétről beszélünk?Üveget cseréltél csiszolt gyémántra? .Beültet micsoda?Fúúú, nekem simán csak lézerezték...Egyszerre a kettőt 1 perc eltéréssel...De valami programhiba lehet, mert a gyengébbig szemem lett jobb...

Balu, tudom milyen érzés ha nem hallod a saját motorod mástól...Én rendre ezt érzem, mikor kisSv-vel(!) sportdobbal nyomnak le...Ugye Henti?
Azok milyen keretek amikhez a dobozokat fogatod?Kappa?
5000km?Öcsém, akkor az a motor egy ajándék volt.Szabad tudni, h mennyi volt?

Ma gurultam egy picit (orvosi javallatra , tüneti kezelés gyanánt) , s azt vettem észre, h megint gyorsultam sebességben.Abszolut és átlagosan is, kezdek durvulni és ez még korai lenne 2000km után...Viszont kib****tt jó érzés odatekerni 3ikban 90nél és úgy megindul mint a fény...

A menetszél viszont megbosszulta magát (lecsuktam, bezártam, elgyömöszöltem minden létező rést a sisakon), kicsit fájt a szemem mikor hazaértem , remélem nem lesz belőle semmi.
Tavasszal felmentünk pár napot szerpentinezni egerbe.Jött egy cimbora is egy rsv-vel és mivv dobokkal.Nem mondok nagyot ha azt mondom,hogy nem hallottam a motoromat a lámpánál..Teljesen elnyomta az a mély dübörgés..valami félelmetes volt..
Nem tudom az apriliának a motorkonfigurációja miatt másabb a hangja vagy az sv-n is hasonló lenne..Sv-t még nem hallottam élőben mivvel..
Egyszerre mindkét szem volt vagy most az egyik utána pár hónap és a másik?
Nekem 1 hét után volt jó.Bár annyira horror nem volt mint a sima lézeres.Igaz előtte a beültetéses az keserves volt 3 hétig.
Szasz Balu .Alakulgat, de még nem az igazi...Tudod miről ismerni fel a rövidlátó, ámde nőkedvelő papot?Nedves az orra .

Én pedig úgy vagyok, h ha az Ezredes nem hörög, akkor az szar dob...Ha hasolítanod kéne a gianelliket az acra-hoz meg a mivv-hez, mit mondanál milyenek?