Amúgy jártam már xarul pályán! Elnéztem egy sebességet és szúrtam egy N-t! Na onnan nem volt vissza reflexből toltam egyet lefelé és olyat blokkolt a hátsó, hogy az már majdnem drift volt de becsületemre legyen mondva, h megfogtam!
Szerintem 400 akart lenni.... de lehet valami tuning kit volt benne
Én is gázfröccsel váltok vissza (igaz nekem sor4 van, és volt kerékmegcsúszás, ha hirtelen dobtam ki), bár ha használom a hátsó féket néha a belemet is kirázza a kerék patttogása, de még a háromnegyed kuplung nem megy
GSF 500-as es GPZ500-as motorral tanultam, de oszesen vezethettem 15 orat rutinpalyan es forgalomban. Azt azert erzekeltem, hogy foleg a Hondanak eleg hirtelen gazreakcioja volt es a motorfek szinten elegge rangatos volt. Gondolom V2-nel ez fokozottam ervenyes lehet.
Ami erdekelne, hogy pl visszavaltasnal hogyan viselkedik az SV 650?
En a tanulomotorral mindig ugy valtottam vissza, hogy hagytan kicsit lassulni es utana engedtem a kuplungot, szoval nem nagyob sikerult blokkolni a hatso kereket.
Viszont ott nem is nagyon volt tobb mint 80 Nm nyomatek.
De pont ezert erdeklodtem, mert azokban NINCS annyi, az SV-ben pedig igen.