Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem. én itt vagyok ,csak ha nincs semmi téma,akkor mit írjunk?
Mi ez a pangás?? Ennyire kevés errefele a TL tulaj??
Kössz a bíztatást
"ébként telhjesítményben ill dinamizmusban milyen különbség van a TL és az R6 között?
Nekem Volt egy TL1000R-em 18e km-t raktam bele amikor a 3. hungaroringi nyilt napomon, ez 2003ban volt, a második menetben az ELSŐ bemelegítő körben,tehát gumi és motormelegítés közben, a 2. balos kanyarban visszadobtam 3ból 2be és egy óriási reccs, hátsókerék "megragadt",gyors kuplung de nem segített,végül nagynehezen megálltam,dögszállító majd szervíz,350E ft-ba fájt a váltócsere és onnantól nem tudták beállítani az alapjáratot,egy év szopás az alapjáratállítgatással kb10 szervíz szedte szét és senki nem jutott semmire,ezután becseréltem egy R6-ra
a TL-ben egy valami jó a hangja! meg mikor eladod!
Előfordulhat
ja, 30év mulva meg a "low-rider" topicban osztjátok egymásnak...
Hello Andrev!

Hát nagyon úgy látszik,hogy itt is összefutottunk
Ha kérhetném, írjon vki típushibákat, tapasztalatokat, me ha még nekem nem is, de másnak jól jöhet!!
Nekem Sv 1000 S van de én azt is szeretem nagyon
Amúgy szeva Berikz itt is találkozunk?
Nekem R-em van. Az biztos, hogy nagy feeling, a hangja egy jó dobbal beszarás. 24e km van benne amiböl kb 17e km-t én mentem vele minden probléma nélkül.
Néhány tanács: ha motorféken 4500-nál durrog a kipufogó ki kell kötni a PAIR szelepet. Nagyon látványos ahogy lövi a lángokat, de paráztam, hogy a végén szelepes lesz.
Az osztrákoknál a Louisban 2 Euro a levegöszürö hozzá. Azt nem értem, hogy nálunk miért kell ezért 7-8000 Ft-ot fizetni.
BerikZ-nek üzenem: nem láttam még TL-t ami ne feküdt volna
Nyah akko beszúrok 2 képet az exemről...hadd teljen a topik!
Üdv mindenkinek!

Végre egy topic ami kedvez nekem,mivel nekem pont ilyen motorhoz van szerencsém, mégpedig az R-es típushoz. Én ezt úgymond örököltem fatertól, mert ő vesz másikat. 22000km-t ment eddig a motor gond nélkül nem volt vele semmi baj. Szerintem az R-snek már nincsenek meg azok a betegségei ami az S-es modellnek van/volt. Nekünk össz-vissz szelephézagot kellett állítani,meg ugye a fogyó dolgok kellettek rá. Sajnos volt már földön de meg lett csinálva,le lett festve és nincs semmi baja.
Itt van pár kép ízelítőnek
Bár azt hozzátenném, hogy ha tehetném akkor 1 Aprilia RSV-t vennék, de mivel nem hiszem, hogy lessz annyi zsém(meg állítólag az olasz motorok megbízhatatlanok) ezért maradnak a japó konkurensek.
Na látod!! Nekem is az ára miatt tetszik a TL (bár az SP2 légbeömlője eléggé érdekes). De abban igazad van, hogy sok víz lefolyik addog a Dunán!!
Hááát az SP2-vel az a bibi, h qrva drága. Használtan sokkal húzósabb az ára, mint a TL-nek. 1ébként meg nincs olyan nyomatékos (mentem vele), viszont sokkal pörgősebb szinte mint egy S4...jól megy! Féke kitűnő és a futóműve is sirályság sztem. Legalábbis a TLS-hez képest...viszont vhogy a TLS akkor is brutálabb érzést keltett anno bennem pedig tuti nem megy annyira, gondolom az 1kerózó készsége és az idegessége miatt.
Tulajdon képpen még a Honda SP-2-ese is tetszik, csak a TL vhogy jobban tetszik, de lehet hogy addigra tényleg annyira kevés lessz belőle , de mivel még TL fórum úgy sincs, gondoltam nyitok 1et....
Nekem volt TL-em, S-es. Istenítettem, mert kurva nagy fíling volt vele menni. Aztá főtengelyes lett, onnantól kezdve már nem tetszett annyira mert sokba fájt a másik blokk. Egy haverom vett egy S-t nemrég, neki meg kipotyogott a vezérműtengely fogaskerekeiből pár fog múlt héten. De ismertem olyat is, akinél 50ezret elment a motor gond nélkül. Szal ha veszel, inkább az R-t az némileg megbízhatóbb. De sztem mire odajutsz nem sok TL lesz valóban.
Kár, h a buzuki csak az SV családot hozta ki a TL utódjául. Egy kitűnő V2 sportmotorba való blokkot így visszafojtani és betenni egy túragépbe, pláne miután az összes gyerekbetegségéből kikúrálták....shame on suzuki! Egy másik cimbim TLR-je télen lett felpiszkálva 150 lóra , mérve...persze nemcsak kipuff meg ilyesmi, bele kellett mászni a blokkba, Wiseco dugók stb. Futóműve is ki lett cserélve kompletten Wilbersre, de sajnos nem sok ember engedheti meg magának, h plusz 1-1.5 miskát költsön egy motorra szal a Suzuki jól tenné ha végre kijönne egy TL1000RR-rel, francot se érdekelné az ezres gixxer ha lenne a pályán egy 150 lovas 190 kilós V2.
Sajnos ez sosem fog megtörténni valszeg...sőt a V2-es sportmocikat gyakorlatilag már megint "csak" az olaszok viszik tovább.
vagy is nem szomorodtam el...
Nem harakszom, de ha megcsinűálom most az A korlátozottat, utánna 2 évvel mehetek...
Nem akarlak elszomorítani, de kb. öt év mulva lehet meg a jogsid és addigra már nem sok ütőképes TL fog szántani az utakon... (sz.tem!)
É azt ki mondta, hogy túrázásra használnám?
1szerűen 1 hobbimotornak venném.
Hallottam már olyan figuráról, aki két hét használat után visszavitte a kereskedésbe, hogy becserélje inkább egy túramotorra...
Őszintén, megmondom, én még csak 16 vagyok és mire odakerül a sor még az is lehet, hogy lessz más, visz olcsó V2es sportmotor, de addig is marad a TL.
S lesz vagy R?
Jónagyot mindenkinek!!
Ha 1szer meglessz a jogsim és a tapasztalatom szeretnék 1 ilyen motort.
Ha valakinek van ilyenje vagy szintén kedveli a típust akkor itt a helye!!
Addig is jó motorozást.