Igen elég nagyot ránt, de inkább olyan mintha kimaradna a gyújtás semmi fura hangja nincs a váltónak, attól függetlenül mi is váltóra gondolunk. Szerelő csak jövő héten tud neki kezdeni ezért tettem fel a kérdést hátha de sajnos mindig a váltóra vezethető vissza.
Szia,
Nagyot rángat? Mintha kicsit belecsípnél a kuplungba? Ha igen az váltóhiba lesz…
Persze ellenőrizném előtte a benzinnyomást és mennyiséget, meg a kuplungot, bár ha csak 1esben csinálja akkor gyanús, h váltó lesz
Sziasztok hátha valaki járt már hasonló cipőben, olyat produkál a gép hogy 1esben 7000es fordulat fölött rángat,de csak bizonyos fordulatokban mondjuk rángat 7100nál de 7500nál nem 8000ismét 8300nál megint nem és így tovább. Csak 1esben csinálja. Esetleg valami ötlet tapasztalat esetleg?
Hátha valaki érdekelne, lenne pár eladó cucc:
- TLR komplett első fék munkahengerrel felújítva + hátsó féknyereg. Jó sbs betétekkel. 25+8 ezer
- TLR első felújított teleszkóp, amin az alsó állító csavar nem mozdul, ezt leszámítva jó. Ezt még ki kell vennem. 50ezer
- TLR kék 2001-es oldal, far, és hasidom, első sárvédő. Itt a hasidom ami jó állapotú többi viselt, javítgatott. kék hasidom 20 ezer. Egyben az egész 50 ezer.
A V2 igen az ilyen bebillenős jellegű volt de legalább stabil is maradt. Ez inkább sportmotoros, bedöntött ott marad és meginoghatatlan, csak ugye széles kormány van így könnyebben megy az egész művelet. Kanyarközben gyorsváltózhatsz is egyet és semmi mozgás nem lesz. A fék meg atomkemény :)
Igen az erő az elegendő, mindegy hanyadikban vagy :) de inkább ami hang kijön az a megunhatatlan és ebből eredően a feeling :)
Főként, hogy milyen vezetni. Nekem a v2 azért fura volt, mert kb be akart esni a kanyarokba a cbr/tl-hez képest, annyira hegyes volt.
Erő meg gondolom van benne jóval több 😀
Psszt, arról nem beszélünk 🤫🤣
Viccet félretéve, blokkon rajta a váz csak nem fértem el a sok kacattól ezért gyorsan összeraktam a másikat hogy legalább odaférjek a sárga cuccaihoz.
Nagyot rángat? Mintha kicsit belecsípnél a kuplungba? Ha igen az váltóhiba lesz…
Persze ellenőrizném előtte a benzinnyomást és mennyiséget, meg a kuplungot, bár ha csak 1esben csinálja akkor gyanús, h váltó lesz
- TLR komplett első fék munkahengerrel felújítva + hátsó féknyereg. Jó sbs betétekkel. 25+8 ezer
- TLR első felújított teleszkóp, amin az alsó állító csavar nem mozdul, ezt leszámítva jó. Ezt még ki kell vennem. 50ezer
- TLR kék 2001-es oldal, far, és hasidom, első sárvédő. Itt a hasidom ami jó állapotú többi viselt, javítgatott. kék hasidom 20 ezer. Egyben az egész 50 ezer.
Képeket küldök, ah valakit érdekel majd.
Igen az erő az elegendő, mindegy hanyadikban vagy :) de inkább ami hang kijön az a megunhatatlan és ebből eredően a feeling :)
Erő meg gondolom van benne jóval több 😀
Milyen a v2-höz képest?
🤤
Amúgy rohadt jól néz ki a fekete, csak ne lennék lusta szétszedni
Bárcsak nekem is olyan lenne...
Ja, olyan! 😁 😁 😁
Viccet félretéve, blokkon rajta a váz csak nem fértem el a sok kacattól ezért gyorsan összeraktam a másikat hogy legalább odaférjek a sárga cuccaihoz.