{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5606635] 2020. 03. 28. 23:57
daroczi71
Gyüjteménybe kellene!
[#5606552] 2020. 03. 28. 21:39
imrufo
Viszonylag gyárias, pár esztétikai tuninggal.
Amúgy gondolom egy ilyen undertail van alárakva:
[#5606507] 2020. 03. 28. 21:04
J3sus
És a hátsó index is ledből van belefúrva a farokidomba. Mondjuk ettől még jól néz ki a képeken.
[#5606505] 2020. 03. 28. 20:59
AAttila
Csak nekem tünt fel,hogy hiànyzik a hàtsó rendszàm tartó.
[#5606387] 2020. 03. 28. 18:18
bigoneoszi
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/tl_1000_r/suzuki_tl_1000_r-15516448
[#5606320] 2020. 03. 28. 14:26
daroczi71
Létezhet olyan TL 1000R Magyarországon ami szép gyári állapotú, nem fekete, és a tulajdonosa "van az a pénz" jelszóval megválna tőle?
[#5606092] 2020. 03. 27. 21:28
terminator-x
Üdv!
Futó fórum társról tud valaki valamit? Szerintem az ő motorja volt a legnagyobb inspiráció a típus felé gyerek koromban..
[#5604363] 2020. 03. 23. 12:09
terminator-x
Találtam gyári tárcsákat a vasra... k1 600-ról menekült már vagy 15éve és rám várt
[#5604121] 2020. 03. 22. 20:10
Luká
jó móka lesz hajrá
[#5604072] 2020. 03. 22. 19:19
dallosj
Valami készül!
[#5603723] 2020. 03. 22. 0:05
Luká
[#5603663] 2020. 03. 21. 21:11
terminator-x
Szerencsém volt...
[#5601602] 2020. 03. 17. 17:54
Chaparral_2j
Koszi, igy sokkal jobb
[#5601590] 2020. 03. 17. 17:00
Jano_3
Oké, akkor szerintem nem úgy van ahogy irod
[#5601582] 2020. 03. 17. 16:39
F.Levi
A második után elgondolkodnék azon, hogy a baj velem van
Viccet félre téve még mindig nem írt senki tényleges bizonyítékot hogy ezek a hibák valóban visszavezethetőek a gyorsváltóra. A lefogazás teljesen kizárt, hogy a gyorsváltó hibája lenne.
Elhiszem, hogy a kapcsolókörmöket le lehet verni de ezt egy fabokájú ember kuplungolással is megteszi.
Sőt ez most vicces lesz de van olyan barátom aki panaszkodott hogy szar a váltója, mentem a motorjával és én sem tudtam vele váltani annyira magasan állt a kar. Lejjebb állítottuk és azt mondta, hogy most fasza, most tud vele szépen váltani. (Ez egy honda volt)
[#5601565] 2020. 03. 17. 16:11
imrufo
Részemről ez sima eszmecsere, még csak nem is vita.
Mellesleg én sem vagyok mérnök, csak egy felhasználó...
Max annyival vagyok előrébb mástól, hogy már négy blokkot rugdaltam szét.
[#5601556] 2020. 03. 17. 15:49
Chaparral_2j
Elotte pedig ezt irtam:
"mielott a gazt elvenned, egy picit elobb feszited mar a valtokart"
Igy gyorsabb, mintha akkor tenned mindezt, ha arra varnal, hogy elvedd a gazt.
En viszont palyan csinalom ezt, es szerintem egy kicsit mas, ha utcan egy alacsonyabb fordulaton csinalja az ember, vagy allandoan nyomatekcsucs kozeleben.

De hagyjuk ezt, nem az a kerdes, hogy en vagyok-e debil, vagy az elemelet, hogy a gyorsvalto rossz.
[#5601552] 2020. 03. 17. 15:34
Chaparral_2j
Felesleges egy ilyen miatt belemallni, ird azt, hogy szerinted nem igy van. Ahogy, en sem kezdtem minositeni senki irasat, vagy nem kezdtem lenezoen tanacsot adni valakinek, akit eletemben nem lattam, hogy "elarulom neked" "megsugom"
A kovetkezo mi lesz, hidd el amit mondok kiskancso?
Nekem masok a tapasztalataim. Barmikor nyitott vagyok egy logikus magyarazatra.
[#5601550] 2020. 03. 17. 15:22
Chaparral_2j
Ha nem valtasz be rendesen egy fokozatot, a kapcsolokorom szelet csapja el a kapcsolokerek ablaka es kidobja a fokozatot. Nem tud mivel osszeakadni. Csak a kapcsolokereket es kapcsolokormot kurod szet vele. Osszeakadni a valto akkor fog, ha valahol a zeger adja meg magat, vagy valami miatt a hezagolas elmegy. Es TL nel elofordult ilyesmi.

Be lehet allitani, milyen eronel szakitson meg gyujtast, es mennyi idore, szerintem ezek a tulajdonsagok orvosolhatoak, de nem teriteni akarok, csak nekem nem all ossze a kep. Siman lehet, hogy szetkurja a valtot, de leginkabb a kapcsolokormoket, amit kuplung nelkul is megcsinalsz.

Nah, abbahagytam, csak gondolatebresztonek szantam, nem kekeckedesbol.
[#5601549] 2020. 03. 17. 15:16
66-Gyuri
"a valtovillat egyfolytaban feszitetted a labaddal, hogy a valtas gyors legyen" ...Én például soha nem váltottam még így! Sőt még egy ismerősöm sem mondta, hogy így vált kuplung nélkül. Csak elveszed a gázt egy kicsit és váltasz. Sőt a GSX-R-el leszabályzás közelében még a gázt sem kell elvenni a kuplung nélküli váltáshoz!!! Még annyi, hogy soha nem volt váltó hibám, pedig csak indulásnál és visszaváltásnál kuplungolok.
[#5601548] 2020. 03. 17. 15:16
Jano_3
Hát én nem tudom, de a belsőégésű motorban elég összetett erők, és lengések ébrednek. Lehet róla oldalas okosságokat irkálni egy fórumon, de szerintem néha még azok sem értik teljesen aki tervezik Lást konstrukciós hibák sorozata...
Az elmélet és a gyakorlat megint egy más téma. Például gyakorlat, hogy 20 éve kuplung nélkül váltok, és eddig egy váltót se tettem tönkre.
[#5601547] 2020. 03. 17. 15:09
HajasTL
Ezen besírtam...
[#5601546] 2020. 03. 17. 15:07
imrufo
De egy jó váltóösszeakadást pont a gyorsváltóval lehet összehozni szerintem.
A képletből vegyük ki a gyárilag gyorsváltós motorokat, meg mondjuk a Hondákat , de inkább maradjunk csak a TL-nél. A váltó aránylag szar. Van kevésbé szar, meg olyan mint az enyém, ahol minden fokozat között van üres. Én már megszoktam, tudom kezelni, de még így is előfordul, hogy két fokozat közé pakolok. Persze azonnal gáz vissza-kuplung be. De gyorsváltóval nyélen simán ledarálja így a fogakat egy felesbe váltás. Rosszabb esetben gyorsváltó nélkül is.
Ha megjött az EvoShiftStar, újra nyilatkozok, hogy mennyire maradt szar a váltó
[#5601432] 2020. 03. 17. 11:33
japanunicorn
[#5601428] 2020. 03. 17. 11:32
japanunicorn
Nem a fogtörés akkor következik be, ha valaki túl okos!