Dehogynem. Csak az "egységben" ritkán tartok mértéket.
Amúgy SI szerint:
- merőkanál
- Demizson
- vödör
- hordó
A stampó, feles és egyéb kvantumfizikai fogalmak tényleg nem izgatnak.
Ezt megkergetném, kár hogy D formából nem volt. Van futómű, van erő, van fék. Azért meleg, hogy ezt a 41-es FCR-t a ZX7RR-re is felrakták első időben, de hamar rájöttek hogy a 39-essel jobb.
Amúgy SI szerint:
- merőkanál
- Demizson
- vödör
- hordó
A stampó, feles és egyéb kvantumfizikai fogalmak tényleg nem izgatnak.
Most már tudjuk, hogy miért készült.
édesapámnak keresek munkát. Mezőgazdasági gépszerelő, karbantartó, sofőr, de bármit meghallgatunk
Ha hallotok valamit, akkor jelezzétek!
Köszipá
ZZR 1100 GG
4 hengeres , 4 ütemű , vízhűtéses , DOHC 16 szelepes
Lökettérfogat: 1105 cm3
Furat x löket: 78 x 58 mm
Üzemanyag ellátás: 4db Keihin FCR Ø41mm vagy 4db Ø40mm 4 Mikuni Racing
Max. teljesítmény: 162 BHP(9000 RPM)/ 122Nm(6800 RPM)
Kipufogó: Devil 4:1 rendszer
Váz: dupla bölcső, E- Box Frame
Első felfüggesztés: Kayaba Racing fordított teleszkópvilla, állítható húzó- nyomófokozati csillapítás
Hátsó felfüggesztés: Unitrak , Kayaba Racing állítható központi rugóstag
Első fékek: Brembo 320 mm úszótárcsák, 4 dugattyús Brembo féknyergek 2 P09
Hátsó fékek 1. félig lebegő Brembo tárcsa Ø 260 mm , 2 dugattyús Brembo féknyereg P05
Kerekek : Marchesini 3- küllős - 3.5x17 120/70ZR17 - 180/55ZR17 hátul 5.75x17
Száraz tömeg: max 228 kg
Végsebesség : 300 km/h felett