ez így van
hisz ha mindegy lett volna, hogy milyen mocit veszek vehettem volna vfr-t is, eszméletlen tartós, egyedül a régebbieknél hallottam panaszt a teleszkópok elfáradására/behintázására, de tényleg elnyűhetetlen motor, ez jó benne
csak azt írtam le amit gondolok.Monster a duki "alap"modellje én egy ss600-nál tudom hogy a komplett vezérléscsere(szíj+görgők)100e ft
csak mert érdekesnek találom magát a motort, a váz stb. miatt
) akkor csak nyugodtan, a cserés dolgokat meg el kell fogadni ilyen motoroknál, sajnos ez van ( de nem hiszem, hogy zavarná, hisz tudta mikor megvette )
( most megmondtam én a BÖLCS )
majd csinálunk pár képet
Lehet én gondolkodok hülyén de minek olyan motor aminek szinte ki sem használod a teljesítményét(ne vedd sértésnek)
viszont szervizelni meg sűrübben kell mint egy úgymond nem verseny verziót.Megéri egy ilyen mocit fentartani
tudom a válasz igen lessz,mert olyat nyújt hogy beszarsz,de ha jól megkergetem a viffert én is vigyorgok a bukó alatt rendessen
sőt vkinek még a fogyasztás is ott van
hamarosan jön...
Ezt soha sem fogom megérteni mi szép abban, hogy átlagban minden ducatinak, szelephangja van és visít-csörög a szárazkuplung...