Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hàt az ilyen elõfordul.
2002-es a Sherco.
Látom miről van szó, köszönöm! Idén mondjuk nem hiszem, hogy ki kell próbálni a gépet, mert azért egy-két probléma akadt! Ami ugye előfordulhat kosárban vett gépnél. Vízpumpaszimering, szikra nincs, pár esztergályos munka(himba) voltak pillanatok kicsit hervadt a szám széle, de most már csak a próbát várom. De idén már nem nagyon akarják vállalni a gyujtást. A te paripád mikori évjárat? Olvastam, hogy te is néztél ilyet mint az enyém.
Nem tudom látszik-e hogy gondolom.
Kormányt előre döltsd, úgy, hogy oldalrol nézve kb. egyenest zárjon be a kormányvég a villával. A karok meg szinte párhuzamosak a talajjal, picit álljanak lefele.
Ez olyan, hogy kimész motorkázni (szándékosan nem trialt írok, mert attol én messze vagyok) és minden nap kapsz valami újjat.
Milyen irányba állítsam a karokat?
Bocsi! Kitöltöttem az adatlapom. Vannak még apróságok a gépen, de már örülök, hogy egyben van. Nagyon kiváncsi vagyok milyen ez a műfaly!
Na má kész is. A kormányt ill. karokat ne úgy állítsd mint a kroszon!


(Halkan jegyzem meg, Muz addig nem válaszol még nincs adatlapod.)
Alakul a gép!
Ellenben az új Duki, az valami










Megjött a F.Ride.
A jogász muki eddig volt szinpatikus.
Nnna, grat és sok sikert hozzá!
Úgy látom már szinte kész is.
tetszik a LEGO-zás? mi is néztük.
Ilyen volt, és itt tartok.
Sziasztok! Én vettem meg azt a kosárban árult fanticot, amit lejebb említ vki. Gondoltam kis pénzből megpróbálkozom belekóstolni a triál műfajba. A moci lassan készül, és ahogy itt olvasom a hozzászólásokat nem tudom milyen olajat vegyek a váltóba. gyárilag 75w-90 írnak bele. Egyébként a motor anyira darabokban volt, hogy 3 hete ahogy az időm engedi csak legózom összefelé. Bár hozzáteszem, hogy most látok elősször triál motort. Tanácsaitokat előre is köszönöm!
A gyúrást én is abbahagytam mert én is untam
de a fallabdát azt imádom(nám).
Eddig az egyetlen aminél azért nézem az órát,hogy mennyi van még nem,hogy mikor lesz már vége
Korizni annyira tudok,hogy szóra sem érdemes .
Hogy férfias azt nem kétlem
Fallabdát én is eröltettem, de unalmasnak találom. Ugyanez a baj a gyúrással stb....
Motorkázni kell és kész!


Meg pár éve már télen jégkorongozunk. Na az jó, gyors, izgalmas, vad szóval férfias.
Nekem a fallabdával jött meg a tüdő meg a láb.
Iszonyat intenzív mozgás,sajna mostanában nekem sincs rá időm
Esténként lemegyek futni de rohadtul úúútálom.
Ha beköltözünk a kéglibe legalább az erdő közel lesz mert itt a lakótelepen.... ,
Inkább motoroznék
Jajaja, anno sokat tekertem, napi 50-100 km-t. Nem is volt bajom. Csakhát.....idő,idő..
Amúgy nagy móka ez a pit, elkészültem a téliesítéssel is.
Ez is egy hozzáállás
Viszont "teher alatt nő a pálma"
Mondjuk ahhoz nem árt a szabadidő,mert ha edzésben van a delikvens akkó nincs izomláz
Az irigység meg maximumon van mert én "csak" pecáztam vasárnap
Jó estét!

Tanulság:

Soha nem megyek többet ész nélkül, "me birom én" alapon.

Csütörtök, pit. 30 perc, majd 2×20. Magamhoz képest komoly tempóban.
Péntek semmi baj, pici izomláz. Hha IRON MAN.
Szombat dettó. Gyerek nyavajog, hogy motorozni akar. Jó, gyerünk.
Nna egy-két kör és érzem baj lesz, ég a combom alig birok az ugrásokra kiállni.
Közben érkezik két kroszmotoros, ergo nem állhatok meg (ugye iron man) Belesporolok a kiállásokba, ülve hajrá.
Vasárnap, alig birok lábra állni, úgy fáj a lábam, plusz tenyérnyi plezur a segemen.
Igy jár aki túlbecsüli magát.
holnap egy arad környéki triáltúra?
szegedről 7-kor indulunk...
Nekem meg már(sajnos)nincs ilyen gondom
De a második Beta-nak csúszott a kuplungja,mikor leengedtem valami szörnyű oil volt benne,sűrű.Lecseréltem 10W40-re és jelentősen javult.
Nekem megoldotta a problèmàt az automatavàlto oil.
Am.èrdekes.
Sziasztok!
Akinek elofordul, hogy neha nehez megtalalni az uresjaratot a trialmotoron, jo hir, hogy megvan a forrasa a problemanak. Megpedig az olaj viszkozitasaval van gond. 0W-5 olajat kell rakni a trialmotorba.

Ugyanis a 4 utemu trialmotorokba ha teszunk egy atlagos 10W-40 olajat, akkor a kuplung tokeletesen mukodik (Aki probalt mar 4T trialt az tudja, hogy jelentosen jobban mukodik a kuplung, pedig ugyanaz a konstrukcio, mint a 2T-nek). Mivel a 4 utemu motor felmelegiti az olajat teljesen atlagos korulmenyek kozott is 100 fok kornyekere. Ezen a homersekleten a 10W-40 olaj viszkozitasa 14.6 (Viscosity @ 100°C, cSt (ASTM D-445)). A 2 utemu trialmotorban azonban a kuplungnal keringo olajat nem melegiti fel a motor, es emiatt alacsonyabb a homerseklete. Viszont pld.a fent emlitett olajnak (es altalaban veve mas valtoolajoknak is) 40°C-on a viszkozitasa 90.5 ! Ennek a nagy surusegnek koszonhetoen tulzottan nehezen tudnak a kuplunglamellak elforogni egymas mellett es nehez valtast, alapjaraton lefulladast es az uresjarat nehezen megtalalasat eredmenyezi. Ezert kell 0W-5 motorolajat tenni bele, mivel egy ilyennek (http://www.redlineoil.com/prod...) a viszkozitasa 40°C-on 21.8, es ez mar elegge kozel all a 10W-40 olaj 100°C-on mert viszkozitasahoz. Ilyen 0W-5 olajat kell a valtoba tenni es megszunnek a problemak es konnyu lesz az uresjaratot is megtalalni a motoron.

Sajnos kicsit nehezebben beszerezheto olaj, inkabb versenyzesre szoktak hasznalni, de legrosszabb esetben rendelheto interneten.
Pld. ebay: http://www.ebay.com/itm/Red-li...
Amugy a Red Line gyart 2wt ,,drag racing,, motorolajat is (tehat 0W-2 olajat) ami meg kozelebb all a kivant viszkozitashoz (11). 0W-2 illetve 0W-5 olajat gyartanak meg lengescsillapitokba, ilyet barmilyen uzletben lehet kapni (csak az a gond, hogy nem lehet tudni, hogy milyen adalekokat tesznek bele, inkabb jobb az internetrol rendelni normalis motorolajat).