Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

enyém a 100adik...ide is befurakodok
jujjj, nem-nem, dehogy olyan mint a kerékpárok! Ugyanúgy van a kuplung a jobb kéznél, csak a trialmotoroknak hidraulikus kuplungszerkezete van és bal lábnál ott a váltókar is! Jobb lábnál a hátsó fék és jobb kéznél az első fék! Minden, de minden ugyanúgy mint bármely másik versenymotornál!

Amúgy nem jók az információid mert a trialiskola Dorogon van megtartva!

A legolcsóbb trialmotorok 300.000.- forinttól indulnak felfelé! Azok olyan 10-15 évesek és épp olyan jók műszakilag mint bármelyik másik fiatalabb egyed, csak pár kiloval nehezebbek! Az idő azért változik mindenütt!
Hali!
Volna egy eladó gépem : Sherco 2,9 2007 -es nem érdekel valakit ?
Még több infó : http://www.hasznaltauto.hu/2106462_sherco_29_2007
hát igen. csak most még az a 600.000 is sok lenne sajnos
talán sikerül valami melót kifognom, aztán szépen lassan csak összegyűlik. anno az mz-re is összejött, akkor pont erre ne jönne össze?
és akkor a hátsó fék az is lábbal megy, vagy az karos? csak mert nézegettem videókat, és amilyen trükköket csináltak, hát lehet, hogy közben nem taposta a féket. vagy nem jól láttam?
a triáliskola jó volna, csak ahogy nézem pesten van, és győrből utazgatni nem túl kellemes (sok idő, plusz nem kevés pénz)
tudom, ha az embernek van egy hobbija, szenvedélye, arra áldozni kell, csak előbb meg kell teremtenem, hogy miből áldozok
hjajjjjj
nademajd pár éven belül miller leszek, és akkor majd nem okoz semmi ilyen gondot
egyértelmű, hogy magam örömére. csak tartanék már ott, hogy újra van vas alattam. azért már hiányzik...nagyoooon
a bugyi levarázslás csak úgy jött. amúgy is komoly kapcsolatban élek, úh ilyenre még gondolnom sem szabad
Ami azanyagi dolgokat illeti a trial a legolcsóbb fenntartási kölségekkel művelhető motorsport! Egy jó motor 600.000.- körül mozog és ha nem vagy egy szakbarbár és arra használog amire megtervezték akkor jó pár évet kibír, mindenféle javítás nélkül!
Ezek a motorok átlag hengerűrtaltalma 280ccm! 6 sebességes váltómű van benne és ugyanolyan a váltó kezelése mint bármely más motorkerékpáré! Vagyis 1-es lefelé a többi pedig fel! csak a különbség, hogy helyből 6.-ban is elindul és 4.-ben felugrik egy autó tetejére is ha jó a pilóta!
Ahhoz, hogy a csajokról lejöjjön a bugyi nem feltétlen kell a motor! De az a szint, ha rendesen gyakorolsz és van érzéked is akkor olyan 4 év múlva el fog jönni!

Ha szeretnéd kipróbálni magad akkor gyere el a GasGas Trialiskolába és ott kapsz segítséget mindenben!

Ha érdekel bővebben akkor a terepmotorosok.hu oldalon találsz a suliról egy kis beharangozó cikket! Ott tudsz jelentkezni vagy információt kérni!
ha csak a bugyi levarázsolása a cél......akkor el se kezd...
Magad örömére motorozz...
Váltós amúúgy
köszi szépen a választ
a gondok ott kezdődnek, hogy előbb valami munka kéne, amiből tudnám finanszírozni az egészet
addig viszont marad a vágy, hogy gazdag nagybácsi felbukkan a semmiből, és elkezd pumpálni pénzzel bár a rokoni szál nem feltétel ahhoz, hogy bárki pénzzel pumpáljon, úgyhogy csak bátran

viccet félretéve 1-2 apró kérdés:

közúti forgalomba lehet használni ezeket a vasakat? (jó persze nem túrázásra gondoltam, mert ahhoz kényelmetlen lenne, hanem mondjuk bemenni városba)
kemény 177centimmel és 65-67 kilómmal milyen a számomra ideális gép? (feltéve, ha ezekből a paraméterekből nagyjából behatárolható)
kb mennyi idő alatt lehet autodidakta módon eljutni egy olyan szintre, hogy a csajokról lecsússzon a bugyi? (tudom gyakorlástól, és ügyességtől függ, de nagyjából biztos behatárolható)
ezek most automata, vagy váltós gépek? csak mert úgy tűnt, hogy a karok azok fékkarok, és akkor hol a kuplung?

válaszokat köszi
Látogass el a terepmotorosok.hu oldalra és tekintsd meg a legújabb hírek bejegyzést! Ott ki tudsz próbálni trialmotort! És elindult a GasGas Trialiskola is, ott pedig megtanulhatod az alapokat! És olcsó motor ügyben is tudunk segíteni!

hjajjj...most elkapott a triál láz
egyet szereznem kéne...ha valaki megajándékozna, azt is szívesen fogadom
Szia mindenki!

Nos jelentem mindenkinek alásan, hogy hivatalosan is beindult a www.gasgasteam.com oldal, ami a hazai gasgas sport oldal!
Legfőképp triállal foglalkozik, de lesz sok-sok enduro és quad meg persze supermoto is benne!

Folyamatosan frissülű hírek, információk a motorokról, letölthető pdf fájlok melyekben egészen az 1994-es évekik visszamenőleg lehet alktrész listát nézni (robbantott ábrák) de még használati útmutatókat is le lehet tölteni!

Továbbá sok-sok fénykép nem csak a GasGasTrialTeamHungary életéből hanem a kalandtúrákról és GasGas tulajok csapatásáról is, versenyzők harcairól! + sok letölthető háttérkép!

Az oldal a magyar nyelv mellett még angol nyelven is megtekinthető!

Szóval nézzétek, okosodjatok és ha kérdés van akkor csak sikítsatok.......Mi segítünk!

Ha még találtok olyan részt ami nem működik teljesen akkor bocsi érte, de a feltöltés folyamatos és megpróbáljuk gyorsan is véghezvinni!

TriálosJani
Még nem kaptam meghívást! Egyébként oda felváltva szoktunk menni a Szele Ferivel, egyik évben Ő megy a másikban pedig Én!

Majd meglátjuk!
Én 2008-ban is megyek... írj, ha mész, majd teszek fel vidit
Szia!

Bizony az tényleg ott készült, még 2006-ban az akkori motorkiállításon csináltam ott egy bemutatót!
Hello !


Felülröl a 7. képed ( ahol a srácnak készüsz fájdalmat okozni ) az nem győri motorkiállításon készült ?

Csak azért kérdezem, mert ismerős az a parkoló. Minden évben ki szoktam menni...

A képet idén csináltam:
Messzelátó szemem mindenhova el lát!

A webcímekhez tartozik egy új oldal címe is! Ez a www.gasgasteam.com mely oldal a haza GasGas motorsport oldala!

60%-ban triál
30%-ban enduro
10%-ban quad-ról fog szólni benne minden!
Mind a 2 nap elindulhattam rajta a mi Janink jóvoltából és támogatásával...
de jó kis verseny volt...
ahoj gábor fogjunk,, :))))))))
Részemről ok,ide is írhatok néhány h.sz-t
Ezaz fogjunk össze mi endurosok és mentsük meg ezt a topic-ot...
És egyel tőbb triálos tanitványa lehetne a Janinak!
Én elfogadnák egyet (őregebbet is) a Cs-B-től Karácsonyi Ajándékként
Na majd én irogatok itt egymagam hogy nőjjenek a hsz-ok...
Így legalább tuti a társaság itt