Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


sok balesetmentes km-t hozzá !
remélem 1x élőben is megcsodálhatom ...
Talán régi fiat ritmo abbarth-nál találkoztam már túlmelegedés védelemmel,ott a szikra volt tiltva!
próbáld világítással+refivel járatni esetleg+index így jobban melegszik mert több a terhelés,így kiderülhet,hogy a hőfokra reagál-e így(leállás)
KÖSZI!
Sziasztok! köszi szépen!
magyarországi vétel (0km),márkakereskedésből-banki tartozásból (szemtelenül olcsón) ,németországban forgalombahelyezve most 2500km-nél tartunk.csak pozitívumok,kb 7,5l fogyasztás.
el is hiszem. én is csípném
Ja, és nekem ma olyat csinált a Daytona, hogy 2x kiresetelte magát a sebességmérő haladás közben. Nem voltam túl boldog. Remélem ez csak a "kontaktos" történetet erősíti meg és nem az egész motyóval lesz/van gond.
Még egy dolog, bár lehet semmi köze hozzá: nincs borulásérzékelő a mociban? Engem a cbr-en tréfált meg anno, amikor lecseréltük az idomokat és nem tettem vissza a helyére a jeladót és 20-30 fokos döntésnél leállt a bringa. Tiszta vicc volt a Hring közepén megállni... Aztán rájöttünk, hogy az utángyárott idomban nincs meg a jeladó helye és kicsit lógott lefelé és emiatt idő előtt jelzett. Hátha...
A hőmegfutásra...nem hiszem, hogy ennyire inteligens lenne,márcsak azért sem mert, az enyémnél akkora hűtőventillátor van, hogy ha fel is megy a hőmérséklet 101 C-ra (mert ott kapcsol be)akkor pillanatok alatt visszahűti. Viszont mi van akkor ha a tiédnek nem kapcsol be a hűtőventillátora és azért tilt le? Van neked hőmérő rajta? Hány fok környékén van a víz amikor leáll?
Sajnos biztos a bemelegedős rész...
Alapjáraton járattam vagy egy órát, minden rendben volt. Ahogy kimentem egy karikára (meghúztam a fülét :) nem kellett 5 perc és leállt. Néhány perc után (míg toltam), lehűlt kicsit és azonnal beindult.
Alapjáraton hagyom, nem megy fel üzemi hőfokig, kicsit alatta van.
Sztendert és pillanatleállítót is megnézem, köszönöm a tippet.
Lehet még esetleg, h levegős a hűtőrendszer, arra is ránézek majd...
Vajon a gyújtás letilthat hőmegfutás esetén? Van ez ennyire intelligens? Megnézem ezt is manualban, hátha...
Azért én még mennék vele egy két kört!? Biztos, hogy meg kell várni a bemelegedést? Végülis mi miatt tilthat le? Sztender(ezt persze csak ha sebességben van), pillanatleállító. Ez csak egy lehetőség...de valószínűleg a bemelegítéssel lesz a gond. Ha alapjáraton hagyod bemelegedni akkor is leáll?
Semmire, nem volt idom szetkapni. Meg a kuplungbowdent se helyeztem at. A fiammal jatszottam egesz hetvegen.
Remélem, h csak valami ilyesmi...
Ma délután még áttanulmányozom a service manualt, hátha rájövök valami hasznosra. ODO-val mire jutottál?
Nem valami hoerzekelo gomba tilt le? Eleg laikus vagyok az ugyben. :)
Hello
Én is örülök, h összeállt, de még mindig nem menetkész. Szombat kerültem vele egyet, minden rendben ment. Műhelytől egy km-re gondolt egyet és leállt. Rögtön néztem, minden a helyén, forgat, de nem indul. Mintha valami letiltotta volna a gyújtást...
Tologathattam vagy 300 métert, mikor úgy éreztem, h ráindítok. Azonnal beindult, eljutottam megint egészen a műhelyig, ahol leállt megint. Levontam a következtetést:
- alapjáraton elketyeg évekig,
- ha forgatom 6-7ezerig (bemelegszik) akkor áll le.
Holnap megyek megvizsgálom mi a túróért makacsolta meg magát.
Hétvégén utazom 2 hétre külföldre, de utána kellene valami találkozót szervezni, ha nektek is jó, megvizsgálnám a gépeiteket.
Új kipuf? És még sárvédő is! Dicséretes
Ejh, valoban nagyon szep, gratulalok!

Mi a gep tortenete? Uj vetel, vagy felujitottad?
Esetleg valami beszámolót is kapun? km? tapasztalatok? Esetleges hibák? Esetleges hibák a szervízzel kapcsolatban? Amúgy a képek jók!
Szia!
örülök,hogy kész a géped!
Köszi!
csípem,nagyon!
gyönyörűűűű !
SZIASZTOK!
nekem is csak a 4 fokozatú van. Sztem megfelel. -4 fokban nem tervezem a motorozást, elég volt régebben..még -19 a max. de mostmár félek, ha összetöröm a triumphot nem is tudom mi lesz...na jó tudom mi lesz kis átalakítás
Örülök, h ennyi mindent tudtál venni. Sztem is sokkal jobb a bőr, volt cordura ruhám amikor még enduroztam, aztán mióta megvan a triumph szépen lassan sikerült átálni a bőrre..de azóta vettem egy használt triumph cordura/bőr kabátot is, az farmerrral még jól mutat.
Ha jól emléxem a Saitonak van egy erősebb, 5 fokozatban állítható modellje is. De nekem a II-es is bevált? Még -4 fokban is mociztam a GS500-al, a lényeg az volt, hogy ne szellőztesd a markolatot ilyen hidegben.

Egyébként ma kicsit kiköltekeztem, mert rendeltem egy noname dupla bubis plexit a gépre - tudjátok a 193cm-hez kell -, valamint vettem egy Arlen Ness Racing bőrkombit jóárasítva... Már nagyon vágytam ismét bőrre, mert csak egy Spool coduram van, ami egyébként eddig nagyon bevált, csak ugye az más kategória. Sajnos a plexi csak sötétfüstben volt kapható, viszont 13e az ára, ami szerintem egész jó. Persze ebayről lehetne olcsóbban is lőni, de a postával, hercehurcával már nem érné meg az az ezres diffi.
Én is azt tettem rá, igazából csak azért, mert olcsóbban hozzájutottam, és gondoltam megnézem, h mennyire van értelme a markolatfűtésnek. Hiszen ha majd egyszer bemegyek a szalonba és veszek egy új gépet tudjam, mennyit ér! Azért csodálkoztam, 10 fok alatt, vagy komolyabb essőban nagyon jó! Az ülésfűtés BMW E92 ből való , majd még szereznem kell rá egy kapcsoltó..aztán jó lesz az is.
Milyen markolatfutest hasznalsz? En SaitoII-st applikaltam a GS500-amra. Jo volt.