{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5348905] 2017. 04. 26. 21:51
Vitka
Úgy van, ahogy mondod, tényleg ráz a szar úton. Sima aszfalton persze olyan, mintha cérnán húznák, de ez is viszonylagos szerintem. Streethez képest kemény, ZXR400hoz képest puha.
[#5348879] 2017. 04. 26. 21:08
Dr.Senkiházi
Köszönöm!!
[#5348868] 2017. 04. 26. 20:43
Zoli32.01
Fékbetét,olaj olajszűrő az összes motoralkatrészesnél van,de bárdi,láng,unix forgalmazza.
Légszűrő a triumphbudapestnél gyári,esetleg angol worldoftriumph vagy ebay.
[#5348866] 2017. 04. 26. 20:26
Dr.Senkiházi
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni hogy alkatrészeket(légszűrő,fékbetét stb..) speed triple-hez hol lehet venni itthon?
[#5348646] 2017. 04. 25. 22:49
Zoli32.01
Hmmm,street-daytona viszonylatban van futomuvel tapasztalatom.
Jelesul 2008 as daytona cucc tokkal-vonoval belekerult a streetbe.
Es ott bizony kemeny volt utcan kozepesen szar uton.
Szardínia-n egesz jo volt de amikor terepszakasz volt kinlodtam mert szetrazta a gepet.
Es nem nyeklik-tekeredik mert a fo vaz szinazonos a daytonaval.
Palyan fix utvonalon ahol tudod mi var mert a fejedben ott van a katyuterkep nincs gond,kikerulod,de mikor a brenber alagutat egy egysavos erdeszeti huszeves muton zotyogod vegig mert a Dl-es kollega arra jobbnak talalta a menetet nem lesz jo.
Nem mondom hogy leszallok es tolom csak picit lassitok.
Viszont ezzel egyutt se cserelnem le masra,foleg nem azert hogy evi 3-4 palyazas miatt ki kelljen hagyni ezeket az erdei csikicsukikat.
Sajnos vagy nem en imadom az ismeretlent,mar reg leraktam volna ha csak a lakhely korul 200 km en jarnek minden alkalommal.
Szoval mig ossze nem jon a 765-re a ravalo addig marad a honda forgalomban utána kivonatom es az is marad csak ha megis kedvem tamad palyazni azzal teszem.
[#5348642] 2017. 04. 25. 22:33
Vitka
Még egy gondolat: sose volt még kényelmes motorom, szóval nem tudom milyen az, amikor elmegy az ember 200+ km-t és nem fáj mindene. Nyilván nem praktikus túrázni, de mivel ezen nőttem fel, megszoktam, és igazából napi 250-t is legurulok értelmes mennyiségű pihenővel gond nélkül. Nem kell azért 130-cal menni, hogy jó legyen, 100nál már egy órát is le lehet nyomni megállás nélkül, bár gondolom ez nektek mosolygás tárgya. A sportmotor meg szerintem nem azért sportmotor, legalábbis utcán, hogy használhatatlanul kemény legyen. Persze, hulladék szar minőségű úton nem lehet vele közlekedni, de szerintem csodálkoznátok, hogy pl egy újabb, értsd 2009 utáni bármilyen márkájú sportvas, 2 körös futóművel mennyire toleráns a szar úttal szemben is.
[#5348639] 2017. 04. 25. 22:28
Vitka
Ezelőtt ZXR400-am volt, na az volt a kemény. Csavarhattam akárhová, az kirázta a fogamból a tömést. Ahhoz képest a Daytona sokkal puhább, nagyon szépen él a futómű alatta. A hátulját egyenesen imádom! Nem mondanám keménynek, inkább úgy fogalmazok, hogy sportos, határozott futómű van alatta. Nem kényelmes és nem túrafutómű. Persze, aki máson szocializálódott, annak talán kemény, bár nekem inkább mindig az a fura, mikor ráülök valami nakedre és mondja a tulaj, hogy ó, hát vastag olaj, meg eleje-hátulja mindenhol betekerve, hogy fasza kemény legyen, ehhez képest olyan, mint egy hintaló. Általában az van, hogy fékkel beküldöm a kanyarba, aztán nyeklik-nyaklik az egész motor zavarában, azt se tudja mit csináljon a lábaival. Így, hogy már megszoktam a jót, mindig nagyon érzem az olcsójános futóművet.
[#5348636] 2017. 04. 25. 22:20
Vitka
Ha nem szoktad meg a csutkakormányt, akkor biztos, hogy fura bármilyen tempónál. Első reflex egyenes kormányosról átülőknél, hogy kormányozni akarják a sportmotort, csak az erőkar, meg a markolat szöge máshogy gondolja. Cérnán lehet húzni egyébként, ha valaki megszokja, de egy Daytonát a finom kormányzás mellett vállból és csípőből, testsúllyal jó vezetni.
[#5348634] 2017. 04. 25. 22:17
Vitka
Stílusfüggő. Én leginkább szerpentinezek, napi max 200 km-t megyek, néha többet, de az már tud fájdalmas lenni. A rendszeres pályázás tervben van, csak az a baj, hogy vergődök meló terén én az anyagiak utamat állják. Ha nem akarsz egy seggel lemenni az Adriára, egyáltalán nem gáz, és bár streethez még nem volt szerencsém, de váz-futómű-fék terén olyat mutat a 11 éves Daytona utcán-pályán, hogy ejha.
[#5348627] 2017. 04. 25. 21:33
Zoli32.01
Amikor beleraktam a daytona futómű szettet kinéztem az olasz felhasználói kézikönyvből (irtó muris nevei vannak a csillapítás-rugózás neveinek,kétnapig fordítottam ) a daytona alap beállításait.
No próbamenet pilisszentkereszt.
Véresre haraptam a nyelvem mire szép lassan átértem a kátyus úton.
Beállítottam a street R alap setupra...........jó lett de még mindig csontkemény volt.
Így még 2-3 klikket puhítani kellett és visszábbvenni a rúgóelőfeszítésen.Használható lett,sima úton álom a kanyarodás de rossz úton még mindig pattog.
Az F3 hozzá képest himbilimbi de kényelmesebb.
És ez nem a daytona.Amúgy asszem a lövey is ugyanezt járta végig míg megvolt neki a street.
pályán bekeményítette utcán puhította.
[#5348536] 2017. 04. 25. 17:53
Zsupek
Hornet1990 akkor vagy Daytona hengerfej a Streetre ahogy külföldön nyomják és ott a plusz 20 ló vagy Speed Triple :D Egy igényes bukókeret nem rontja el az összképet és szerintem a dekliket is megóvja. Én ezekre az utakra tuti nem vennék sportmotort hiába lenne jó néha pályára. Haver 2007-es 600RR-jével fordultam párat de kész rémálom lassabb tempónál. Mondjuk ha 120-130-nál lassabban sose mész még jó is lehet egy sportmotor :D Ott már nem éreztem olyan keménynek és a szél is segít a csuklóid tehermentesíteni. De lehet csak én vagyok puhány mert ő 2x is megjárta velünk Nagykanizsa-Makarska szakaszt :D
[#5348502] 2017. 04. 25. 15:08
Zoli32.01
Áhh,ülni kell a fagyizó előtt a motoron és brümmögni hozzá.
tuti szélmentes lesz.

amúgy jelenleg egy 200.as és egy 130-as munkalapot hurcolok,motorral nehézségbe ütközne.
[#5348492] 2017. 04. 25. 14:35
SVLaller
motoron mindig fúj a szél vagy valamit nem jól csinálsz
[#5348488] 2017. 04. 25. 14:32
Zoli32.01
Didekt miattad kitettem a pofámat........szél is van és felhősödik.
[#5348486] 2017. 04. 25. 14:14
Hornet1990
Igen néha néha kinézek és aztán ránézek a gipszes kezemre
[#5348485] 2017. 04. 25. 14:14
Zoli32.01
[#5348482] 2017. 04. 25. 13:55
SVLaller
néztél már ki mostanában az ablakon?
[#5348442] 2017. 04. 25. 10:22
Zoli32.01
Nem kéne eltörni a csuklót.

Amúgy a reletíve kényelmes F3 után viszaülve a streetre is huhúúú mennyivel jobb a kényelme a kis ugribugrinak.

Lassan kéne egy próbakör a 765-el.
Csak ne lenne állandóan hideg és eső.
[#5348441] 2017. 04. 25. 10:18
Hornet1990
Lassú folyamat lesz úgy is a döntés meg még a törött csuklómnak si meg kéne gyógyulnia
[#5348440] 2017. 04. 25. 10:16
Hornet1990
Hát lassan szervezzük a Triumph napot. Remélem 2009++ os példány is megjelenik és akkor megugrom állóhelyzetében :D
[#5348439] 2017. 04. 25. 10:11
Zoli32.01
Próbáld ki.
Nekem derékszakasztó volt 50 km is.
Iszonyú összecsomagolt segg az égben,könyök a térdnél póz.
[#5348438] 2017. 04. 25. 10:09
Hornet1990
K1-2-3 Suzuki széria felejtős :D Mielőtt pályára mentem volna gondoltam ha végeztem meghirdetem erre mit ad isten el is basztam a kavicságyba :D Többségben egyébként Vitka szerűen használom 50-70KM-es sugaru körben mozogva a környékbeli szerpentineken az év 80%-ban a Maradék 20% a pályanap és a nagyobb túrák.
[#5348434] 2017. 04. 25. 9:53
Zoli32.01
A blokkot nemigen fogod összebaszni,hacsak nem ropiratöréssel.Egy sima csúszástcsak a deklik sínylik meg.Ha összevissza forog mindegy.
Namost közút hosszútáv felejtős.
Ha olyan a használat mint vitkának hogy fix kimegy a max 50 km-re lévő szerpentinre és vissza heti 2-3 alkalommal max úgy Ok.
De hogy azzal mászkálni 3-500km-es napi vagy nyaraláskor egyhét 2000 km mindezt azért mert évi 4 alkalommal pályáznék és hibádzik 20 ló.Kizárt hogy működne.
Veszel egy olasz K1-es ezresgixxert ledobod a felesleges lomokat és kihúzod pályanapokon futóval.

Esetleg a villahidat lekapvan egyneskormányt raksz fel és leveszed-felrakod az idomokat.
[#5348429] 2017. 04. 25. 8:17
Hornet1990
Közút. Igazából több okból jött számításba a Daytona. 1. Nem akarok ezrest venni és nem akarok a sor 3 tól elszakadni de kéne egy kis plusz power 2. Ha taknyolok a kavicságy összebassza a blokkot a Triple esetében és azt nem tudom lefedni semmivel míg a Daytonánál ott az idomszett ( Pályaidomot beszereznék a motor mellé :)
[#5348351] 2017. 04. 24. 20:12
Zoli32.01
Kérdés hogy pályán vagy közúton mész többet.