{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5491228] 2018. 10. 15. 12:27
Zsupek
Az az igazság hogy tudom hogy úgy ülök rajt mint öregapám, de nem érzek rá a testtartásra. Aztán a pályamotoros haverok meg azt mondták ha így jól érzem magam a motoron abba a 2 napba amit pályázok egy évben akkor menjek így
A gumiba meg természetesen csak bízni lehet, anélkül meg ha nincs meg az érzet ennyit se mernék dőlni. Ruha jól teljesített, 150e ft volt 2 éve szóval nem egy felső kategóriás, de azóta semmi baja nem volt. Most picit lehorzsolt de se szakadás se semmi. Protektor meg maradt a helyén és szépen védte a karom. Elestem, felkeltem aztán még 2x 20 percre felmentem
[#5491205] 2018. 10. 15. 10:45
kawa70
Jah,csak nem tudtam mire gondolsz a képeket illtöen.
[#5491204] 2018. 10. 15. 10:44
fairload
Sziasztok!
Ha már a fékkarról volt szó, nincs valakinek egy kuplung karja? :D Sikerült lefeküdni tegnap egy kicsit a motorral és letört a vége. Street Triple 675 (2009)

Köszi előre is!
[#5491203] 2018. 10. 15. 10:40
F.Levi
had be kelljen magyarázzam miért kell a testsúlyt áthelyezni ívbelső oldalra... a marquezék nem csak azért csinálják hogy vagány képek készüljenek róluk. Minél jobban behúzod a testsúlyod, annál kevésbé dől a motor ugyanannál a kanyarsebessègnél, nagyobb kázt adhatsz vagy ha az eleje indulna meg, könnyebben beleállítasz a motorba.
[#5491201] 2018. 10. 15. 10:21
kawa70
Milyen összefüggés van a gumi és a testtartás között?
[#5491199] 2018. 10. 15. 10:15
F.Levi
Néztem már a képeidet, nagyon bízhatsz a gumiban ezzel a testtartással
Olcsón megúsztad az a lènyeg

Ruha hogy bírta? Ilyen márka a cordura szettem és tökéletesen meg vagyok elègedve vele annak ellenére hogy az is meg a bőr ruhájuk is nagyon kedvező áron vannak
[#5491010] 2018. 10. 14. 11:08
Zsupek
Hát először én is azt hittem de amúgy az eleje ment el egy szűk visszafordítóba, valszeg elmelegedett már mert előtte levő 2 körbe eléggé összetorlódtunk a pályán és kicsit jobban hajszoltam hogy mielőbb átlépjek rajtuk. Videón visszanéztem olyan 45-50 körül mentem abba a kanyarba ezért szerencsére hamar megálltam és hogy a kormány úgy állt ahogy a képen is van, így az megtartotta a motort és nem ért le se a tank meg nagyon semmi. A 3-1-be kipu meg a hátulját védte szóval mázlim volt, sajna emiatt kicsit karcos lett de télen megpróbálom megcsináltatni valami kipufogóssal.
[#5490996] 2018. 10. 14. 9:55
F.Levi
Rátekerted a gázt és elment a hátulja?
[#5490993] 2018. 10. 14. 9:43
Zsupek
Nekem jó annyiba ha neked is Privátba írok a részletek miatt.

Zoli majd meglesem, mert úgyis téli takarításkor kicsit szét szoktam kapni a gépet, hogy mindenhol jól kitakaríthassam. Idén már nem nagyon tervezek gurulást mert hűvös van nekem már azért nem nagyon foglalkoztam vele.
[#5490988] 2018. 10. 14. 9:09
Zoli32.01
A sima streetje van,jó lesz.
[#5490979] 2018. 10. 14. 7:58
g_speedy
Ha középen nyomja a kár a fekmunkahengert akkor jo
[#5490978] 2018. 10. 14. 7:57
g_speedy
Mennyit ér?fingom sincs? 5000?
[#5490935] 2018. 10. 13. 18:43
Zoli32.01
Szedd le a takarókat,a hűtőben a meneteknél bele lesz nyomódva,ezzel a váz és a takarók hézaga csökken,nem látványos,én kihézagoltam két alátéttel.De idegesített.
[#5490932] 2018. 10. 13. 18:31
Zsupek
g_speedy szerintem ugyanaz így ránézésre. Mennyiért tudnálak megszabadítani tőle, hogy ne nyomja tovább a súlya a polcot?
[#5490930] 2018. 10. 13. 18:28
Zsupek
Zoli a hűtőnek semmi baja. Itt a jelen állapotában a vas. A hűtőtakaró alsó részén van minimális horzsolás amit a képen is látni, meg a blokk sérülése is csak annyi ahol fehér mert már volt javítva előttem is.
[#5490794] 2018. 10. 12. 22:11
g_speedy
[#5490792] 2018. 10. 12. 22:09
g_speedy
Viszont gyári kupuff, arrow mivel rs, vagy tévedek?
[#5490790] 2018. 10. 12. 22:06
g_speedy
Ilyen a kar
[#5490779] 2018. 10. 12. 21:16
Zoli32.01
best sound japan,tokyo.

[#5490714] 2018. 10. 12. 20:02
Zoli32.01
Ez nem ide ment vna.
[#5490713] 2018. 10. 12. 20:02
Zoli32.01
Jah és RIP RS2,az öcsém most baszta földhöz,ugrott az utolsó gyári plexi.
[#5490681] 2018. 10. 12. 19:42
Zoli32.01
A hűtő tuti elmaszott.
[#5490653] 2018. 10. 12. 18:40
Zsupek
Semmi fényezett dolog nem kapott. A kormányvég kicsit megkopott, fékkarból csak letört egy db, tükör csak karcolódott, hűtőtakarón kb körömnyi karc de nem fényezett van most fent és megvan a gyári fehér is,fékpedál behajlott picit meg a blokkon a tipikus vezérműlánc burkolaton lett horzsolás, ja meg az index kiugrott de azt csak vissza kellett dugnom
Fékpedál már egyszer volt kigörbítve így nem kockáztatnám meg mert szerintem már törne, téliesítésig meg ugyanúgy üzemképes a vas.
Jó lenne egy pályagép csak 2 motort meg nem tudnék fent tartani, évi 2 pályanap meg ha csak ennyi baki történik is belefér.
[#5490647] 2018. 10. 12. 18:17
g_speedy
Mündig is Mondtam hogy rendszamos moci nem pályára való ,tank nem sérült?
[#5490646] 2018. 10. 12. 18:15
g_speedy
30ert viheted a Misi rs t ha gondolod,profilmelyseget holnap tudom , 180as a htsod nemde?