Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb ket napig szidtam minden angol felmenőjét,oda-vissza 100 evre.
Így van, akkor jön ki ha lepattintod a jeladót
Azert annyira nem veszes,viszont kiszedni a tankbol.Anyád,hulye angol,a benzinszint jeladot le kell venni rola meg a tankban,mert kicsi a luk,beakad.
Igen, erre céloztam. A Mitsubishi pumpáknak fém az alja, fém a könyökcső is rajtuk. Sokkal kevésbé stresszes dolgozni velük.
Ha nem szedi ki az ember nem bant,max a vezetek csatlakozo csore es a gyorszar egy szopatos cucc.
Elvileg van szerszam hozza kezzel sokst gorcsoltem.
Rovid a cso es szuk helyen kell matatni hogy levedd.Le lehet torni a csocsatlakozot.
Brrrrrr.
Törékenyek, nem vagyok nagy fanja. :)
Ja, már világos. A plaszik talpú Denso.
Ez a modernebb muanyag cucc,az a porszivo zsak fele szurovel,egybepattintva a hazaban,nincs cső.
Ha lett cserelve a szuroje akkor jol lett osszerakva?
Nem a tankon kívüli csatlakozást mondom, Zoli. Hanem bent, amik vannak a pumpa, a szűrő meg a kifolyó csőr közt.
Gyorszár kozvetlen a pumpa muanyag csovere dugva.
Ja, akkor ez már full plasztik belül és o-gyűrűs tömítésű, gondolom. Az uccsó Triumph, amit szögeltem (955i) még csövezett volt.
Igen hallani, gyújtásra. Utána akkor indul el ismét ha beindulna.
Szűrő lett cserélve, de minden jónak néz ki. 2centis gumicső nincs ezen
A pumpa berreg? Lehet bele kellene lesni, nem ez lenne az elso eset, amikor a szuro es a pumpa vagy a pumpa es a kifolyo kozotti 2 centis gumicso elreped a szivattyun es ki se jut a nyomas a tankbol...
Nyilvan vakon csak tippelgetek, de en megneznem.
A tank és az injektorsor közé lett berakva nyomasmérő ami gyújtasra 0bart mutat. Többször is próbálva.a tank alján ha a csó le van húzva akkor folyik az üzemanyag leállított pumpánál is persze.

Nyomásszabályozóra gondolunk most. Télen kevés benzin volt a tankban
Ezesetben gyanitom kiszerelt allapotban a cso tomit es nincs pl. megtorve, a nyomas eljut a befecskendezo szelepekig.

Beepitve viszont elmozdul valami, a merev cso megfeszit valamit, esetleg megtorik es emiatt hiaba epit a szivattyu nyomast, az vagy valahol mashol frocskoli ki az uzemanyagot (ha jol ertem, ezt figyelted meg) vagy ha megtorik a cso es elcsipi a hasznos keresztmetszetet, nem is jut el a nyomas az injektorig.
Nincs üzemanyagnyomás. Illetve folyik a csövön ki, aminek nem szabadna
Ha jó az üzemanyagnyomás akkor szkópozunk.

A helyéről kivéve az injektorsort, spricceli szépen ütemesen. Ez utalhat üzemanyagnyomásra esetleg.
Multi nem eleg gyors hozza, ezert kell szkop vagy olyan fennyel jelzo berendezes, ami az alacsony kitoltesi tenyezoju jelre is lathato villantast produkal.
(gyujtast speciel 10-15W-os izzoval szoktam csekkolni, de injektorhoz az nem idealis)
Benzin nyomásmérés folyamatban.
Injektorokat mértem, de olyan bizonytalan volt,multimeterrel átlagot mérve.
De ha jó a nyomás akkor megnézem oszcilloszkóppal.
Akkor ket dolgot kell megnezni:
- az injektor kap-e villamos jelet (inditozaskor negyszogjel, oszcilloszkop vagy LED-es vizsgalolampa megmutatja)
- van-e benzinnyomas?
Szívótorkokba fújva
Féktisztítóval megy.
Vezérlés és gyújtas jó tehát.
Nem latok bele.
Pedig ott valami nem lett összerakva.........vagy nem a helyére került....