Van benne valami, tényleg elég kevés a 29 + 1 óra. A fiatalok, akikkel együtt tanultam vezetni zömében 40-50 óra felett jártak, volt köztük olyan, aki a nyolcvanadik környékén volt és a harmadik forgalmi vizsgájára készült, de nem éreztem magam biztonságban a hátsó ülésen sem. Olyan alapvető és gyakori forgalmi helyzeteket nem tudtak rendesen felmérni, hogy csak csendben fogtam a fejem.
És ez évek óta tisztán látszik az utakon. Itt egy kijöttem eléd kocc ott egy nem adtam elsőbbseget mert nem láttam. Aztán nálunk már annyi helyszinelős felfestés van hohy több mint az utburkolati jel. Pedig városon belül még csak gyorsan se lehet menni mert ennyi zebra sehol nincs szinte egymást érik és még faszául ki is emelték hogy 30nál gyorsabban nincs kedved átmenni rajta. Ehbez képest a zebrán is elcsaptak legutóbb valami jóképességüt. Mert azok már szét se néznek, elsőbbségük van.
Ugyanmár, ennyi negativum egy emberbe se szorult mint beléd😆
Ennyi erővel egy csomó más miatt lehetne szabályozgatni. Minden évben van vadászbaleset az meg végképp értelmetlen. Viszont kurva sok faszkalapot rá tudnék.basznina motorháztetőre mert olyan kibaszott szabályosnak meg okoskának gondolja magát aztán az is csak tátikázik hogy nem láttam, nem ugy gondoltam, azt hittem, stb. Na ezeknek is basznám a kezébe a csekkjeidet hiába nem megy gyorsan. Az a baj amiben te semmiféle érdeklődést nem látsz azt betiltanád, agyonszabályoznád mert mindenki hülye hozzá 😆 pl alkohol de legalább multhéten bebasztál aztán arra a kisidőre egész jól helyrerázódtál 😄
most megvan az igazi, csak utálom mert dízel
a dízel meg büdös
mondjuk amióta kicseréltem a résolaj csöveket nincs gázolajszag de attól még utálom a dízelt
ezeknél mindig az a baj hogy hosszú a tengelytáv mindenen is fennakad
plusz se felező se difizár
persze egy jó 4 motion szinte mindenhol használható, csak a lekvár sárban nem, és a csatornaparton pont ilyen sarak vannak
A másik balfasz elég sokszor egy balfasz vétlen, ez a baj.
A döntéshozatallal miért van baj? Azok elég sokszor csak a meglévő szabályokat értelmezik, igaz, nem mindig, hanem ők alkotják, de elhiszed, hogy mindig van előtte adatgyűjtés? A gondolkodásból és a szabálykövetésből kb. milliomod annyi baj volt.
De nekem még ezzel sincs bajom, ha mindig azt láttam volna, hogy ilyenkor az ember azt mondta volna, hülye voltam, szándékosan csináltam, kérem az összes csekket, fizetek. Ezzel szemben a tévében (amikor még volt) ilyenkor a szomszéd bácsi a biciklit tolva a presszóból hazafelé azt szokta volt mondani, a Pisti? az olyan rendes gyerek volt, mindig előre köszönt...
azt is néztem de szar, mármint a hiace
hiába hajt eleje-hátulja az mégsem 4x4
az l300 lett volna a jó választás(ebből is a long) az igazi 4x4 nézegettem is őket egy ideig de nagyon szar állapotban voltak, ami 2.5 milla volt(kb 3-4 éve) annak is elég gatya volt az alváz és a hajtások hiába volt raptor festékkel körbepamacsolva
Hálistennek nem sok van ebből a fajtából, bár az mindig rossz helyen szokott lenni mert döntést biznak rá😅
Az is egyfajta statisztika, hogy a gyorshajtás önmagában azért elég kevés balesetet okoz. Többnyire van hozzá másik balfasz vagy saját balfaszság.
Én ne érteném? Hiszen az utolsó- és utolsó előtti mondatomban ott az indok.
A túlzóan erős autós szomszéd mit szólna, ha az én élményfaktorom mondjuk a folyamatos kerti partik rendezése, kémiai kísérletek lennének a kertben? nem, ne írd hogy dB meg este 22 óra, mert ha akarok, én a megadott időig a megadott zajterhelési határ alatt is tudok kellemetlenséget okozni, ha akarok, és csak azért, mert nekem az az élményfaktor.
Az indokom meg NEM légből kapott, nézd csak meg az utolsó 30 év statisztikáját, hogy a balesetek folyamatosan ELSŐ oka mi volt. Láttam ám én már síró-rívó embert csak azért, mert a ménes szétszaladt... és cseppet sem sajnáltam. Sőt.
hosszban van a gond
nekem nem közlekedni kell hanem aludni benne, de a 4x4 meg a magas hasmagasság fontos
sajnos az átlag terepjárókban ritkán van hátul 180centitől több hely
mértem már párat szóval tudom hogy nem sok van
lábamból meg nem vágnék szívesen
Ne a panelra gondolj csak, a panel annak halmaza, akinek nincs saját beállója, ahová töltőt rakhat, esetleg urambocsá' napelemet a saját házának a tetejére. Pl. a bérlakások is ilyenek.
Nyugodj meg, a közlekedők 95%-t (szerintem) nem érinti. Az, hogy egyes szakaszokon, körülmények között átlépi jelentősen, mert a 90 helyett a 100-105 a mai autókkal még nem az a sebesség, ahol már minden esetben problémás, annak ellenére, hogy a rendőr azért már büntizik ha úgy alakul, meg van, akinek a 90 is sok, de ez nem a kifejezett gyorshajtás, oda meg nem nagyon kell személyautónál szerintem 100 lóerőnél sokkal több. Nyilván nincs indok az elmebajon kívül a tiltásig forgatásnak, az állandó nyélgázon gyorsulásnál a másik ellenében, hogy a sokszáz lóerő értelmet nyerjen. Nem vagyok a gyorsaság ellen, csak nem ott, ahol esetleg én jövök szemben. Több a túlzóan erős autó, mint az azt kezelni tudó ember.
És ez évek óta tisztán látszik az utakon. Itt egy kijöttem eléd kocc ott egy nem adtam elsőbbseget mert nem láttam. Aztán nálunk már annyi helyszinelős felfestés van hohy több mint az utburkolati jel. Pedig városon belül még csak gyorsan se lehet menni mert ennyi zebra sehol nincs szinte egymást érik és még faszául ki is emelték hogy 30nál gyorsabban nincs kedved átmenni rajta. Ehbez képest a zebrán is elcsaptak legutóbb valami jóképességüt. Mert azok már szét se néznek, elsőbbségük van.
amikor csak egy 3000ccm dízelre tellik csak 😆
Ennyi erővel egy csomó más miatt lehetne szabályozgatni. Minden évben van vadászbaleset az meg végképp értelmetlen. Viszont kurva sok faszkalapot rá tudnék.basznina motorháztetőre mert olyan kibaszott szabályosnak meg okoskának gondolja magát aztán az is csak tátikázik hogy nem láttam, nem ugy gondoltam, azt hittem, stb. Na ezeknek is basznám a kezébe a csekkjeidet hiába nem megy gyorsan. Az a baj amiben te semmiféle érdeklődést nem látsz azt betiltanád, agyonszabályoznád mert mindenki hülye hozzá 😆 pl alkohol de legalább multhéten bebasztál aztán arra a kisidőre egész jól helyrerázódtál 😄
a dízel meg büdös
mondjuk amióta kicseréltem a résolaj csöveket nincs gázolajszag de attól még utálom a dízelt
plusz se felező se difizár
persze egy jó 4 motion szinte mindenhol használható, csak a lekvár sárban nem, és a csatornaparton pont ilyen sarak vannak
A döntéshozatallal miért van baj? Azok elég sokszor csak a meglévő szabályokat értelmezik, igaz, nem mindig, hanem ők alkotják, de elhiszed, hogy mindig van előtte adatgyűjtés? A gondolkodásból és a szabálykövetésből kb. milliomod annyi baj volt.
De nekem még ezzel sincs bajom, ha mindig azt láttam volna, hogy ilyenkor az ember azt mondta volna, hülye voltam, szándékosan csináltam, kérem az összes csekket, fizetek. Ezzel szemben a tévében (amikor még volt) ilyenkor a szomszéd bácsi a biciklit tolva a presszóból hazafelé azt szokta volt mondani, a Pisti? az olyan rendes gyerek volt, mindig előre köszönt...
hiába hajt eleje-hátulja az mégsem 4x4
az l300 lett volna a jó választás(ebből is a long) az igazi 4x4 nézegettem is őket egy ideig de nagyon szar állapotban voltak, ami 2.5 milla volt(kb 3-4 éve) annak is elég gatya volt az alváz és a hajtások hiába volt raptor festékkel körbepamacsolva
Az is egyfajta statisztika, hogy a gyorshajtás önmagában azért elég kevés balesetet okoz. Többnyire van hozzá másik balfasz vagy saját balfaszság.
A túlzóan erős autós szomszéd mit szólna, ha az én élményfaktorom mondjuk a folyamatos kerti partik rendezése, kémiai kísérletek lennének a kertben? nem, ne írd hogy dB meg este 22 óra, mert ha akarok, én a megadott időig a megadott zajterhelési határ alatt is tudok kellemetlenséget okozni, ha akarok, és csak azért, mert nekem az az élményfaktor.
Az indokom meg NEM légből kapott, nézd csak meg az utolsó 30 év statisztikáját, hogy a balesetek folyamatosan ELSŐ oka mi volt. Láttam ám én már síró-rívó embert csak azért, mert a ménes szétszaladt... és cseppet sem sajnáltam. Sőt.
nekem nem közlekedni kell hanem aludni benne, de a 4x4 meg a magas hasmagasság fontos
sajnos az átlag terepjárókban ritkán van hátul 180centitől több hely
mértem már párat szóval tudom hogy nem sok van
lábamból meg nem vágnék szívesen