Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vegyél egy villanybicikit, azzal fogsz a legjobban járni. Napi 70-100km sima liba még terepen is.
Ez meg elég szemléletes. Segíthet.
http://youtu.be/wqZRok8Puag
Pontos váltó dátumot nem tudok, csak azt láttam, hogy LED fényszóró, Euro 4 dob, DCT, műszerfal lett ráncfelvarrva.
Emellett 2016-ban látok egy-két cikkszámváltást a váltóban is.
Ha más nem, a LED villany segít beazonosítani.
A 19 utáni még drága az évi 3 ezer km-nyi felhasználáshoz, a 16 utáni már már-már, persze majd alaposabban kutatni kell az időpontos, vagy a év/hónap utánit.
Köszönöm.
Ezt mondom en is.
Kipurgalom belűle a ikarus vonyítást meg a kattogo elso futomuvet es dobom fel a hahura.
Cel egy joárasitott cb500x.
Ehhhh....
2016 és 2019 a két dátum, amikor fésültek a DCT-n, utóbbi időpontban kapott még állítható kipörgésgátlót is.
Amúgy igen, a 125-ös is elég, de az akkor fullban nyélgázon menne, ami nem jó nekik.

Az élményt keresem, csak máshogy. Nekem tök jó, ha kétkeréken odaérek valahová, ahová indultam.
Vezetéssegítő az ABS-en kívül annyira nem izgat fel, nem mondom, hogy abszolút nem, de pénzt már nem adnék értük.
Az autóban a visszagurulásgátlóval is majdnem megszoptam, így aztán pláne.
A Kawával az a bajom, hogy tetszik meg jó meg minden, de valahogyan nem érzem a kémiát kettőnk között.
Olvastam, azt írták, hogy valami pucolás-karbantartás sok esetben elég. fiatalabban gondolkodom, reménykedve, hogy a gyárban változtattak a hibaforráson.
Ja,tök faszákat,a kotla cbr is kibirta a szezont,mind az 1500 km ét. 😆
Szerintem megsuti az elektronikat a hő.
mondjuk érdekelne ha ismét előjött a hiba, hogy mi okozhatja. De ott valami más lesz nem a nagyszámok törvénye....
Eddig sem az élményt kereste a motorozásban 😆 arra amire neki kell alkalmas, a honda jó motorokat gyárt, egyébként ez a léptető motor se sűrű hiba, mondjuk engem sose fog érinteni mert mindig váltós motort kerestem ha venni akartam.
Amugy meg a sebességhatárok miatt aggódva bőven elég egy bármilyen 125-ös..........de az engem pl kiidegelne.... én maradok a nagyteljesítményű járgányoknál:)
Ha az tetszik, akkor hajra. Szinte mindenre eleg, amit tud, palyanapokra ugysem viszed, a Mecsekben terdkoptatoig nem dontogetsz hetvegente. Tele van a mostanaban szokasos elektronikus vezetessegito cuccokkal is, ha ilyesmit keresel, nem beszelnelek le rola.
Motorok kozlekedo doboza.
Elmeny mentes.
Ha DTC en azert keresnek valto lepteto motor forrast.
Egy hondat hoztam mar haza senjbol emiatt,kesobb ujra kipurcant.Lehet mas okbol.Nem kovetem annyira.
Nekem egy XD van az ismeretségi körömben, ő sem panaszkodik, a neten a teszteken szinte csak jó véleményeket olvasok. Mármint ahhoz képest, ami az ilyen kaliberű motorokhoz általában dukál a nagyérdeműtől. Hiba nuku, teljesítménye közlekedni elég, vagy azt éppen maghaladó.
Vejemnek 750X-e van és teljesen jó, az integrával én is szemezek.
De evezzünk más vizekre.
Honda NC750D Integra

A korlátozások, pontosabban a szabályok betartásának fokozott ellenőrzése, a belengetett további, sebességhatárok lefelé módosítása miatt szerintem a nagy teljesítményű járgányok kora lejár, legyen négy- vagy kétkerekű.
Utast soha nem viszek, amúgy a nézelődős haladást legalább annyira szeretem vagy jobban, mint a csak sebességért közlekedést (sokan megfontolt haladásnak titulálnák ezt), szóval elgondolkodtam, hogy a jövőt befolyásolni úgy sem tudom, a folyamatokat tudomásul kell vennem.
Mondjatok már ellene vagy mellette érveket, hátha van valami, amit eddig nem vettem figyelembe. Azt sejtem, hogy a motorosok inkább a automaták ellen, de hátha lesz új.
Értem én, így sikerült.
Én mocsokra gondoltam ! ? 😂 De mind 1 is , jót virultam ! 😉
Ma elvoltam megint a lőtérre, olyan kurva hideg volt abban az árokban, hogy a végén azt mondtam inkább, hogy megeszi a fene a kaszinót, de már nem bírja az ujjam a tárazást.
Köcsög lett volna, de az ujjaim szélesebbek, mint a mobilon a hely.
Aha, majd amikor kipállott valaggal ülsz a mocskodban, majd akkor visszakérdeznélek.
Belterjes mocsog ! Beszarás ! 😂