pótkar, ez addig kell amíg a hegyről leérsz
szóval ez csak tartalék, nem is alkalmas tartós használatra mert vagy 5x nehezebb mint a gyári
meg aztánvan kézvédő nagyon ritkán törik a kar, igazándiból nekem eddig 1 tört el az is akkor amikor nem az alu kézvédő volt fent
de láttam olyat ahol eldőlt a motor és egy földön fekvő fadarab pont olyan bénán akadt hogy kitörte a kart
amúgy ez a vas még annyiból is jó hogy a szerszámok tuti széttördelnék a sok kis biszbasz nyúlványt a karról
Majd egyszer olvassgass a TL topikban.
ha jól tudom tizenx éve van TL-je.
Egyszer leírta, hogy mivel, mi volt. Lényege a dolognak, hogy sokat ment, és forgatta a motort rendesen.
Meglepő, hogy voltak gondok ugye?
gondoltam.Prejudikálsz utána visszatáncolsz.
Ezt megfigyeltem.Felmegy a pumpa.És beindul a japobüszkeség.
Pedig a bandából veled lehet motorról eldumálni a legjobban.
Csak hát fanatizmus.Mint egy alfás.
Nana, nekünk is van japán vevőnk. Azok egy igazi szőrszálbaszó köcsögök.
3x is meggondolja itt a cégben mindenki, hogy mit viszünk oda. Pitiáner hibákért már szerződésbontással fenyegetnek.
Szóval ne hidd, hogy oda ugyan azt a fost viszik a kinaiak, mint amit eladnak a parasztnak alin.
terepmotorra ilyen kell csúszásmentes
amúgy igen , félkész, le van horganyozva
tartalék úti szett, emiatt nem is vettem mert pl a brembo ezüst áron adja az alu karjait aztán nem akartam kiadni 20 ezer forint körüli összeget csak azért hogy a kistáskába zörögjön meg szétverje a többi szerszám
ez a vas karszett meg 600forintba volt összesen
óóó dehát a többi is ilyen. A generátor tuti kínai az összes motorban. a kábelkötegek is ott készülnek. Szerintem a blokkok egy része is onnan való. Az idomkészletek tuti hogy mind kínában készül. Aztán befutnak a gyárakba a konténerek felkerülnek a szalagra a cuccok aztán lelkesen összerakják. Szerintem a mai modern motorok legalább 20 de nem kizárt hogy több mint 50% Kínából származik.
szóval ez csak tartalék, nem is alkalmas tartós használatra mert vagy 5x nehezebb mint a gyári
meg aztánvan kézvédő nagyon ritkán törik a kar, igazándiból nekem eddig 1 tört el az is akkor amikor nem az alu kézvédő volt fent
de láttam olyat ahol eldőlt a motor és egy földön fekvő fadarab pont olyan bénán akadt hogy kitörte a kart
amúgy ez a vas még annyiból is jó hogy a szerszámok tuti széttördelnék a sok kis biszbasz nyúlványt a karról
ha jól tudom tizenx éve van TL-je.
Egyszer leírta, hogy mivel, mi volt. Lényege a dolognak, hogy sokat ment, és forgatta a motort rendesen.
Meglepő, hogy voltak gondok ugye?
Nekem a kínai bilialu nem tört el de a felfogatóbilincs rögzítőcsavarja simán kitépte az adott menethosszt.
Már nem szépek mert 5-6 román túra benne van aztán összebaszták a szerszámok
Ezt megfigyeltem.Felmegy a pumpa.És beindul a japobüszkeség.
Pedig a bandából veled lehet motorról eldumálni a legjobban.
Csak hát fanatizmus.Mint egy alfás.
Azé birlak.
Nem kína,shizouka city.
http://www.kokusandenki.co.jp/...
3x is meggondolja itt a cégben mindenki, hogy mit viszünk oda. Pitiáner hibákért már szerződésbontással fenyegetnek.
Szóval ne hidd, hogy oda ugyan azt a fost viszik a kinaiak, mint amit eladnak a parasztnak alin.
amúgy igen , félkész, le van horganyozva
tartalék úti szett, emiatt nem is vettem mert pl a brembo ezüst áron adja az alu karjait aztán nem akartam kiadni 20 ezer forint körüli összeget csak azért hogy a kistáskába zörögjön meg szétverje a többi szerszám
ez a vas karszett meg 600forintba volt összesen
én fasza gyerek vagyok és megcsinálom itthon