Az oxidáció is egy sima reakció a felületen. Más kötés lehetetlen? A forrasztás pl. milyen kötés? A festék mitől tapad a fémre? Azt, hogy egy anyag reakcióba lép egy fémmel én kapásból nem vetném el. Hogy nem ismerek ilyen anyagot, abból nem következik, hogy nem létezhet ilyen.
Csak kíváncsiság -képpen?
És ott vannak olyan példák, hogy soha nem gondoltam, volna, hogy létezhet olyan vegyszer, ami a rozsdából újra vasat (vagy legalábbis szilárd fémet) csinál, és lám, mégis van olyan.
EZ általánosságban igaz is, de ha tudod, hogy a suzuki 30 éve gyárt olyan motorokat amik alul is annyira dinamikusak, hogy felhasználó hamar felrugdalja a fokozatokat és utána alacsony fordulaton halad a kis sebességgel. A baj ilyenkor , hogy a váltó fogevolvensein elnyíródik a olajfilm, és pár 10 ezer után elfogy a kéreg-edzett réteg fogaskerékről. Ilyen volt a katana 1100 blokkja, a gsxr 1100 olajos blokkja, és banditok amik ezt örökölték...Mivel nem tudod pontosan, hogy mi az a fordulat és terhelés ami már sok, inkább próbálod megelőzni a bajt, mert ha bekövetkezik, pont az ismert "típushiba" miatt nincs túl sok bontott, de még használható váltó... Van olyan eset egy 3-4-5 fokozat mind kifekszik és énekel...ezt hiszem 150 € egy fogaskerék, és ekkor 6 db kell...plusz beavatkozás költsége...Ha tudod miért néznéd "karba tett kézzel?