Csak azért kérdeztem Cápától, hogy maga a blokk mit tud, mert a -2+3 sztem önmagában rakétát csinál bármelyik ezresből.
Viszont agresszívebb így, mert a rövid áttétel, a könnyű főtengely és a gyorsgáz együtt azért behangolta.
Amúgy az áttétel ne tévesszen meg, mert ehhez olyan nagy gumi van, ami az első 100km-en súrolta a villát. -1+3 az "eredeti" cápa áttétel. -1+2-n gondolkodom, azzal szerintem jobb lenne.
gondolom te sem a gyártósor mellett tengeted az életed
R-es veztengely már benne van, még egy nagyobb rendszerrel Fi-vel, szelepek basztatásával elvileg 150-160ló, 130Nm-ig felmehetne. Rövid áttétellel már menne is
Bár értelme nincs a dolognak, de elméletben elterveztem.
Feltehetőleg nem lesz olyan jó, mint a gyári SCEM bevonat, de a semminél jobb. Sérült a henger, amiből gondoltam csinálni, uh. rontani már nem lehet rajta. Erre van félre téve. Persze lehet, hogy nagyon sokba kerülne és nem szánom rá magam. Az sem kizárt, hogy GSX-R1100 blokkból okosabb lenne kiindulni. Az sokkal jobban túl van méretezve. Sokkal jobb konstrukció is. Csak akkor meg hogy raksz bele 6-os váltót (bár lehet, hogy nem kéne) és hogy fér a K1 vázba....
Sehogy sem egszerű a rock szakma.
Sok kitaposott lehetöség van már rá...van megoldás a 6 fokozatu 750-es váltó beépitésére is...
http://www.rrys.net/gsxr/umbau...
http://www.achimm.de/files/200...
Ebay-en láttam már 70€/ db Wiseco 80 mm-es dugattyút (komplett)...
Guy Martin akasztott rá befecskendezést is turbó mellett...
Szerintem az eredti 1100 váz sem olyan szörnyen takony, de ha van elképzelésed hogy hol kell merevíteni rajta még, mivel most hegesztettem össze 2 db-ból a 2. gixerem vázát, tudom, hol csinálnak jó munkát. A vizes 1100 erősített lengővillája azt hiszem 1:1 ben passzol bele... elöre meg szerintem bármit be lehet akasztani futómünek minden komolyabb átalakítás nélkül.
Szerintem a gyenge pontja hengerfej, vagyis a szelepvezérlés, mert régebbi csavaros-himbás 89-90-es nem tűri úgy magas fordulatot...91-92-ben módosítottak rajta, de ott meg a vezérmű tengely bütykei kezdenek pittingesedni, kitöredezni, és már nem sok van a piacon bontottan, így inkább 11000 alatt kelll tartani a fordulatot és kihozni belőle amit a növelt térfogat kiad...
Ìrom ezeket úgy, hogy eredetiben építem a motorokat, és nem izgat a tuning ilyen szinten, csak a gyári konfigurációból szeretem kihozni amit egy szép beállítással (tuning) ki lehet.