Az enyém 6000 k-s, ennek a legjobb a fényereje. Az ennél kékebb fényt úgy érik el, hogy a xenon gázt szennyezik bizonyos más gázokkal az égőben. Lehet hogy menőbb, de kisebb a fényerő.....A használat során egyébként a kékes szin felé tolódik el a szinhőmérséklet. A gyári xenonok általában 4300 k-esek.
De nem is érsz vele semmit, az elektronikát nem szedtem szét, hanem beépítettem egyben a motorba.
Csak néztem hogy hova tünt az irásom az üzenő falról!
de rendőrje, illetve megyéje válogatja, hogy szólnak e a xenonért.
eddigi tudományaim szerint motorba nem szerelnek gyárilag xenont.
autóba meg csak akkor építhetsz eb utolagosan gázkisüléses égőt, ha van lámpamosod, illete elektromos lámpaállításod, különben nem adnak engedélyt, vagy ha endegélyed sincs, meg a felsorolt eszközök, akkor akár a forgalmit is elvehetik.
több ismerősöm is járt már így, hogy kiszedették vele a xenont.