{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5487562] 2018. 09. 28. 22:40
Tibi_UA
[#5487559] 2018. 09. 28. 22:09
Tibi_UA
Ja, ez sem street legal. Ugyanúgy az összes Osram, stb. automotive LED fényforrások csomagolásán is ott a jelzés, hogy csak "dekorációs" (pl. utastér) célra használhatod - féklámpába / indexbe / helyzetjelzőként nem.
[#5487558] 2018. 09. 28. 21:42
F.Levi
Bal alaó sarkában ír ám valamiket elég feltűnően :)
[#5487546] 2018. 09. 28. 20:47
Tibi_UA
Már több mint egy éve MOSFET technológiásra cseréltem a feszszabályzómat - nem vártam meg, míg megpukkan a gyári. Legfőképpen a drasztikus terheléscsökkenés miatt - az összes izzót LED fényforrásra cseréltem időközben, ezért a gyári cuccnak még több "felesleges" feszültséget kellett volna elmelegítenie.
Mint Hondásnak, neked is ajánlom ezt a megoldást.
[#5487544] 2018. 09. 28. 20:39
Tibi_UA
A vetítési képe a halogénhez hasonló, szabályos. 3x-5x drágább a noname verziókhoz képest (kb. 29 eFt/pár).
Igen, képes voltam kiadni ennyi pénzt, leginkább az alábbiak miatt:
- nálam az izzócseréhez szét kell kapni a fejidomot / óracsoportot, ami esetemben a "nemszeretem munka" kategóriába tartozik. Véleményem szerint egy márkás termék kisebb valószínűséggel / ritkábban fog tönkremenni. Annál is inkább, hogy a motoron Philips Daylight 9 nappali menetfény van, szóval a fényszórót csak szürkület után használom.
- idegesítene a folyamatosan zümmögő ventik zaja
- nem kedvelem a kábelen lógó külső drivereket / egyéb tyúkbeleket
[#5487147] 2018. 09. 27. 13:41
Vidom
és mit szól ehhez a fesz. szabályzó?

Hiszen 20-30 watt az egész motorra elég, korábban meg csak a tompított vitt el 50-60 w-ot.
[#5487125] 2018. 09. 27. 11:32
Maxxy
Szia! Nekem mint említettem a tompítottam még xenonos,de ha kipurcan a xenon akkor agyalok oda is a LED-sen! Még sötétben nem tudtam kipróbálni a reflektort hogy milyen! Az viszont érdekelne hogy milyen a vetítés képe LED-el? Ugyanis többen mondják hogy az nem biztos hogy jó lesz! Nálad mi a tapasztalat?
[#5487123] 2018. 09. 27. 11:28
Maxxy
aliexpress.com
[#5487116] 2018. 09. 27. 10:28
Vidom
:)

attól még lehet szar, hogy szabadon forgalmazható az egt államaiban (A CE-jelölést azért vezette be az Európai Bizottság, hogy lehetővé tegye általa a termékek szabad áramlását anélkül, hogy a termék forgalmazásához minden tagállamban külön megfelelőségi nyilatkozatot kellene szerezni.)

Az Rohs pedig 2011/2013-tól él. Iso-t már beszéltünk.

HOgy ebből mi igaz az más kérdés...
[#5486984] 2018. 09. 26. 18:18
RC51
Ezért kell olyat venni aminek a led chip kicsi pont. Nem pedig egy nagyobb felület. A kisebb pontszerű fényforrás közelebb áll az izzószálas izzóhoz. Nekem 3 éve van az autóba és tökéletes.
[#5486969] 2018. 09. 26. 17:48
Tibi_UA
Az a bajom ezekkel a kínai noname kici óccó LED fényforrásokkal, mint az univerzális kínai xenonnal: vakítanak, mint a MiG-29 leszállófényei. A LED modulok legtöbbször még csak véletlenül sincsenek fókuszpontban.
Pl. mint az alábbi videón látható modell:
[#5486940] 2018. 09. 26. 16:33
RC51
Én érről beszélek. Ennek a nyaka keskeny. És a hűtés hátul van. Réz öv. Hajtogatható.
[#5486930] 2018. 09. 26. 16:09
Tibi_UA
XX-en nekem mind a tompítottban, mind a reflektorban H7-es foglalatú venti nélküli, tehát passzív hűtésű Philips LED fényforrások vannak. Gumiharangot én is kivágtam a megfelelő légáram bztosítása céljából.
[#5486923] 2018. 09. 26. 15:45
RC51
Sok LED lámpa ház nem engedi a gumiharang visszatetelet. De a nem ventilátoros LED keskenyebb és rövidebb is így mehet vissza. A hűtése is a harangon kívül van.
[#5486875] 2018. 09. 26. 10:48
fekete64
Megkérdezhetem, hogy hol vetted a LED-et?
[#5486848] 2018. 09. 26. 9:14
F2
azt, hogy ezt a sok jelzést ki merték írni erre..... várj, benézek a fiókomba milyen érvényes minősítések lapulnak itt.... iso9001, iso14001, iso27001
[#5486839] 2018. 09. 26. 8:14
Maxxy
Én most tettem a Bandit 1250-be a reflektorba ventilátoros 36W-os LED-et! A tompítottamban xenon van! Na a LED brutálisan erősen világít! Simán erősebb mint a xenon! Viszont a gumi harangot nem tettem vissza a LED-es lámpánál vissza,mert gondolom a hűtésnek nem tesz jót ha egy zárt gumi házban van. Meg lehet nem is tudnám visszarakni mert a LED hosszabb is! Ti visszaraktátok az ilyen ventilátorosnál a gumi házat? Mik a tapasztalatok?
[#5486647] 2018. 09. 24. 21:37
Vidom
Mit nem értesz? Az iso egy minóség biztosítási szabvány (igaz ez a régebbi). Ha azt vállalod, hogy minden 10 termékből kilenc 1 héten belül elromlik és sikerül ilyet vagy ettől jobbat gyártani akkor már megfelelsz a szabványnak.. :)

Csak több ne romoljon el és a dokumentált gyártás eljárásait kövessétek..
[#5486643] 2018. 09. 24. 21:22
F2
már a ce iso e jelzésnél elvesztettem a fonalat
[#5486641] 2018. 09. 24. 21:20
F2
valóban... gb...
[#5486638] 2018. 09. 24. 21:18
Vidom
e11-es az nem német.. :)
[#5486637] 2018. 09. 24. 21:17
Vidom
Teljesen jó. Ott fent sok a köd.

Mert gondoljátok ha benne van valamilyen e beű azt feszegetik valahol... :)
[#5486629] 2018. 09. 24. 21:00
kawa70
Előtétellenállás. Lehet kapni ledhez ha nem akarsz belebonyolódni
[#5486627] 2018. 09. 24. 20:50
F2
német jóváhagyással
[#5486625] 2018. 09. 24. 20:41
kawa70