Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Kollégák'!
Rámértem az akksira, alapban volt benne 8.4V, betoltuk a vasat, benne volt az akksi, úgy 12-13V volt a töltés, fordulattól függően emelkedett, akksi nélkül nem mértem, 2-3 perc alatt töltött bele pár Volt-ot, mikor leállítottam, kicsit több volt benne, mint előtte, de indítózáskor leesett 6V-ra. Ezek szerint akksi-csere, úgy sejtem, ami még a legkisebb gond, szerencsére. Viszont szervízkönyvében a generátorra 14V-ot ír, kb 5000-es fordulaton, nekem nem nagyon ment 13V fölé, max pár tizeddel, elég ez a töltés, vagy gyönge a generátorom is? Esetleg ha tudnátok egy gyakorlati' adatot, elég-e a 13V, vagy szigorúan 14V-ot kéne tudnia? Amit elfelejtettem megnézni, az akksisaruk közt (akksi nélkül) van mérhető ellenállás? Rámérek majd én is, hátha esetleg zárlat van valahol az elektronikában, de jó lenne tudni, mi a normál' érték ellenállásban is.
Az olajszintet megnéztem, mielőtt elindítottuk, tökéletes, a MAX-szinthez közelít, lámpa kigyulladt, mikor a gyújtást ráadtam, ellenőrizte', kialudt, ez valószínű tényleg csak valami zavar' volt, vagy a szint-mérővel, vagy lehet ezt is az alacsony feszültség okozhatta!
Előre is köszi újra a segítségeteket, és a válaszokat is!
Széles utat!
Szia!
Tegnap megvettem az első cruisemet:-))
Végül VL 800 lett belőle de elsőre nem bántam meg.
Szuper a Dragstar de nem mertem elsőre megvenni. Túl erősnek találtam, nem mernék vele rendesen menni. Majd a következő!
Bízom benne, hogy ez is kiszolgál pár évet, 2003-as és 18 000 km van benne szinte fullra felszerelve!
Már csak el kéne adni a Kawámat. Z 750 S, 2006, 18 000 km ha valakit érdekel.
Csatolok egy képet mindkettőről:-))
Köszi még 1x a segítséget, ha Pécs felé jársz összefuthatunk!
Még csaqk annyit,hogy a relé szerü kattogás az tényleg relé. Az inditórelé az ülés alatt van és ha inditózol a feszülség le esik és a relé elenged de ahogy elenged a feszülség ujra elég ahoz,hogy a relé behuzzon és ez ismétlődik meg gyorsan többször . Ez egyértelmüen alacsony feszülség az az aksiban ami vagy a töltés vagy az aksi,de ahogy mondtad betolás után jár akkor nagyon valószinű az aksi .
Szia cynege a piros lámpa az nem olajnyomás hanem olaj szint jelző. Van rá eset,hogy jó a szint de bejelez ha a motor hátra felé nagyon lejt és még balra megis van döntve. Az adó is néha megragadhat meg találod a blokk alján jobb elöl egy vezeték csatlakozik hozzá, ha kiakarod tisztitani akkot elöször engedd le az olajat,majd egyszerüen csavaed ki. A másik gondod valószinű aksi ha van voltmérőd inditsd be a motort és emeld a fordulatot alapjárat fölé ekkor minimum 14 voltot kell mérned ha ez így van akkor a töltés jó és aksi ha nem akkor a töltés . Az olaj simán maradhat mar ugyis mullik a nyár.
Köszi a tippet, lecserélem, szervizkönyv ezt írta, azért tettem bele ilyen olajat, de akkor inkább lecserélem! De azt viszont nem értem, hogy mikor lementem Balatonra, tegnap 30 fokban, hogyhogy nem jelzett, pedig mint írtam, vagy fél órát mentem vele elég lassan, melegedett biztos rendesen, de mégsem jelzett a lámpa! Elég nagy pechem van, hogy mind2 probléma egyszerre jött elő...
Igazán nem akarok kötekedni de a 10W 40-es olaj nem igazán léghűtéses motorba való!Ez az olaj eléggé híg ,és a nagy hőtöl még inkább hígul és ez okozhatta az olaj lámpád kigyuladását!Igaz gyárilag (azthiszem)10W 40-es olaj van benne de ezt a szakszervíz is az első olajcserénél 20W 50-re és abbol is az ásványira cseréli!Ha rám hallgatsz te is ezt teszed!Hidd el,ha ez okozta az olajnyomás hiányát,többet nem lesz vele gondod!
Neztem olajszintet mielott elindultam, cserelve 2-300 KM-rel elotte volt, 10w40-et hasznaltam, Repsolt, de megnezem akkor ujra! Az akksira en is gyanakszom, megnezem majd mindenkepp, remelem csak` az ment tonkre/faradt el... Koszonom a valaszt, megerositette a gyanum, remelem ez lesz a gond, es nem az elektronikanak, vagy a generatornak/toltesnek lesz gondja!
Üdv!
Szerintem elöször is méresd ki az akksit,valószínű az lesz a probléma forrása!
Másodszor A DRAGokon nincs benzinszintjelző ezáltal csak az olajnyomással lehetett a gond.Nézd meg az olajat megvan-e a megfelelő mennyiség!Aztán jó lenne tudni mikor volt olajcsere és milyen viszkozítású olaj került bele?Ha nem tudni akkor lehet,hogy ki kellene cserélni az olajat szűrövel együtt!Uyanis a bal oldali visszajelző az olajnyomás kontrollámpája,ha az menet közben kigyullad célszerű azonnal megállni mert könyen nagy baj lehet belöle. Remélem valamennyit tudtam segíteni,ha nem,kérdezz nyugodtan!
Ja, és még annyi, hogy megmondaná valaki, mit jelez a műszerfalon a bal szélső kis piros visszajelző-lámpa? Talán valami olajos-kancsó'-t ábrázol, vagy mit, és mielőtt hazaértem, 1-2 perccel előtte az is nekiállt világítani (kevés üzemanyagom volt, talán ezt is jelezhette?)?
Üdv Mindenkinek!
Kérdésem lenne, 2000-es XVS1100-am van, pár hónapja, és tegnap gurultam vele Balatonboglárra. Kb 70-80KM-t mentem, majd ott elég sokat cirkáltam', parkolóhelyet keresve, melegedett rendesen a gép közben. Vasúti átjárónál pirosat kaptam, leállítottam, és többet nem indult el. Önindítózásnál valami olyasmi hangja van, mintha egy relé kapcsolgatna, de nem hajtja meg a motort. Tolásra szerencsére beindult, de szerintem a töltése sem tökéletes, idén nyáron már 1x lemerült az akksi, pár hét állás után! Éjjel pedig a hazaúton, ha fékeztem/indexeltem elhalványult a világítás egyből, plusz mikor irányjelzőztem valamelyik irányba, a KM-óra mutatója leugrott 0-ra, majd egyből vissza, mintha valami zárlat keletkezett volna!
Ha valaki találkozott már hasonló jelenséggel, segítsen! Lehetséges, hogy elfáradt az akksi, és ettől van minden probléma? Esetleg több probléma egyszerre jelentkezett volna?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Hello
Nem tudlak hívni mert külföldön vagyok de email az működik.Megvan ha érdekel a CDI gyujtás box Kecskeméten van 35 ezeért oda adom az új ára csak,hogy tudjad 282000 a yamahánál. Szeptember 1 én megyek haza vagy ha sürgős a fiam oda tudja adni. Irj emailt charlieborb@hotmail.com
cimre ha többet szeretnél tudni.
sziasztok 650-es yamaha dragstar-hoz keresek gyujtaselektronikat
hello, erdekelne a gyujtaselektronika, ha veletlen olvasod az uzenetet, kerlek hivj 06/30-9926957-es telefonszamon. koszonettel, karaj
Igazán nincs mit!
Természetesen!
köszi a segítséget!
Sok sikert a próba utakhoz!Ha gondolod megoszthatod majd a tapasztalataid!
Szerencsére annyira nem.
A kezelhetőség fontosabb számomra. A Tiéd is nagyon szép.
Ha minden sikerül akkor hétfőn kipróbálom a Dragot, az itt van Pécsen és lehet még délután megnézem a Kawát is.
A VN-re azt írják, hogy sportosabb kicsit. Ugyanaz majdnem a nyomatéka mint a Dragnak csak leadja már 3500-as fordulaton.
Én 183cm és 90kg körüli igazábol nagy különbség nincs köztük,szerintem!Azért ha teheted próbáld ki mindkettöt!És ha más érvek is számítanak,a DRAG "igénytelenebb",szerintem!
Még egy kérdés. Én 180 cm vagyok és 95 kg körül. Melyiknek lehet jobb az üléspozija? Nagyon lényeges szempont sajnos nálam. Ezért kell a Z 750-et lecserélnem mert nem tudok ülni rajta.
Ezek közt válogatok még:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_vn_900_custom
-4565899
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_xvs_1100-46044
85
De melyik VN? Én a Customot néztem ki. Nagy de vékony első kerék, bikaszarv kormány! Ennek kicsit másabb a hátsó ülése de igazából lényegtelen mert 90%-ban egyedül megyek. a feleségem rá nem ülne a motorra:-)) Illetve eddig nem ült rá a Z 750 S-re!
A fiam pedig már önálló utakon jár mióta megszerezte a kocsira a jogsit.
Talán első choppernak jobb lenne a Kawa. Mi a véleményed? Évi kb 2-3000 km-t megyek.
köszi
Egy ismerősömnek pont VN900asa van,mentem vele pár km-ert,a barátnőm szerint hátul kényelmesebb mint a DRAG!Motorozni olyan vele mintha egy túra motort vezettem volna.
Köszi a segítséget!
pont a Kawa VN és a Dragstar közt vacillálok. Kawa Z 750 S-ről váltanék és kicsit aggódom, hogy a Yamaha túl nagy lenne elsőre.
A fő lényeg a kényelem, ez a Yamaha mellett szól. Viszont nem szeretem ha rezeg, vibrál a kaszni.
Van egy 2006-os Yamaha, 5000 km-rel Pécsen. Azt néztem ki. Nagyon szép ez tagadhatatlan de elég drága is. 1,6 -nál lejjebb nem megy.
Na majd kiderül mi lesz. Egyenlőre még az enyém is megvan.
Hello!A léghűtéssel semmi bibi,én soha nem cserélném le "vizes" motorra!Vibráció?Ez eléggé szubjektiv dolog!Én szeretném ha jobban rázná magát,(GOOD VIBRATION!)de vannak ennél sokkal simább járású motorok pl.:Honda VT,Kawa VN!
Remélem tudtam segíteni!
ÜDv.Jano
Köszi a segítséget!
Léghűtéssel kapcsolatban van valami negatívum?
Mennyire jellemző vibráció ennél a típusnál?
köszi még 1x