Még csaqk annyit,hogy a relé szerü kattogás az tényleg relé. Az inditórelé az ülés alatt van és ha inditózol a feszülség le esik és a relé elenged de ahogy elenged a feszülség ujra elég ahoz,hogy a relé behuzzon és ez ismétlődik meg gyorsan többször . Ez egyértelmüen alacsony feszülség az az aksiban ami vagy a töltés vagy az aksi,de ahogy mondtad betolás után jár akkor nagyon valószinű az aksi .
Rámértem az akksira, alapban volt benne 8.4V, betoltuk a vasat, benne volt az akksi, úgy 12-13V volt a töltés, fordulattól függően emelkedett, akksi nélkül nem mértem, 2-3 perc alatt töltött bele pár Volt-ot, mikor leállítottam, kicsit több volt benne, mint előtte, de indítózáskor leesett 6V-ra. Ezek szerint akksi-csere, úgy sejtem, ami még a legkisebb gond, szerencsére. Viszont szervízkönyvében a generátorra 14V-ot ír, kb 5000-es fordulaton, nekem nem nagyon ment 13V fölé, max pár tizeddel, elég ez a töltés, vagy gyönge a generátorom is? Esetleg ha tudnátok egy gyakorlati' adatot, elég-e a 13V, vagy szigorúan 14V-ot kéne tudnia? Amit elfelejtettem megnézni, az akksisaruk közt (akksi nélkül) van mérhető ellenállás? Rámérek majd én is, hátha esetleg zárlat van valahol az elektronikában, de jó lenne tudni, mi a normál' érték ellenállásban is.
Az olajszintet megnéztem, mielőtt elindítottuk, tökéletes, a MAX-szinthez közelít, lámpa kigyulladt, mikor a gyújtást ráadtam, ellenőrizte', kialudt, ez valószínű tényleg csak valami zavar' volt, vagy a szint-mérővel, vagy lehet ezt is az alacsony feszültség okozhatta!
Előre is köszi újra a segítségeteket, és a válaszokat is!
Széles utat!