{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5478869] 2018. 08. 18. 6:26
Lacushercus
Helló Pumika!
Megvettem a 650-es dragra az AGO motorsnál a sportlégszűrót,hozzá egy garnitúra tisztító szettet, a szelepek állítása után tettem fel. A motor szervizben ahol végezték olajcsere stb, azt mondták ha nem járok poros földúton akkor nem árt,de legalább 3 ezrenként célszerű tisztítani akkor kárt sem tesz. Valóban pörgősebb lett és jobban veszi a fordulatot a motor meg a hangja is harapósabb lett. Bár az érzékelhetően jobb működéshez nyilván köze van némileg a szelepek állításának is.
[#5477433] 2018. 08. 11. 21:12
AlexA4
És így mindennel együtt mibe fájt ez a mulatság?
[#5477376] 2018. 08. 11. 17:55
toothgaabor
Okulásul írom le, sikerült végigjárnom a problémán, nehezen, de megoldódott. Valószínű vagy az akksi, vagy a fesszabályozó adta be a kulcsot, a lényeg, hogy akkora túlfesz keletkezett, kicsinált majdnem mindent. Kellett cserélni AC pumpát, fesszabályozót, akksit, gyújtáskapcsoló relét, motorvezérlő elektronikát, és az összes izzót a motoron/ban. Biztosítékot egyet sem. Amin tudtam takarékoskodni, az AC -t univerzális AC-ra cseréltem (szinte hangtalan és csak 12e FT volt), passzol és eleget is nyom, a motorvezérlő pedig egy 650-es lett beszerelve (ehhez 25-ért jutottam hozzá, és bátorság is kellett hozzá, de keresgélés után kiderült az 1100 éa 650-es mociknak még a kábelezése is egyforma), és tökéletesen működik. Persze a legtakarékosabb megoldás az lett volna, ha az első gyanús jelre megállok, csak 5 km-re az otthonomtól már nem akartam futóra rakni. Na bumm.
[#5476611] 2018. 08. 07. 17:55
Lacushercus
Szia RC51!
Először is jelzem az említett vámszabályok a csomag fogadásra vonatkoznak, nem az utazáskor alkalmazandóak - mielőtt bármely fórumos olvasó társunk félreértené, mert az utasforgalomra speciális szabályok vonatkoznak. Azt nem tudom mennyiben 3. országba küldesz árút, a vámot és esetlegesen az ÁFA-t hogy kell megfizetni de a NAV - vámosoknál valóban korrekt tájékoztatást adnak mindenről. Köszi, hogy felnyitottad a szemem a japán vasak 8-as menetű csavarfejek 12-es mérettel vannak gyárilag, akkor az említett Suzuki VL 800-ason a volt magyar tulaj kicserélhette a csavarokat EU kompatibilisre, - legalábbis amihez nekem hozzá kellett nyúlni.
[#5476346] 2018. 08. 06. 15:58
RC51
Viber, whatsapp, facebook, ja él mind.
[#5476279] 2018. 08. 06. 11:03
AlexA4
RC51 ami az adatlapodon megtalálható Viber elérhetőség az még él? Ha lehet kérdeznék tőled pár dolgot privátban!
[#5476278] 2018. 08. 06. 11:02
AlexA4
Na ezeket sem tudtam hogy mettől meddig hogy vannak a vámok stb...De egyébként ez egy vicc, hogy normális rendszert az Eu-ból nem lehet rendelni sehonnan??? Átnéztem már annyi oldalt de sehol sem találok..Valakinek valami ötlete van?
[#5476240] 2018. 08. 06. 2:59
RC51
Jó az info mert küldök dolgokat. Mi a helyzet ha én adom meg az összeget mint küldő. Ha pl egy 100 dolláros dologra ráírom hogy 20 dollár értékű.
Ja és a japán motorok mind 12mm csavarfejet alkalmaznak. Nincs 13mm. Itt is és mindenhol a világban. Olyan van hogy idióta Cobra utangyarto mellekeli a csavarokat pl a kipufogóhoz. Erre a csavar menete pl 8mm mert ugye a motorba megy de a feje már fél collos. Amire már majdnem illik a 13mm kulcs.
[#5476086] 2018. 08. 05. 10:24
Lacushercus
Sziasztok! Ha tudok segíteni hozzászólásommal, - az EU-n kívülről rendelt áruk esetében 22 euróig vám és ÁFA mentes minden. 150 Euróig csak vámmentes de a 27 % ÁFA-t be kell fizetni, ezen összeghatár felett vám és ÁFA köteles minden termék, a bevallás és bejelentés önkéntes a lakóhely szerinti illetékes hivatalnál, a számlát kell bevinni, 311,44 Ft euró árfolyammal kell számolni a NAV közlemény szerint. Csekély mértékű túllépéssel nem foglalkoznak, de ha fülest kapnak akkor Ők indítják meg a vámeljárást és az plusz sráf. Egyebekben pedig az Ebay legtöbb esetben vámkezel -beszámítja a vámot, de az USA-val vigyázni kell, mert közte és az EU közt hónapok óta a vámtarifa harc megy. -adok,kapok van.
A Yamahánál nem volt tapasztalatom az USA-nak gyártott és az EU-nak gyártott között, de volt egy Suzuki VL 800-as Volusiám (USA-ból behozott) -még a csavarfejek sem akkorák voltak pl.8-as csavarfej 12-es volt a 13 helyett. Nyitott kipufogóval vettem és műszakira EU-s gyárit sikerült vennem, át kellett fúrni a felfogatásokat nem volt azonos, a világításról és irányjelzőkről nem is beszélve.
[#5476021] 2018. 08. 04. 20:19
AlexA4
Szia! Én pont az Ebayen láttam olyat hogy a kipuff került kb.500 dollárba és mindennel együtt majd 900 dollár lett belőle...de szerintem ezt állama válogatja ott is mert volt ahol annyi volt mint amennyit írtál te is .
[#5475959] 2018. 08. 04. 15:44
kiskoji
Nekem épp most jön Vmaxhoz egy kipu az USA-ból, semmi extra díj, meg vám nincs (nálam legalábbis eddig sosem volt), Ebay-en kicsöngettem a kb. 100 dolcsit a vételáron felül és hozza házhoz egy hét alatt a FedEx. Angliából olcsóbb valamivel. Általában ez a kettő szokott játszani nálam.
A felfogatáshoz sajna nem tudok hozzászólni, de a gyárit csak akkor érdemes kiherélni, ha van másik..
[#5475941] 2018. 08. 04. 14:43
AlexA4
Üdv! Érdekelne hogy valaki rendelt már az USA-ból 1100A Classichoz kipuffot? (Vance and Hines, Cobra stb.) Nézegettem de online az oldalukról nem látom h lehetne csak telószám van. Vámok stb hogy alakulnak? Az amerikai v-star felfogatásai kompatibilis az európaiakkal? Esetleg Európai gyártót tud valaki? Ha nem muszáj nem akarom kiherélni a gyári kipuffot... A válaszotokat előre is köszönöm!
[#5475902] 2018. 08. 04. 11:00
flottatelefon
Sziasztok! Eladnám, de inkább cserélném a szeretett vasamat Drag star 1100 nagyobbra (GL1800 Gold Wingra) Full extrás kamerarandszer elől hátúl. Led mindenhol. És a chromok, ami saváló!

Igy 2,9M-ft
[#5473815] 2018. 07. 26. 21:27
kisbotond
Sziasztok!
Tegnap vettem egy XVS1100A -t és szerencsésen el is hagytam a jobb hátsó lábtartóját. Ha volna valakinek, kérem jelentkezzen. Jó lenne egy profi plexi is hozzá.
[#5470846] 2018. 07. 16. 18:17
Lacushercus
Szia tsanyi!
Az iménti hozzászólásodból ítélve nem csupán tapasztalatod hanem hozzáértésed is van a sportlégszűrő témához no meg a motorokhoz, és azt veszem ki szavaidból,hogy nem igazán ajánlatos a sportlégszűrő használata. Egyáltalán van -e valami előnye azon felül, hogy jobban pörög ami természetes hiszen könnyebben jut a motor a levegőhöz, de milyen áron? és most nem a cirka 25 ezer bekerülési költségre gondolok hanem a kompresszió csökkenésre mely nem csupán a dugó hanem a hengerek többlet kopását is eredményezheti a szűrőn áthaladt mikró porszemcsék által - ami az eredeti szűrőn azért még nem megy át.
Szóval érdekelne a véleményed ez ügyben - vágjak bele vagy felejtős legyen a dolog számomra. Valójában nem feltétlen a teljesítmény esetleges növekedés inspirál engem hiszen 25 ezer km körül jár a 2003-as xvs 650-es custom dragsztár járgányom, hanem a hangján lenne jó változtatni. Amikor vettem nyitott kipufik voltak rajta bődületes hanggal, így vettem rá eredeti gyári kipufogó rendszert, de ezzel viszont olyan "baba" hangja lett, egy kicsit morcosabbnak szeretném és úgy gondoltam a szívó hang talán keményebbé teszi gázadáskor. Viszont a motor szívét nem akarom a porszemcsék okozta kompresszió csökkenéssel és idő előtti hengerfal - dugó kopással tönkre tenni. Köszi a véleményed. Üdv.
[#5470662] 2018. 07. 15. 19:02
tsanyi
A tapasztalat akkor lesz ha megméred most és 10000km múlva a kompressziót, és ha addig nem tisztítottad és fújtad kiderül, hogy elég-e ilyen közönként csinálni, én sokon mértem sportszűrős használat után és amit nem kezeltek sűrűbben ott elfogyott a kompresszió, nem véletlenül használják már jóval kevesebben mint amikor ez nagy szám volt, aki pályázik ott van értelme, de utcára......
[#5470641] 2018. 07. 15. 17:57
Pumika
A leírások ezt írják, de persze nekem sincs tapasztalatom. Rá akarok én is nézni majd, bár igazán nem használom a mocit, csak aszfalton. Majd leírom a tapasztalatom ezzel kapcsolatosan.
[#5470623] 2018. 07. 15. 16:58
tsanyi
Én azért max. 1500-anként megtakarítanám és fújnám a sportszűrőt....az a 10000 elég sok neki, hamar hazavágja a motort legalábbis nem kevés tapasztalat van ezzel túra és sportgépeknél.
[#5470614] 2018. 07. 15. 16:39
Pumika
Nem kell semmi beállítást csinálni, azt írják, és igen tisztítani kell kb:10.000km-ént, venni kell hozzá tisztító szettet, azzal kell tisztítani. A lényege hogy akár 10-évig is használható. A neten található a tisztásra, az élettartamra több leírás onnan okosodtam én is. De lényeg hogy érezhetően "könnyeben" gyorsul a moci, nem azt mondom, hogy gyorsabban megy de fürgébb, könnyedebb.
[#5470543] 2018. 07. 15. 12:05
Lacushercus
.Szia és köszi a választ!
Megtaláltam a 199. oldalon. Van mintegy 7 db, cikkszámra kinézetre és árban ugyanaz szerintem a valóságban is azonos mind, csupán némelyikhez odaírták a v star vagy a silveradó illetve a classik nevet is mert feltételezhetően ezen típusokhoz is jó. Nekem 2003-as customhoz kell. Eszközöltél-e valami beállítást - mert azt javasolják a leírásban - csak nem tudom min kellene,- a gyújtás-szelephézagok vagy karburátoron? Vagy ezek nélkül is észlelhető az általad leírt változás? Egyébként a leírásban az is szerepel,hogy mosható - vagyis ezek szerint nem kell minden olajcserekor kicserélni elég kimosni - főként ha nem használjuk poros földúton. Üdv. Lacushercus.
[#5470444] 2018. 07. 14. 20:15
Pumika
Hali, igen pont olyan méretű mint az eredeti, annak a helyére megy. Ez 22.500ft volt az AGO motornál. Van olyan sport levegő szűrő is, amelyiket házzal együtt kell felrakni de az 100.000ft. Ez így tökéletes, érezhetően könnyebben megy a moci, fürgébb, a hangja is kicsit változott. Üdv: Pumi
[#5470425] 2018. 07. 14. 18:50
Lacushercus
Helló Pumika!
Az eredeti kör alakú dobozba tetted be,vagy azt le kellett venni - a felfogatás mérete ugyanakkora? Hol vetted és mennyiért? A hangja is változott? Köszi.és Üdv..
[#5470281] 2018. 07. 13. 20:35
Pumika
Hali, megosztom veletek: vettem a Dragstar 650 -be egy sport levegő szűrőt, beszerelés után, érezhető a változás, a motor könnyebben húz, jobban gyorsul, jó kis hangja lett. Ha belegondolok a bekerülési költség sem vészes, pár év alatt megtérül. Nekem nagyon bejött. Üdv mindenkinek: széles utat.
[#5468061] 2018. 07. 05. 15:43
toothgaabor
Végigmértem mindent, a vicc, hogy a fesszabályzó "bemérése" nincs benne -vagy csak ennyire bamba vagyok és nem vettem észre- , valamint a gyújtásvezérlő elektronikára nem ír "tesztet", a szöveg : a márkakereskedésben amit kapok az már gyárilag letesztelt.... csak jó lenne tudni hogy valóban az halt-e meg, mert nem olcsó tétel, és még jelenleg a környezetemben sem tudok senkit, akinek ilyen motorja van. A szabályzó diódája egyébként jó, de a 3 betápláló pólus közül az egyiknek a másik kettőhöz viszonyítva, szinte semmi ellenállása nincs, gondolom ez hiba. Most veszek egyet, az új AC, meg akksi mellé, de szikra gondolom ezután sem lesz. A gyerekek meg rágják a fülem, mert nem megyünk motorozni. Tegnap megkérdeztem egy autóvillamossági szerelőt, nem-e lenne-e kedve.....eeeee....... a válasz még nem szerelt soha motort, nem tudja mit kell csinálni. No komment....
[#5467831] 2018. 07. 04. 17:58
RC51
A következő tortenhetett: a fesszabalyzo nem szabályzott és lassan a feszültség emelkedett. Szinte az összes elektromos alkatrész érzékeny a túlfeszültségre így az akku is. Egy darabig birta majd elfőtt és legutoljára a gyujtasdoboz adta meg magát amikor leállt. Ahogy írtad is van könyved így sorban át tudsz méregetni mindent a doboz körül így kizárni az alkatrészek hibáját. Pl a jeladó tekercs semmilyen kapcsolatban nincs a túlfeszültségre, DE! kötelező mindent megmérni úgy ahogy a könyvben van.
NE járatsd a motort rossz fesszabbal!