Yamaha Dragstar

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs véletlenül valakinek dragstar 650-hez hátsó kerék azt keresek.
Köszönöm.
Nem tud valaki dragstar 650-re hátsó kereket?
Köszönöm
Az 535 csapagyhaza jobban "kiall" a bordas huvelybol, mint 650-ese. A komplett agy jobban kiemelkedik a raf kozepvonalabol, mint a Dragon.
A bordas csatlakozas is csak 5 csavaros, a Drage meg hat.

En szemelyszerint nem erolkodnek vele.
Az agy szoghajtas csatlakozasa passzol, de a raf is keskenyebb meg az agy is. Ra lehet acsolni, de szvsz nem fog kozpontosan futni, ugyhogy eselyesen kullozni kell es tavtartozni is.
Sziasztok.Érdeklődnék hogy a viragó 535-nek a hátsó kereke jó dragstarba? köszi
Köszi nem van nekem is.
Valahol otthon lapul egy angol nyelvu kepes leirasom. Igaz, ott a hezagolasrol nem esik szo, csak latszik, mi hova passzol. Erdekelhet? Keressem elo?
Köszönöm a segítséget.
Változó, német Ebay-ről 60-100 euró közt szokott lenni.
Holland bontókban szintén. Pl. ez hatvan plusz 19 euró a DHL futár.
https://www.boonstraparts.com/...
(van közeli kép a tengelycsonk-bordákról, szépek)
Itthoni bontókat nem tudom, azokat meg kell kérdezni.
Xv535 bontott szöghajtást milyen árban lehet beszerezni?
A képekről látni, hogy a borda L alakúra "fogy", az az oldal darálódik le, ahonnan a nyomaték jön.
Kicsi V2-es blokk könnyű lendkerékkel, alacsony fordulaton csak erőlködik és rángatja az erőátviteli alkatrészeket. Keveset érzel belőle, mert az elülső szöghajtásnál van csillapítás, de ha a hátsó bordáshüvelynél már van benne játék, ott fogyni fog az anyag.

Két megoldás van: az egyik a drága verzió, új alkatrész, szakszerviz. A másik az a bontott XV535 szöghajtás. Azok tokozottak és mereven szereltek, nem kopnak közel sem ilyen ütemben. Azt szokták csinálni tőlünk nyugatabbra, hogy az 535 "difijét" szétkapják, kirámolják a kúp és a napkereket meg a kettőt beállító hézagolókat, majd ezzel az alkatrészcsomaggal elballagnak egy szervizbe, hogy ott szaki cserélje ki és hézagolja be faszán.
Amit betettél, az bontott áru volt?
Csak mert ha már volt benne kottyanás, akkor ott a játék miatt borda üt és eszik egymást. Pláne, ha alacsony fordulaton használja az ember.
Köszi blackiex igen ezeket tapasztaltam és már egy garnitúrát már cseréltem és azzal is úgy jártam hogy elkopott de az már zsír alatt volt mert hogy az oldalára fúrtunk egy zsírzógombot és telenyomtuk hőálló tapadó zsírral.
Megmondom szívesen. A kenés hiánya. Jól dokumentált szériahiba és a gyártósoron baszták el (a legtöbbet a spanyol összeszerelő üzem szúrta el Barcelonában). Képek alant, ez speciel kopp száraz volt és oxidálódott is, az ott mind rozsdapor.
Magas molibdén-diszulfid tartalmú pasztát kíván, amit nem kapott meg.
A szöghajtás tengelye és a hüvely eredetileg passzos, de kenés nélkül megnő a hézag és onnan egyre komolyabb a kopás.
2-3 ezer kilométer viszont elég rövidnek hangzik, 10 és 30 ezer km között szokott a legtöbb beszarni. Vagy volt már valami cserélve?
Sziasztok,tudja e valaki hogy a 650-es dragstaromnak 2-3 ezer km után milyen hiba miatt eszi meg a hátsó szöghajtásnak a bemenő Bordás tengelyt és a kis belső bordás kis csövet.Tud valaki segíteni?köszi
Evjaratfuggo. Nezzecsak, 2001-es bali ruhas (classic).
5KS4, 5KSG, 5KSB modellkodu classicra is ez megy (2000-2002)
Hali. A az első robbantott ábrán feltüntetett a sima Dragstarra való, ( gyárilag vékony első sárvédős), a másodi robbantott ábrán látható a Classicra(nagy sárvédős).
A ket vizszintes csavarlyuku ugy nezem 1999-2002-ig, a masik 2003-tol futott. Mas kerdes, hogy a forgalmiban a datum eleg esetleges, a forgalomba helyezes datuma inkabb, mintsem a gyartase, de igy legalabb latod, mire utalok.
Köszönöm a hasznos információt!
Az evjarat se mindegy, fonok. Ugyan nincs alkatreszem a szamodra, de volt XVS1100-em. Ketfele rogzitessel keszul. A korabbiakon mindket rogzitesi pont vizszintes, a kesobbieken a blokkhoz kozelebbi vizszintes, a dob kozepe tajan levo csavar fuggoleges.
Ellenorizd, melyikhez valo konzol van a vasadon, nehogy olyat vegyel draga penzen, ami nem smakkol es faragni kell.
Sziasztok!
yamaha Dragstar xvs 1100 classic - hoz keresek gyári kipufogót .
Ha esetleg van valakinek eladó ne tartsa magában.
Köszi a segítséget
Szintig kell tolteni, a betoltonyilas peremeig. GL4 80W90. Sima MOL Hykomol is megteszi. Egy literes flakon 5 cserere elegendo.