Yamaha Dragstar

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én hülye meg nem hoztam el a kicserélt, szakad, repedezett csonkokat, pedig a motorostalálkozókra szívesen visszatettem volna :D
...akár az is lehet....de lehet ,hogy fúvókával már próbáltak utána menni a nyitott kipufffnak....azért fújnék fék tisztítót a szívó csonkra 😉
Visszakaptam a szerelőtől a motort.
Nagyon megnyugtatott, azt mondta hogy rég látott már ilyen szép állapotban lévő használt motort, mind esztétikailag, mind műszakilag kifogásolhatatlan állapotú. Ennek azért örülök. Megerősítette, hogy a futásteljesítmény (14K) valós, mindenhol gyári alkatrészek/tömítések, karbi bontva sem volt még soha.

Gyertyacsere, ultrahangos karburátor tisztítás és beállítás, teleszkóp olaj és szimering csere, fékfolyadék csere, karburátor szívócsonkok cseréje és egy teljes állapotfelmérés. Ez anyaggal, munkadíjjal együtt 140K.

A végeredmény: szinte már nem is durrog a kipufogó, sokkal kulturáltabban jár a motor. Picit fáj is a szívem mert amikor megvettem elégg "nyers" hangja volt, igazi vadállat, most pedig sokkal csendesebb, kulturáltabb. Elképzelhető a repedt szívócsonk cseréje tűntette el ezeket :D

Egy hiba viszont akadt, ami miatt szerintem majd újra fel fogom keresni a szerelőt: túl lassan ejti vissza a fordulatot. Gondolom ez karburátor beállítás?
Én így vettem a Classicot, Kuryakyn légszűrőház, és mosható K&N légszűrő, meg egy (állítólag) V&H kipufogó. Vásárlás után lábon hoztam haza, a kezdeti öröm után egy kicsit csalódott voltam, mert alapjáraton leállt, prüszkölt, gázelvételnél sűrűn csattogott, illetve indításnál néha kopácsolt. Nem is mentem vele sokat, csak az eredetvizsgára vittem és addig be sem indítottam míg a szerelőhöz nem vittem el. Elszörnyülködött, már akkor mondta, hogy szinkron nincs a két henger között. Majd harmadnap mikor kész lett, ismét vigyorogtam, mert egy kifésült, jól beállított, szinkronizált motort kaptam vissza, egy olyat amire számítottam. Azóta gázelvételnél sem csattog, lövöldöz. Igaz ezt a hangos rendszert szokni kell, mert nekem harmadikban 50-nél szépen elhalkul, de az biztos, hogy negyedikben egy kicsit halkabb az alacsonyabb fordultszám miatt. Itt jegyezném meg, hogy autópályatempót csak füldugóban lehet vele teljesíteni. Akinek meg hangos, annak azt üzenem, hogy ő max egy percig hallja, de én egész úton! 😂
En a foliara gondoltam, utana valami rugalmas lakkal lefujni, ahogyan az idomokat is.
Ha korrekt módon van feltéve..és nem csesznek át beltéri fóliával akkor brutálisan sok maszatolást ,vegyszert elvisel...és töredékébe kerül. Ha a festés lepattan...drágább az is mint a fólia pótlása.
Ha mindenképpen fényezés...
https://motor-fenyezes.hu/kapcsolat

Nagyon szépen dolgozik! Amit eddig nekem készített abba nem tudtam belekötni.
A fólia/matricára gondoltam, de tudom, hogy ezek előbb-utóbb mindig elválnak a felületről. Pláne, ha kínozzák, mondjuk törölgetik-mossák. És a felni ugye azért jobban ki van téve ezeknek.

A GS-t én is szerettem, de valahogy egy injektorosra megfájdult a fogam, de az is csak a karbishoz nézve viszonylagosan kisebb problémahalmaz miatt.
Ez fólia! Itthon is megcsinálják ......amúgy jól néz ki.

Azért a belbecs is lett vasalva 😄
Köszönöm!
Nem piálok,nem fizetőslányozok ,nem drogozok....és a Világ pénzét elszórom a motorjaimra 😀
.....viszont gondolkodás nélkül engedem el őket ,ha valaki megfizeti. (jó jó...néha van elmorzsolt könnycsepp) Többnyire kivásárolják alólam....vagy elütnek velük 😀

Addig érdekes számomra egy motor...ameddig önmegvalósítok vele.....aztán
Én a felnijeimet festeném (festetném?) le kétszínűre, vagy matricáztatnám.

https://www.etsy.com/hk-en/lis...
Szépek a motorjaid! Erről beszélek. Szív + Ész + Kéz. Vagy jó szem is kell hozzá? Bár ahogy a Kis Herceg-ben van: "Igazán csak csak a szívével lát az ember". Mindegy. Szóval ha a motorjaink átlépik a használati tárgy, illetve a közlekedési eszköz vonalat - és minél jobban, annál inkább - közelkerülnek a szívünkhöz. Megszeretjük őket, elkezdjük formálni - ahogy mondtad: tökéletesíteni őket. Ki hogy. Ki a biztonságosság irányába, ki a dizájn irányába, ki a praktikum irányába, stb. kinek mi a fontosabb. Aztán jön az Ész. Ami vagy szab ennek az akaratnak határt, vagy kevésbé. És jönnek a halálfejes index visszajelzők, meg szaporodnak a kiegészítő karácsonyfa izzók, illetve nem csak a röhejes, hanem a veszélyes megoldások is. A Kéz alatt a tudást, a tapasztalatot, a technológiai feltételeket értem, sőt az időt is, és a pénzt is, ami az egészhez kell. És a helyzet az, hogy ha ez nincs mind együtt egy helyen, egy időben, akkor .... És a sajnos sokszor nincs. Ezért írtam, hogy engem érdekel a motor gazdája is. Lehet, hogy belefogott valamibe, ami fejben nagyon jónak tűnt, de aztán "Ez lett belőle". Sztem mindenkinek vannak rémtörténetei. 🙂 Néha eszembe jut, hogy vajon hány félbehagyott motor rozsdásodik a garázsok mélyén? Úgy fejben minden megvolt, aztán jött a neheze. Nem a gyári mérnökök minősítése ez, mielőtt valaki félreértené. Hanem hobby. A gyári változat a természetes szépség. Van aki szerint azon csak rontani lehet, míg más szerint azért a smink, a frizura, a divatos cuccok + kiegészítők még dobnak rajta. Gondolom a gyárak is ezért gyártanak már annyiféle változatú motort is, mert elébe mennek az igényeknek.
Akkor te az emberek 5%-ba tartozol.
....tanultam belőle 😆
Azt láttam. Nem is vettem volna meg. De ez nem azt jelenti, hogy rossz, csak azt, hogy nekem nem jön be. Mint egy cigánylány.
Nem az én pályám! ...mondjuk a géesöttá is ment...bár túltoltam kicsit
Na, ezeket a motorokat pimpeljed ki, ha tudod.
😅 Megadom! 😂
Hát... rákerestem a guglin szemléltetésnek, aztán mi lett belőle?

https://www.google.hu/search?q...
Mi az a punci motor???
Amikor Yami Slider robogóval mentem Drag Star találkozóra...arra mondták a haverok ,hogy nuni motor 😁
Jó a választás, ez a motorjelleg minden egyedit elbír, szinte semmi nem lóg ki, na jó, mondjuk egy koponyás index igen, de akinek egy mások által puncimotornak nevezett járműve van, annak nem sok lehetősége van egyedivé tennie úgy, hogy azért a szemek ne homályosodjanak el.
Szerintem egyszerűen nem lehet beárazni egy precíz összefésülést ,mert sok órát rengeteg szarakodást veszel vele a nyakadba.
Ilyen dolgokat inkább az ember saját magának csinál. Manapság az injektoros cuccokra fölteszel egy térképet oszt kész. (majdnem 🙄)
Kell hozzá fanatizmus. Tökéletesből még tökéletesebbet.
Nagyra értékelem azokat akik autodidakta módon faragják saját magukra a motort.
Rengeteget lehet közben tanulni.
Jahhhh...tudom...kevés az idő ,nincs szerszám ,hely.
Ha az embernek nincs hobbija...akkor minek is él... 😀
Ezek állnak a garázsomban. Vannak rajtuk polcos cuccok...a számtalan felsorolhatatlan egyedi ,kézzel reszelt csicsa mellett. Fémet még nem tudok önteni 😄
http://youtu.be/q5Cqle8drJI

http://youtu.be/W4zc0igjw8s
Ha valaki mindig a gyári állapotot tartja bármi áron, az az ember az önkifejezéssel mit mutat?
(Gondolva, hogy a gyári mérnökök tudása és évtizedes és milliónyi legyártott termék tapasztalata azért mégiscsak jelent valamit?)
Arctalan tömeg alkotóelem?
MaxAir Predator, keress ra.
(nem, az nem hazilagos - ennek a konyhai masolata kinai legszurovel meg dorzsarazott fuvokakkal...)
Nem mondom, hogy nem értek egyet, de én könnyen beszélek, mert nem vagyok szerelőmester. 🙂 Szeretem a motorokat, de érdekelnek a motorosok is. ahogy a múltkor is írtam K.Istvánnak (vagy csak akartam? - mert nem vagyok valami jó író) nem haragszok annyira a hülyékre sem. Mást meg a bunkóság nem zavar, ami meg engem igen.
Oszt speciel nem ismerek személy szerint fafaragót, de akvarell festőt igen, és "hülyék" ott is vannak .. - bár tudom, hogy csak példálóztál.... 🙂 Lehet, hogy azért vagyok megértő a hülyékkel, mert én is közéjük tartozom? Még nem is rég van motorom, de már "faragtam" rajta eleget. Koponyás LED index? Ááá azt azért nem.
"hazilagos legszurotuningba"

Jut eszembe, hogy láttam videót, ahol a tank alatt két légszűrő volt. Az lenne a házi légszűrő tuning? Mert én úgy emlékszem hogy az a jobb oldalán van abban a nagy kerek tárcsában :D