Yamaha Dragstar

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elküldtem a comos-ra a képeket írj egy választ,hogy automatikusan elmentsem a címed.
Az látod lehet,de akkor a sárvédőre minek tett.
dragjano@gmail.com
Gondolom,hogy valami palma tex vagy rapid vagy most minek hívják ragasztóval van felrakva,annak létezik ugyanolyan nevű hígítója az nem bántja a fényezést!Ha csak már eleve nem valami hiba eltakarása miatt ragasztották rá!
A citromail nem működik, rendszeresen azt válaszolja az automata,hogy levan tiltva a szolgáltatom .Adj meg egy másik malt mert erre a citrom kakira én többet senkinek nem írok.
Valami kigyóbőr szerű szar van ráragasztva de még az első sárvédőn is van, ha leszedem akkor kérdés lelehet e mosni a ragasztót róla vagy a festés is károsodik. Küldtem fotokat mailban.
Szia Brumi!
Szóval meg van az új vas?!Szép! Évjárat?Km?Ugyanilyen lábtartóim vannak nekem is!A tankon azmiaz?Bőr?Úgy van ráragasztva vagy mi?
Sok szerencsét hozzá és rengeteg kilométert!
Köszi a tippet kipróbálom. A Te gépet mennyi idős. Nekem ez a az elől keskenyebb kerekű tetszett mert jobban hasonlít így egy choppere, aTied inkább cruzeres már.
Szia!

Üdvözlet a dragstar tulajok körében. Gyönyörű motort vettél. Én is nézegettem, ezt, de én classic mellett döntöttem. Szép az ülés is a gépen. Remélem valaki szívesen elcseréli veled eredetire. Sajna ez a topik nagyon gyenge és haldokló. A google-ba írd be hogy dragstar fórum és kiadja azt a topikot ahol kicsit sűrűbben értekeznek. Hátha ott kell valakinek az ülés. :) Remélem segítettem. Én is olvasgatom a ti topikotokat, mivel ott van élet.

Üdvözlettel: Gábor.
Még ez lemaradt.
Üdvözlök mindenkit a Dragos forumon. Eddig xv 535 volt és a Virago forumot olvasgattam,de eladtam a múlt héten a virgácsot és vettem egy xvs 1100 -et. Innentől kezdve kettő forumot fogok olvasgatni.
Mindjárt az elején lenne egy csree ajánlatom akit érdekel. Mégpedig a frissen vásárolt motorom ülését ami anem gyári szeretném elcserélni egy olyan dragossal aki ilyenre vágyik. Az űléssel az a bajom,hogy én sokat járok a feleségemmel motorozni és ez az űlés ami rajta van még keskenyebb mint a virágoé volt. A gyári utasűlés szerintem szélesebb. Másik indokom ha egyedűl megyek akkor leveszem az utas űlést és oda is rögzíthetek pakkot.
Teszek fel fotókat és akit érdekel a csere gyárira az írjon.
Igen csak több mint 3 éve tettem fel.:) Már rég nincs meg.
Szia!

Érdekelne a trepni megvan még? ha igen akkor ezen a számon elérsz:0620/952-4447 ha nem akkor kérlek add meg te az elérhetőséged. Köszönöm.
Egy akksi töltéssel és a motor megfelelő bemelegítésével megoldódtak a problémák. Másrészt eszemben sem volt és nem is lesz magam szerelni, csupán tudni szerettem volna mások véleményét, és úgy menni szervizbe. Már csak a motor aljából néha cseppenő olajnak kell megtaláltatnom az okát, és hibátlan is lesz. Azért köszönöm a jókívánságot :)
Szia!

Örülök, hogy egy ilyen szép motorot vettél elsőre, de sajnálom, hogy gondod van vele. Ha ez az első motorod és nem értesz a szereléshez ne nyúlj hozzá inkább vidd el egy szerelőhöz. Ne ezen kezdd el a szerelést. Remélem hamar megoldódik a problémád és újra motorozhatsz vele. :)
Sziasztok. Sürgős segítség kellene. Csecsemő vagyok a motorozás területén, mindössze 2 hónapja van egy Drag Star-om, előtte még robogón sem ültem. Most megadta magát :( Tünetek. Beindítottam, melegedett, majd mikor behúztam a kuplungkart felpörgött ahogy bírt, amikor visszaengedtem visszaállt. Betettem egyesbe, megint pörgött,de nem állt vissza, hiába tettem vissza üresbe, ezért leállítottam. Újabb próba, ugyanaz, de már a hibajelző is kivillant. Újra gyújtás, de nem tudtam üresbe tenni, majd feltűnt, hogy mindössze 3-at tudok vele váltani.Hiányoznak a sebességek. Hossza próba, vége beveszi az üreset(álló motor), gondoltam elindítom, hát nem engedi. Kicsi kerregés elölről, de semmi! :( Ja és álló motornál kuplung nélkül simán lehet váltani, be sem kell húznom a kart. Ez normális? Ha valami nagy ostobaságot írtam, bocs,de tényleg kezdő vagyok, aki szeretne belejönni a dolgokba. Köszi a segítséget.
Szevassz. A csorgo hangal nem talalkoztam gondolom az km és tulaj függö. Az enzem eleje ugrall kb ugyan ennel a sebesegnel. Mindent megnezettem elso telo hatso vaz motor felfuggesztes. Mire egyszer egy jo ismerosom azt mondta szedjem az oldaltaskakat es nezzem mey ugy leszedtem es meg 150nel se rezzejt meg pedig azelott 110felet elviselhetetlen volt es 60körül imbolygott rendesen. Nekem ilyen volt persze sokminden lehety
Annál a tempónál, ahol jellemzően előjön, kuplung be, motor leáll és figyeld....ha megszűnik, akkor hajtáslánc!..ha nem, akkor futómű
sziasztok, tanácsot kérnék hátha valaki találkozott a következő jelenségekkel.
1.) 5-ik sebességbe kapcsolva alacsony fordulaton (kb. 60 és 80 km/óra között) a motorblokkból olyan hang jön elő mintha csapágyas lenne, vagy esetleg kopott fogaskerék is lehet!? Nagyobb sebességnél nem jön elő.
2.) 60 - 70 km/óra sebességnél folyamatos haladás közben ringató mozgás érzékelhető (ami nagyon zavaró főleg hosszabb úton). első telók átvizsgálva. kerekek rendben. Fogalmam sincs mi lehet de nagyon kiábrándító. Egy tippem van de ez ne zavarjon meg senkit: talán a hátsó teló okozhatja? de mégis mintha elől libikókázna a moci.
mindenkinek szép napot.
Nem még nem vagyok az, de virgács a kutyának sem kell.
Brumikám!

Miből gondoltad, hogy elbújtam?...meg miért kellene?.....mindkét fórumon(sőt mind hármon!)fent vagyok, de ha nincs érdemi hozzáfűznivalóm, akkor nem írok. Miért keresel?..csak nem Drag tulajdonos vagy már?
Megtaláltalak kispajti! Ide bújtál?
Sziasztok!
Eladó jó állapotba lévő használt Fokt villatáska, ár 10e.ft!
Üdv mindenkinek!
Eladó egy Gangster hátsó sárvédő 17000Ft-ért 1100-as Drag-hoz kifúrva,csak fel kell rakni!Fényezetlen,szórógittelve van!
Valamint eladó 650-es Drag-hoz egy teljesen új kuplung rúgó szett 2500Ft-ért.Téves rendelésből maradt meg!
dragjano@gmail.com
Köszönöm de amint írtam gyárit keresek és jobb oldalit.