Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Yamaha Dragstar 1100 classikra keresek háttámla tartó konzolt jobbos balost! Előre is köszi! 0670/626-5126
Jó estét! Érdeklődnék hogy meg van e még és hogy yamaha dragstar 1100 classicra jó e?Válaszát előre is köszönöm!
Köszönöm a választ, igen ezt a típusú olajszűrőt vettem, olajbol viszont a Motul 5100 20W40 félszintetikusat a kardánba pedig a 80W-olajat tettem, légszürőt is cseréltem hilofilter 4608-as. Minden patent lett : gurul, dudál, indexel !
Üdv.
Csak megkérdezném hogy meg van még a hátsó trepni?
Üdv.
Imre
Sziasztok! Megtudná nekem valaki mondani milyen széles a bölcsőváz egy 2006-os 1100 Dragstar classik. Mert hidraulikus emelőt szeretnék venni télre. De sajnos külföldön vagyok és egy hónapig még nem tudom megmérni a saját motoromon. Köszönöm válaszotokat!
Sziasztok. Valaki megtudná nekem mondani hogy miért folyik a kardánból az olajam ott felül ahol egy ilyen króm kupak van? 2km után elkezdett folyni.
Vira-go-nyúl:Olaj Castrol Akt Evo GP 20w-50 természetesen 4T.Olajszűrő:HF-145:d=55mm,h=58mm.Hajtómű:SAE 80w-90 Hypoyd olaj GL5 GL6,Castrol,Mobil,Schel mindegy.
Sziasztok DragStarosok !
A minap páromnak vásároltunk egy DragStar 650-es choppert, így újra csatlakoztunk a Yamahások táborához ! Tudna nekem valaki abban segíteni, hogy a Hilo-filter olajszűrők közül melyik számozású passzol ehhez a típushoz, és, hogy ki milyen olajat használ ehhez a típushoz, mivel elégedett ? Köszönöm a válaszokat !
Köszi előre is, kivárom! Türelmetlen nem vagyok, sajna a holt szezon meg közeleg.
Üdv Attila
Megbeszélem a Debreceni motoros barátommal akivel az enyémet is csináltuk hogyan tudnánk megoldani, ha nem vagy türelmetlen a holtszezonba megoldjuk.Van Szegeden pár motoros ismerős lehet ők is tudnának segíteni,megérdeklődöm,és írok!
Heló !
A páromnak keresünk egy ilyen típust, mondj egy-két paramétert a tiédről, lehet, hogy érdekelne ! Km ? Évj.? Ár ? Hol van ?

Köszi !
Gábor ma utána néztem a taglistának és te mint motorosmackó jelen vagy, valaki vagy valami blokkolt az oldalról tudtom nélkül. Feloldottam ezt a tilalmat, és ha ezek után mégis megszeretnéd látogatni oldalunkat megteheted. Mentségünkre szólva mint ahogy már előzőleg leírtam nyomós okunk volt a szelektálásra, persze lehet neheztelni ránk emiatt de ha a józan érveket nem tudjátok elfogadni és megérten akkor hát ezt is a magyar mentalitásnak lehet nevezni.
A segítséget nagyon megköszönném, természetesen nem önköltségi árat gondolok, viszont fémmegmunkálás fúrás-faragás nekem nem megy. Én kész trepnire gondoltam, ha esetleg megoldható.
Szegedi vagyok és friss motoros( 3 hónapja húzom).
üdv Attila
Szép napot!
A trepnit készen lehet venni, keeway125-ös első lábtartója,csak a felfogatáshoz kel esztergáltatni egy tengelyt,és némi fúrás,csavarozás,szóval kis lakatos meló! A tengelyről esetleg tudok rajzot méretet küldeni,bemész egy esztergályoshoz és rögtön megcsinálja,a lakatos rész az kicsit macerás,a fúrás szögének kel pontosnak lenni! Ha nem messze laksz segítek a megvalósításban,önköltséges áron,mivel Te is motoros vagy!
Úgy tudtál,hogy tele volt a tankod és az ejtőtartájos megoldás miatt a benya tömege miatt gyorsabban folyt lefelé a karbik felé mert a fölötte lévő több benzin nyomta maga előtt lefelé.
Ha egy 200 literes hordót ami tele van vízzel az alján kilukasztasz addig míg a vízoszlop magas addig jobban fog folyni mint a végén mikor már csökken a viz mennyisége és csőkken emiatt a nyomás is.
Szia!
Igazad van mint mindig. :) Nam bánkódom, hisz ezen oldalon jó emberek vannak mint te. Csak pozitívan. De ez magyarország.
Üdv Csöves!
Nekem az lenne a kérdésem, hogy ez a segítség nem lehetne konkrétan egy ilyen trepni legyártása? Neked már megvan a rutin hozzá, én meg nem értek a lakatos melóhoz, de a megoldás érdekelne megfelelő ár ellenében.
Szép napot!
Gabor ne bankodj. Itt jo emberek vannak. Inkabb amiatt bankodj hogy ilyen tortenik. Ez magyarorszag. Mondtam mar parszor.
Viszont a tankolás után, hogy tudtam még is a rendes 90-es 100-as tempót menni, ha nem jó az üzemanyag szivattyú? Egyébként, drága történet az ilyen?
Szia!
Köszönöm a válaszodat. De elszomorít, hogy olyat is kizártok, ki nem sértegetett senkit sem, és nem oly régen regisztrált hozzátok. Sajnos idén nem sikerült találkoznuk, mert sajnos az idei szezon nem úgy alakult ahogy én szerettem volna. De ha minden ok nélkül kizártatok, akkor én már nem regisztrálok újra. Sok sikert kívánok nektek. Isten áldjon titeket.

Üdv.: GÁbor.
Szia Motorsmackó!
Tavasszal közel 100tagot blokkoltunk az oldalon, mivel kb 1éve semmiféle aktivitást nem mutattak sem az oldalunkon sem a klub életében! Jól gondoljátok sokan voltunk, és volt egy nemkívánatos szitu az online chaton, hogy tennünk kellet valamit annak kiküszöbölése érdekében! Nekünk fontos a személyes kapcsolat, ismeretség, a klub társak bizalma, és ne csak egy ismeretlen fórumozó olvasgasson az oldalon aki esetleg a chaton kénye kedvére fröcsögjön sértegessen minket. Ezzel el is árultam a szigorítás okát, de ha bárki újból részese akar lenni a klubunknak annak a lehetőség adott! Csak regelnie kell ismét, és ezután emailen kap egy levelet ami rutinkérdésekből áll, erre ha választ kapunk akkor nagy valószínűséggel újból aktiválni fogjuk.
Nem árulok el nagy titkot én voltam az aki ezt a szankciót kezeli, sajnos az élet hozta így, hogy ezt tegyük!
Ha bárkinek bármi kérdése van ezzel kapcsolatban keressen bizalommal! Üdv.: Gyuri
Beszart az üzemanyag szivattyúd, mivel ejtőtartájosként is működik a tank ezért folyt a karbikba annyi nafta ami ellátta kisebb sebességnél a szűkséges mennyiségű kajával.
Bővebb elérhetőséget én sem tudok .
Szia!
Gondoltam, meg tudnád kérdezni a fórumon. Wolfati elérhetőségét meg tudod adni? ezen a fórumon nem láttam.

Üdv.: Gábor.
Szia!
Én nem tudommegmondani,talán túl sokan vagyunk,voltunk?
Próbáld megkérdezni Wolfati klubtársat.