Yamaha Dragstar

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Bukócsövet info@aquaman.hu oldalon (Kiss Gábor) rendeltem, Bp-en van az üzlete, 32 mm-es acélból szép krómozás,43 ezer, típusnak megfelelően lehet nála kapni,de nála egyéb motoros felszerelés is van, Ő nagy chopper rajongó rengeteg kiegészítővel rendelkezik.
Jr.Robertónak üzenem, a SHOX-nál fémből van a child, 190 és 160 mm-es lámpákra ( én az utóbbit tettem fel a 170 mm-es fényszórómra) valamint párban is volt (jelenben kifogyott mert nem látom a honlapjukon) 110 mm-es. Azonban 10-15 mm-el kisebb vagy nagyobbra is felszerelhető, az ívén kell módosítani, annyit enged a fém. Ugyanott rendeltem az irányjelző burákhoz shildet, az sajnos csak műanyagban kapható. Az ebay.com oldalon beírod a keresőbe: yamaha xvs 1100 classic motocychle headlight eyebrows) itt van USA, európa és kína, valamint honkongi shild is, sőt ha van türelmed lapozgatni lámpatartó is, - bár az utóbbit én a bátszimotor.hu oldalról rendeltem kieg lámpákkal együtt, melyek üvegében a E jel is bent van.
Sziasztok.
Yamaha V-Star 650 A Classic Silverado-hoz keresek bukócsövet,zászlótartót ,kiegészítő lámpatartót és fém akkumulátor fedelet.
Előre is köszönöm az ötleteket,segítséget.
Vásárolnék egy 1100-as Dragstar-t, ezzel kapcsolatban lenne pár (100) kérdésem !!
Hali !!
Na végre sikerült egy élő drag fórumot találnom.
Szia! Ebay-en hogy találom meg? SHOX-nál csak műanyag van.köszi
Szia! Ha másutt nem találsz, én a SHOX Motoros Vebáruházból rendeltem,de az ebay is találsz hasonló áron.
Szevasztok! Yamaha Dragstar xvs 1100 classic-hoz keresek pót fényszóró shildet 1db-ot. Index shildet 2db-ot. ha valaki tud segíteni annak hálás lennék. Kösz Robertó!
Szia Voipman! Ha van még kérdésed szívesen válaszolok . És elmondom a tapasztalataimat (már amennyi van) a motorral illetve vásárlással kapcsolatban.
Még vmi, én tuti a nagyot venném...az kiszolgál... 90km/h-re meg jó a nagy is :-) nem kell félni a nagyköböstől...
Maga a típus jó, elnyűhetetlen, ...nem nagyon találtam semmit amúgy..sajna...szóval magadnak kell boldogulni ill. egy szerelő kell, aki esetleg rálát a motor korábbi "hibáira" -ha te nem vágod annyira...A fészbukos chopper fórum is kuka, azt hiszem nem volt tolongás ott sem, kiléptem...
Némi félreértés van, eszemben sincs senkit sehonnan rekeszteni sehova főleg mert a fórum sem az enyém, pusztán konstatáltam, hogy nem biztos, hogy ez a megfelelő fórum ahol társakat találsz amit egyébként Te hiányoltál, de hát nem akarok a társaság keresésed útjába állni, remélem sokakra bukkansz itt is, egyébként nekünk van egy Dragunk, de itt még nem próbáltunk ahhoz az életérzéshez itt társat találni, lehet, hogy rosszul tettük.
Kedves tsanyi!
Nem hiszem, hogy a Sport Motor fórum szerkesztői csupán a sport motorok- motorosok részére tartanák fenn ezt a fórumot,különösen ha visszalapozod az utóbbi 3 -4 oldalt, legfőképpen yamaha dragsztárokkal kapcsolatos kommentek és/vagy alkatrész értékesítések stb. olvashatók.
Aztán nem igazán szerencsés, ha a csopikat és tulajdonosaikat ki akarod rekeszteni az oldalról akik egyebekben nem csak a nyílt napon járnak a pályán, legfeljebb nem rohangálnak 150-el mint az őrült akit aztán a következő kanyarban már sajnos csupán a tepsiben láthatunk. Szerintem korrekt és tisztességes módon megférünk együtt- mindannyian a fórumon.
Itt nincsenek a csoppikkal kapcsolatban tapasztalt kollégák, sportmotor fórum, igaz akkor a túra szekciónak sem kéne lenni, de azokkal azért néha csak felmennek pályára ha van nyílt nap vagy hasonló, de csoppikkal akkor sem igazán.
Helló Voipman!
Hasonló cipőben voltam néhány éve, amikor 2-3 évtized után visszaültem a motorra. Ez a kihagyás sok idő - bár amit az ember egyszer megtanult nem felejti, azonban ne felejtsük el azt sem, hogy a mai motorok másak mint 30 éve voltak. Mindebből kiindulva ha elfogadod javaslatom: - én 250-es suzuki marauderrel kezdtem újra, nagyon kezes kis jószág, könnyű vezetni és motor formája is van, tapasztalatot lehet vele szerezni,fenntartása sem ördögi. Aztán el kell döntened, hogy milyen típust akarsz, túra, chopper vagy éppen száguldozó motort. A 30 év kihagyásra tekintettel már a középkor felett járhatsz egy hajszállal, de én is így vagyok ezzel ezért döntöttem a chopper mellett. Kényelmes nyugodt és napi használatra is megfelelő formula, ez mellett ha úgy adódik menni is lehet vele, betartva a megengedettet.
Mivel a nejem is rákapott utasként a motorozásra, így a 250-es kicsinek bizonyult, belementem egy 805-ös suzuki Volusia intruderbe. Ez hegyen völgyön bírta a strapát , az 5.-ből lakotton kívül soha nem kellett visszakapcsolni, akár 80 ról is felpörgött semmi perc alatt, de városban 3.ban is lehetett vele 50-el menni. Azonban amikor megszomjazott, a pénztárcám fenekére nézett jócskán, a maga 6-7 liter/100 étvágyával. Így bármennyire is szép volt meg kifogástalan, elváltunk egymástól és lecseréltem a jelenlegi Yamaha xvs 650 dragstár customra. Nagyon meg vagyok vele elégedve, a fogyasztása 4-5 ben megál - holott a pályán sem a leálló sávban közlekedem másodmagammal, bár ott nem igazán előzgetek mert 140-nél többen nem megyek vele.
Szóval először érdemes kisebb ccm-el vissza szerezni a gyakorlatot, majd eldönteni milyen célra kell a vas - de a hobby ne kerüljön túl sokba a családnak, aztán uccu neki a vásárlás, melyhez sok sikert. A motor típust a pénztárcád szabja nekem a japánok jobban bejöttek mint az olasz vagy a német, a szervizhálózat kiterjedtebb és az alkatrész ellátás is jobb egy Honda,Yamaha vagy Suzukinak mint egy Moto Guzzi vagy egy BMV - nek.
Szia! Úgy látom, hogy a tapasztalt kollégák itt a topicban nem nagyon foglalkoznak a kezdőkkel vagy újrakezdőkkel. Nekem is ez a bajom, mert kihagytam a család miatt 30 évet és most ülnék újra nagyvasra és én is a Drag Star-t néztem ki. Találtál valahol olyan fórumot, ahol segítenek a vásárlás előtti információkkal, tapasztalatokkal? Üdv. Voipman
Szia! Sajnos elszíneződnek mert csupán üres csövek, bár jó hangjuk van és csak 30 ezer körül van darabja tehát gyakran cserélhető. Palkót egyébként nem lehetett elérni mailben a címmel lehet valami gond talán már megszűnt, mert az admin jelzi kézbesíthetetlen, majd még próbálkozom. Üdv.
Szia! Ez gyárilag lila. Ezek a kipu csövek, amik a motorodon vannak, mindenképpen elszineződnek? Én is gondolkodom hogy veszek.
Szia nagyi2!
Köszi az ötletet, megkeresem a megadott címen Palkót, ellenben szép színe van a mocidnak gyári vagy saját fényezésü?
Hali! A háttámla már nálam van. De ez 1100-re való.
palko@freemail.hu Ezen a címen kérdezd meg, neki volt egy gyári rendszere. Hátha megvan még.
Szia! Érdeklődnék, hogy a háttámla megvan még?
Sziasztok! Drag Star 650 kezelési kézikönyvet keresek! Magyar nyelvűt! Fénymásolt is jó! Előre is köszönöm!
puspokiattila@freemail.hu
202250104
puspokiattila@freemail.hu
Sziasztok!
Yamaha xvs 650 customhoz szeretnék venni használt de jó állapotú - nem horpadt nem karcos - gyári dobokat mert nyitott és nem "E" jeles van rajt és tartok tőle, hogy a műszakin nem kultiválják. Esetleg tudtok -e valahol motor bontóról ahol be tudnám szerezni. Köszi a segitséget. BUÉK.