én véletlenül se raknék olyat motorba, amit sportlégszűrőnek neveznek, még betonra való gépbe se. de a barátunk gépébe rakhatott egy előző tulaj nem? mert arról volt szó.
,az enyémben 110, vagy 120 van. De inkább a 110 dereng. és nem megy rosszul. lehet ezért nem forog a tied mert sokall mint állat.
de ha raksz bele egy 110-eset kipróbálhatod melyik a jobb. Ha sportlégszűrő van benne, akkor tuti kell a 220as. Ha túl sok kaját kap akkor nem pörög ki viszont alul jobban megy valamivel, illetve gázra fullad. Persze attól függ mennyire sok.
Egészen egyszerűen azért terjesztenek ilyet, mert nem értenek hozzá ők sem, a hallgató közönséggel együtt.
Ilyen embereknek volt mindig Ladája, amiben kifúrták nagy furóval a főfuvókát és máris 190-et ment a zsiga 4 személlyel. Holott ha kipróbálta volna legalább egyszer a történetét, akkor tudná, hogy gázra jóformán leállna.
Az tény, hogy a legjobb teljesítményhez egy benzinben viszonylag dús keverék szükséges (a sztöchiometrikus 14.7:1 arányhoz képest)
De a soktól nem fog jobban menni, csak szarabbul. Persze ha atomul kevesel, akkor azt meglehet mondani kívülről is, nem kell hozzá nagy tapasztalat. De minimális keveselésnél már annyira nem egyszerű, de gyertyakép megmutatja.