{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5502793] 2018. 12. 06. 17:33
rgvzoli
Szia! A csomagtartó az olyan amilyen a dt80-on van? Akarom kérdezni, hogy jó e rá? Köszi
[#5502284] 2018. 12. 04. 18:09
dacy
Sziasztok!Van egy pár cuccom dt 125 r-hez!Ülés,gumik,lábtartó,csomagtartó,kipufogó,gyújtás kapcsoló stb!Ha valakit érdekelne jelképes összegért viheti!
[#5501292] 2018. 11. 30. 8:02
rg500
motorosboltokban van csak kb 10000 ft per szett .
tzr be akartam venni (sumitomo nyeregbe) 2 szett mert 4 dugós 22000ft lett volna csak az elsőbe.
[#5501275] 2018. 11. 29. 21:58
bencee07
Sziasztok!!
olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy...
van egy 125R 1993 évjárat a power motor jó, mozgatja a szelepet ha külön áramot adok neki, de q helyén már nem csinál semmit, nem is resetel....
mi lehet a baja? milyen hibák szoktak előfordulni a power hibáknál??

Féknyereg felújítót hol lehet venni?? (első hátsó)
Köszi előre is!!!
[#5501114] 2018. 11. 29. 9:23
rg500
Molnár motor vadi új kB 4000 ft
[#5501076] 2018. 11. 28. 21:14
connan88
Sziasztok!
DT 80-125LcII alkatrészek eladóak.Érdeklődni üzenetben vagy telefonon
06308740159
[#5501020] 2018. 11. 28. 18:31
Balogh Martin
Yamaha dt 80 lchez keresek komplett berúgókart
Akinek van szoljon
[#5499974] 2018. 11. 23. 18:18
Zsóóti
Sziasztok! Kéne egy kis segítség mert vettem egy Dt 50-est a gyermekemnek (Karira),de elég gyatra menetteljesítménnyel bír és Osztrák papíros gyári állapot kompresszió szerintem jó
valami tanács kellene merre találom a fránya fojtásokat??
[#5499260] 2018. 11. 20. 16:25
Skodi
Típus/alkatrészkód.
[#5497803] 2018. 11. 14. 22:07
Martinka1670
Üdvözletem ! Valaki el tudná mondani , hogy a hengerfejen mik azok a jelölések PL:3MBOO ????
[#5495185] 2018. 11. 04. 17:17
Yamaha fan
Ahhoz azért már egy multiméter kellene, itt vannak az értékek a kiméréséhez, próbálj meg egyet kölcsönkérni, de érdemes egyet beszerezni, mert hosszútávon nagyon hasznos.
[#5495174] 2018. 11. 04. 16:33
cizi71
Megnéztem ahogy irtad és világitott az égő a kapcsoló jó . Szerintem a tekercsel lessz valami gond.
[#5494795] 2018. 11. 02. 13:48
Yamaha fan
Semmi gond, van aksid azzal is meg tudod nézni. A +-hoz hozzákötöd a sárga/pirost, majd egy égő közepéhez hozzáérinted a kéket az égő test részét meg hozzáérinted az aksi negatívhoz. Ha jó a kapcsoló, akkor világít a lámpa. Ugyanezt el tudod játszani a többi vezetékkel miközben a kapcsolót a szálnak megfelelő helyzetbe kapcsolod.
[#5494773] 2018. 11. 02. 10:59
cizi71
Hát multiméterem az nincs. A csatlakozások persze azok csak ideiglenesen vannak össze kötve így. Igen már én is arra gondoltam hogy leveszem a lendkereket és megnézem a tekercseket.
[#5494744] 2018. 11. 02. 9:21
Yamaha fan
Amit érdemes megnézned az a kapcsoló. A sárga/pirosra ha rákapcsolsz egy multimétert szakadásvizsgálatra, akkor le tudod csekkolni, hogy "p" állásban a kéken kell zártnak lennie, "világítás" állásban a kéken kell zártnak lennie folyamatosan valamint a tompított és refi állásban hol a sárgán, hol pedig a zöldön kell zártnak lennie. A zöld alatt a világosabb zöldet értem a sötétzöld az indexhez tartozik, ahogy a sötétbarna és a barna/fehér.
[#5494715] 2018. 11. 02. 0:09
Yamaha fan
A manual alapján a dt80 mindkét változatán ugyanúgy sárga/piros vezetéknek kellene lennie ami a világításkapcsolóhoz megy, mint ahogy a 125-ös kapcsolódon is van, de a vezetékkötegedben annak a barnának nem kellene ott lennie, illetve más dt modellen a generátortól jövő sárga/piros a kapcsoló csatlakozójánál átvált barnára. Röviden alapból teljesen helyesen kötötted be, ha az a barna a generátorod világítás, töltő tekercsétől jön. A csatlakozásokat gondolom ideiglenesnek gondoltad..
[#5494695] 2018. 11. 01. 21:31
-Apuci-
Én a helyedben levenném a lendkereket, és megnézném a világítótekercsek szálait, hogy egyáltalán jók -e a tekercsek. Asszem 2 világító, egy töltő tekercs, meg egy gyújtótekercs van benne.
Egy jótanács ha ilyen vállalkozásba kezdesz, érdemes beszerezni egy forrasztópákát, ónt, meg zsugorcsövet.
Időtállóbb, meg esztétikusabb , mint ez a ragacshalmaz.
[#5494564] 2018. 11. 01. 16:09
cizi71
A sárga -piros és a barna maradt ki a többit színt a színnel kötöttem össze és minden müködik rajta csak a világítás nem
[#5494539] 2018. 11. 01. 12:53
Yamaha fan
Egy képet lőjj már a kapcsolódról, hogyan kötötted be. A sárga piros a generátor világítás/töltő tekercséről jön. A világítás kapcsolóra a sárga piros meg a kék megy.
[#5494509] 2018. 11. 01. 10:49
cizi71
Biztosíték jó égőket már ellenőriztem az aksi alig egy éves
[#5494437] 2018. 10. 31. 19:03
Skodi
Van benne akksi egyáltalán?
[#5494405] 2018. 10. 31. 17:39
cizi71
Előtte is rosszalkodott már a világítás állandóan kivágta az ízzót . Meg volt hogy csak vibrált az égő
[#5494400] 2018. 10. 31. 17:36
cizi71
Szia Apuci ! A kapcsoló funkciója ugyanaz mint a 80-é szerintem semmi plussz vezeték vagy egyébb dolog nincs benne ugyan az mint a 80-é. Minden egyébb más müködik róla irányjelző duda csak a világítás nem. És a sága-piros vezeték ugyanoda van forrasztva mint mint a barna az új kapcsolóba
[#5494383] 2018. 10. 31. 17:05
-Apuci-
Szia.
Ez nem kártyajáték, (színre-színt, ha nincs pirosat.....:)
Előtte sem volt villany?
Miért nem 80-asról szereztél kapcsolót?
Miért kell keverni?
Bőven elég életet lehelni valamibe ami már alapból is rossz, erre még beépítesz egy plussz hibát.
Mérni sem tudod multiméterrel, mert váltakozó feszültséget sok nem is tud mérni.
Vidd el villamosságihoz, rendbe rakja neked jópénzért.
Kopaszt keress, mert mire végez biztos kitépi az összes haját.
Én pont ma raktam rendbe egy RX50-est villanyilag....
[#5494379] 2018. 10. 31. 16:59
-Apuci-
Szia.
Fotózd már le légyszíves nekem, hogy hol van összekötve a karbi a blokkal!
Tudtommal nincs ilyen opció.
Ha benzines lesz az olaj, vagy elkajálja a szimmeringnél, általában a szuszogó csöve van eldugulva.