{{user.u == '' ? ' ' : user.u}} mégsem
[#5348919] 2017. 04. 26. 22:52
-Apuci-
Felettébb érdekes. Megmondom miért. Ha gravitáció hatására folyik ott a benzin, akkor elősűrítés hatására jobban kéne folynia, vagy egyáltalán nem. Ha nem folyik járatás közben, akkor viszont annyi levegőt szív a keveréked mellé, hogy elszegényedik nem kicsit a keveréked, ami magas fordulaton már szúróláng kialakulásához vezethet, és kilugad a dugattyúd teteje.
Ezt ellenőrizheted is, mert motorozás után a gyertyaképed nem őzbarna, hanem inkább fehér kéne hogy legyen.
A 125R-ben nincs a blokkfelek közt tömítés, manual szerint csak paszta kell közé.
Szerelési hiba is lehet, kevés pasztát kapott, de kétlem hogy kinyomta volna.
Mindenesetre ha szétszeded, ellenőrizd a blokkfeleket élvonalzóval, hogy nincs -e görbület, vagy nem vertek -e közé csavarhúzót.
Sok a barbár.
Mondjuk ha nincs csúnya hangja, én nem bontanám szét feleslegesen, lefújnám féktisztítóval, és a blokkfelek találkozásánál megkenném 2K-s epoxival.
Persze tudom ez barbár megoldás, de ráérsz széthúzni akkor, mikor igazán szükséges lesz.
Vagy ha széthúzod, 2 föcitengő csapágy, meg 2 balansztengely csapágy csere sem ártana.
[#5348901] 2017. 04. 26. 21:43
2Ttuning
Nekem sajnos nem onnan , jövő héten szétrántom blokkot .
[#5348900] 2017. 04. 26. 21:42
2Ttuning
Köszi , sajnos megvan honnan folyik , öníndító felett blokkfelek (forgíttyúsház) .
[#5348788] 2017. 04. 26. 13:51
lamb
Szia Laci. Elsőre két dologra gondolnék. Benzincsap, tűszelep. Szerintem a csapod nem zár el és ennyi ideig a tűszelep sem képes megtartani a benzin súlyát. Tehát befolyik.
[#5348668] 2017. 04. 26. 6:09
kvados
Üdv Urak!
Az mitől van hogy ha ritkán (2 hetente) használom a 125 DT-m, akkor rá kell rúgni vagy 15-öt hogy elinduljon hidegen. Melegen mindig pöccre indul. Ha mondjuk 1-2 naponta használom, akkor se indul hidegen elsőre, hanem kb, olyan negyedikre. A gyertya aránylag új, szivató elvileg jó, mert felpörgeti a motort, keverék 1:40, levegőszűrőt rendszeresen takarítom,befújom. Lehet a karbit kéne kitakarítani?
Üdv. Laci
[#5348466] 2017. 04. 25. 12:56
lamb
Ilyen nekem volt. Kiderült,h van rajta egy szerelő nyílás a blokk alján és mosáskor ott tolta ba a nagynyomású egy kihasználatlan olajos részbe a vizet. Az egy hétig is csepegtette az olajos nyálat.
[#5348420] 2017. 04. 25. 6:36
-Apuci-
Ha a blokkfelek közül folyna, akkor valszeg be sem indulna, mivel elősűrítéskor nem lenne olyan mértékű keverékképzésed, sőt, farsolna is.
Gondolom én.
Fújd le féktisztítóval az alját, és keresd sűrű szemrevételezéssel, hogy honnan szökik a lé.
[#5347970] 2017. 04. 23. 20:23
2Ttuning
Sziasztok !
Yamaha Dt 125 blokk . Benzin (keverék) csöpög belőle el nem égettnek nézem . .Főtengely szimeringem új . Karbinál túlfolyón nem folyik ,benzincsap , csöveknél sem . Önindítóm is olajos,benzines . Váltóba olajom állandó .Elképzelhető lenne , blokkfelek közül jönne a benzin , forgattyúsházból ? Ha igen mi okozhatja ?
[#5347102] 2017. 04. 20. 23:54
Kisczo
Sziasztok. Alkatrészeket keresek LC I-es 80 ccm-es dt-hez. tudtok nekem segíteni mert sehol nem találok hozzá bontott cuccokat???
[#5347083] 2017. 04. 20. 21:26
B78
Köszi, néztem én is már sok hirdetést. Sőt, folyamatosan böngészem :)
[#5346950] 2017. 04. 20. 9:42
Tommka24
Hátha külön is eladó.... vagy esetleg a méreteit is meg lehet kérdezni.... http://www.kepesmotor.hu/yamah...
[#5346674] 2017. 04. 19. 7:35
lamb
Én maradok a 40 nél.
[#5346623] 2017. 04. 18. 20:32
-Apuci-
Különolajzásos gépeken alapon kb 1:100-as keveréket készít.
Ez magas fordulaton lemehet 1:20-1:40 körülire.
Én jártam frissen felújított DT-vel, 1:40-es keverékkel, többször pergetve 10-12.000.-es fordulaton, 2 személlyel is.
Nem feltétlen olajhiány a ludas, inkább korábbi ragadás, megfőzés, lehetett a ludas, meg rossz keverékbeállítástól detonációs égés.
Szerintem inkább ott lehet a bibi, kis fordulaton meg már azért nem ment, mert lehet le voltak ragadva a gyűrűk.
Bár ez mind találgatás, célszerű lenne bontás után, a tényeket közölni.
[#5346535] 2017. 04. 18. 14:15
zsonyi1
Az meg hogy mennyibe fàj làtatlanba...:)Mondjuk 30000-80000-ig.Ha csak a hüvely,gyürük sérültek akkor viszonylag jol jàrtàl.Ha kapott a fötengely,tügörgö is..Hàt.Akkor ugye tömktések,tügörgö,hüvelyezés,ha màr szét van szedve akkor csapàgyak,rossz esetben dugatyu,halytokar.Na meg persze fötengely.
[#5346511] 2017. 04. 18. 13:05
Fivexer
Értem értem. :) Akkor lehet hogy ez volt a baja, mert amikor besült, akkor kis fordulaton nem ment sokat. 1,2- nyél.
[#5346508] 2017. 04. 18. 12:59
zsonyi1
Én ugy tudom hogy a különolajos gépeken ugy van kialakitva az olajzàsi rendszer hogy magas fordulaton arànyànyait nézve több olajat kever egységnyi üzemanyaghoz mint alacsony fordulaton.Ezért ha ki van iktattva az oljzàsi re dszer dusabb keveréket kell adni a gèpnek hogy magas fordulaton is megkapja a megfelelö kenést.Ezért tünik nekem kevésnek az 1:40-es keverék
[#5346502] 2017. 04. 18. 12:27
Fivexer
Papíron különolajozásu, igen, de ki lett kötve és így már a tankba össze lett keverve. Az 1:40 nem gondolnám hogy kevés lenne neki, mert ugye már 2-3 tankot ment 1:40-el, de ettől függetlenül lehetséges hogy az volt a baja.
[#5346501] 2017. 04. 18. 12:19
zsonyi1
A 1:40-es keverék nem volt sovàny kicsit?
[#5346500] 2017. 04. 18. 12:12
zsonyi1
A dt nem különolajzàsos?
[#5346468] 2017. 04. 18. 9:19
Fivexer
Ezt benéztem.... :'(
Én voltam az aki jó pár nappal ezelőtt itt kértem segítséget a motorom vízforralásával kapcsolatban, a problémát sikerült elhárítani a hűtősapka cseréjével, így a vizet már nem forralta. Az erő ettől függetlenül nem jött meg. 1-es 2-es kipörög, 3-as már nem igazán a többi meg csak tempótartás (jobb esetben) Tegnap mentem egy 3-órás kört majd 2 órával később gondoltam én állítok a kerbin mivel érzésem szerint sokat kapott, így ezértsem tudott kipörögni. A súbertűt visszavetem egyet (fentről a 2.-ba) és próbálgattam. 1-2- , nem sokat változott, állítottam a melléklevegő csavaron (kifele,- befele) próbálgattam majd egyszer a motor megált... Nem úgy ált le, mintha elment volna a gyujtás, vagy nem kapott volna anyagot, így tudtam hogy itt most baj van. Berugóra ráléptem és akkor szembesültem vele hogy BESÜLT :'( (a napot teletankal indítottam 40-es keverékkel, így csak arra tudtam gondolni hogy a karbi állításnál basztam el valamit) Végelkeseredésemben gondoltam hátha szerencsém lesz és tolásra visszaugrik, de semmi. A kérdésem.: Látatlanul mit tudtok mondani, miket kell cserélni, és mennyibe fájhat a sztori? (Yamaha DT 125 LC vízhűtéses power nélküli)
Segítőkész válaszotokat előre is köszönöm. :)
[#5346445] 2017. 04. 18. 6:56
-Apuci-
Most volt fúrva? Gondolom ablakok élei le lettek törve, derészögelés ellenőrizve, présmagasság beállítva.
Az ablakéleket szokták elfelejteni, majd pár km után jön a gyűrűtörés.
Egyre hanyagabbak a gépműhelyek, van ahol meg sem csinálják ezt, az usernek kell az utómunkálatokat elvégezni.
És akkor örülhetünk, ha párhuzamos a fúrás, és az alja meg a teteje közt nincs különbség átmérőben.
Én már találkoztam olyannal is.
Ha felső generál is, nagyon alaposnak kell lenni.
[#5346444] 2017. 04. 18. 6:49
-Apuci-
Sajna semelyik nem jó bele. Veszel kerekeket, hogy meglegyen az agy hozzá, meg veszel ráfot, küllőket. Összefűzöd, vagy összefűzeted. Majd veszel rá horror áron gumit is.
Én az XT-re középkategóriásat vettem 70.000.-ért.
Nem véletlen, hogy 150-től indulnak a fűzött szettek.
Ha egyszer el akarod adni, a kutya nem fog érte adni annyit.
Gondolkodj rajta, megéri -e. Azonkívül hogy jól néz ki, mellette szar az hogy hirtelen fog reagálni a kormánymozdulatokra, sokkal komforttalanabb lesz tőle a paripa.
[#5346369] 2017. 04. 17. 18:26
B78
Supermoto kerekeket akarok tenni a Dt125r-be. Milyen széles megy bele? Néztem, hogy a Dt125x 17x3.00 első és 17x3,50 hátsó kerekekkel van szerelve. Ez a méret jó bele? Első sorban küllős kereket szeretnék, de elég drága összeépíteni. Esetleg milyen más motor felni jó bele? Előre is köszi a válaszokat!
[#5345917] 2017. 04. 15. 21:15
Szab806
Ellenőrizni fogom, jó ötlet arra ,hogy kizárjam ennek az eshetőségét. Viszont gondoltam a powerre ezért vettem is le belőle fúrás után.
[#5345825] 2017. 04. 15. 17:43
B78
Yamaha DT125R-hez keresek első hátsó kerékagyat (elől hátul tárcsafékes). Olcsó pénzért ha lehet! Ha valaki tud jelezze felém! Köszi!