Kapott egy nagyobb szívócsonkot (16os belső átmérő, ezelőtt 12es volt, egy 14-12-es dellorto SHA-t, teljesen felújított főtengelyt, csapágyakat, szimeringeket, egy másik 50es hengert, hengerfejet, fos noname dugót, aprilia AF1 végdobot... Az órám 10%-kal kevesebbet mér, óra szerint 75-öt megy 4.ben. (földúton csak 70) (15ös első lánckerék kicsit nagy neki).. viszont ami érdekes volt számomra, hogy a gyári karbijába 82-es főfúvi kellett, ebbe 48-as és mégis jobban megy, és 2/3-át eszi (bár még kicsit kisebb kéne még bele, kevesli a levegőt, pedig többet már nem kaphat -- túl dús keverék -- főfúvi kisebbre cseréje keverékcsvar hiányában) belső átmérő ugyanaz. Gyorsulása kielégítő :D Nem csörög, nem melegszik nagyon, és piszkosul jó hangja van a kipuból.. gondoltam megosztom veletek
De olilaci kiemelője sokat dobna rajta. De új kutyacsont meg még többet.
Én is szenvedtem így robogónál meg simsonnál, de mindig meg lett a hiba...
Azt szeretném megtudni tőletek hogy ha én leszeretném cserélni az első telómon a telóharisnyát akkor kb. mennyire kelleném szétszedni a telókat?