Csináltam hozzá házilag, mert a lend keréken van 2 lik és abba egy karmos cuccot bele akasztottunk, de a fél centis laposvasat elhajtotta meg a 10-es csavart és nem akart lejöni!
Aztán egy esztergályos ismerősöm csinált egyet 2 liter borért!
Azzal is meg kellet küszködni de azzal már lejött.
és már álmos vagyok.
ugyanis a hajtórúd olyan 2 mm lóg. Blokkot kivettem ,kuplungoldalról mindent lebontottam, majd lendkerék anya le és lehúzó hiányában fejtörés.. semmi. ekkor felhívtam egy kedves ismerősömet /a Balassagyarmati veterán spec. győztese
/ ,hogy van e lehúzója véletlenül. Átvittem hozzá a blokkot, akadtak gondok, de ma délelőttre lehúzta nekem a lendkereket, és célszerszámmal széthúzta a blokkot, mert az célszárszám nélkül nekem igen problémás lett volna. Ezzel hatalmasat segített, és így holnap viszem is felújítatni a főtengely, mivel az alsó tűgörgős kosár széthullott. Egyébként a váltón semmi kopást nem látok, a kapcsolókörmök öntvényszínűek... 43000 km van benne.... full csapágy szimmering csere lesz. A gyujtásoldali főtengő szimmering ferdén volt benne egy előző szakszerő szerelés miatt
. Képeket mindjrt teszek fel. mindjárt rakok képeket. Ja és végre megértettem a váltó működését
zseniális
Mezőgazdasági haszonjármű :)
(Dzsí vett már gumicsimmát a trakeszhez? :)