Szerinted a japcsik olyan hülyék voltak,hogy úgy csinálták meg a gépet,hogy 4000-es fordulaton ne kapjon rendesen olajat?
Ha amiatt szorult meg a motorod,hogy nem kapott megfelelő mennyiségű olajat,akkor az lehet a baj,hogy tönkre ment a különolajzásod,vagy eldugult.....Am ahogy írták elöttem nem csak a bovden húzásától függ,hogy mennyi olajat kap....A szerelő meg nagyon okos ember lehet....XD én a közelébe nem engedném az ilyet a motoromnak....
Másnap elmentem a szomszéd faluba (5km), vissza. Normális tempóban. Aztán utána 30km-re elmentem asszonyhoz nyélen. Utána csak azt kapott, elmentem vele versenyekre, ahol olyan motorfékeket, olyan fordulatokat kapott, normális kenés nélkül, mert nincs különolajzás, hogy már fájt.
Nem mondom, hogy így kell csinálni. De ha jó a furat, van normális olajzás, jó a dugó geometriája, és nem utolsósorban a beállítás akkor nemigen akadhat meg.