Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló. Én a Gianelli-t ajánlom mert láthatóan dob a lóerőn és a hangja is jó. Viszont ha tudsz szerezni DEP rendszert az is ugyan ilyen jó. A lényeg hogy komplet rendszert vegyél: rezonátor és hátsódob!
89 es DT 125R -ről mit tudtok?jó gép?vagy nem annyira?mekkora a tankja?
Attól még normális, ilyen a 2T-k karakterisztikája
A DT125X a szupermoto stílusu,brembo féknyegek,hosszú rugóutas felfüggesztés és terepen se lesz vele bajod ez 100% kb ugy 20-24 LE lesz 140km/h-s órát kiakasztja ez valoszinu ha a sajátombol indulok ki mert lévén blokk ugyanaz bár az X verzió 6kg-val nehezebb az Everts verziónál de szerintem kb ugyanazt tudja mint az enyém szal felvettelek MSNre ott majd kérdezhetsz és válaszolok bövebben
elméletileg nem megy benne a power....a gyerek ezt mondta amikor vettem tőle.meg a másik hogy valami olyat hallottam hogy ha megy benne a power akkor amikor gyujtast adok ra akkor lehet hallani ilyen kis hangot.nalam semmi hang nincs...
Mert 2T és akkor nyit a power például....
ja.azt meg elfelejtettem irni hogy miert van az hogy amikor valtok sebesseget akkor a motor pl 2 es 3 masban is de akarmelyikben kiveve a 6. at csak kb 4-5 ezer felett kezd el húzni de mint az állat.a kormányt alig birom tartani terepen mikor állok.:D:D
Sziasztok!
Egy DT 125 X vásárlásán gondolkozom. Igazából a teljesítmény és a Vmax érdekelne. Dani légyszi vegyél fel msn-re: csongi@citromail.hu
hellosztok.ma vegre tesztelve volt a gépem. 89 es DT 125R .nagyon megy a gép.de a gyerek akitöl vettem azt mondta hogy még járatós.ugyhogy annyira nem hajtom.de szerintem erős.jó.első motorom.de nekem nagyon tetszik.estem is ma vele egyet:Dnem nagyot.csak a kanyarban nagy volt a homok...aztan csuszott.szal bénáztam.olajat szerintetek milyet töltsek bele?mert majdnem folyamatosan villog nekem az olajjelzö az olaj meg kb negyedig van.majd ha tudok csinalok kepeket is es majd felteszem.
Hi vennék a motoromra egy sportrendszert! természetesen DTm van azt akarom kérdezni nincs e vmi tippetek, ötletetek, javaslatotok milyen kipuff rendszert vegyek??
Köszi





csá gabi!!!
igazad van már lassan három napja áll a technika!!!
majd a hétvégén beszélünk!!
ÉS NE REKLÁMOZD A MOTOROM
na csá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Sanyika rugjad a dt mer belustul jooovan!!,,, majd hétvégén meghajtjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jah csak már 2x basztak át és vittem vissza
először rovid utánna hoszzú, ugyhogy téleg az leszz a számolás
motorra való :) Elmész egy motoros boltba és megmondod hogy egy 125 enduróra láncot akarsz venni. Ha van katalógusuk akkor meg tudják nézni hogy a DTn hány szemből kell állnia a láncnak, de a legjobb ha magad megszámolod az eredetin ami rajta van a gépeden. Van standard és van O-gyűrűs lánc (o-ring). Az O-gyűrűs jobb de jóval drágább (szerintem DTre fölösleges, jó az egyszerű). Nekem D.I.D. márkájú van és jó.
HELP MEE
125-ös dt hez mien lánc kell????????????????????????
Hhahahahaha
mA haverom ment mocijával dt huzta neki mint állat 1 majd Üres a motor meg pörgött egy 12 ezer + egy kicsit oszt csak csitt csattt dirr durr utánna b*szott elindulni......csak azt sajnálom kamera nem volt nálam Nem volt semmi..
Én arra reagáltam hogy az LC be nincs power....
Azt nem tom hogy a 6os blokkolva volt-e vagyis tudom hogy volt scak nem tom hogy LC-be vagy R-be ezért ebbe nem ugatok bele....
és hol a blokk? Aszem rosszul fogalmaztam: blokk=blokkolás
Pedig van, mindjárt mutatok képet...
okés,kösz
Pár pacival kevesebb, de azt kipótolja a súlya. Az LCben ha jól tudom a 6. sebességi fokozat van leblokkolva manuálisan (ha még nem vették ki ).
Az LCben nincs Poweres blokk.
Probáld meg hogy a gyertyapipához fujsz egy kis wd40et vagy valami kontakt sprét, nekem bejöhet aztán léehet mástol javult meg