/ egy "fém" fékcsővel
. Mivel a gyári jámáhá feliratoss gumifékcsövem igen csak meg volt törve ezért esett erre a választás. Mivel az első fékem igen gyenge volt, ezért kicsit megfigyeltem a féknyerget, és rájöttem ,hogy a kúszónyereg ugye egy ,vagyis 2 csapon kúszik
,és ebből az egyik emberesen be volt rohadva. Ezért kopott fére a betét. ezt is megtisztítottam bezsíroztam, és most már attól csúszkál a nyereg ,h ránézek
. Remélem így már stopizható lesz a kisdt. Javaslom mindenkinek ,hogy időnkén /főleg aki néha megmeríti a gépet/ ellenőrizze a kúszónyereg csapjait!
/. De kicsit furán egyszerű, az összerakás, és nem úgy néz ki mint ami akár 100 bar nyomást is elvisel. Bár bízom benne, mert ha egy 1000 es sportgépre jó, akkor a dt 80 csak nem fog ki rajta
.
És mennyit megy 6.-ban 6500-on?