Nah akkor majd holnap szenvedek vele, csak sajna nem tom rendesne érezni, mivel nincsen berugokarom. VAgyis berugomehanizmusom.
De nekem kint marad állandóan. De ha pl szivatoval megyek egy jó pár métert akkor nem fogja addig leenni a hajamat? meg, hogy ne keveseljen, ugye befele kell tekernem a levegő csavart (suber elött-légszürő felé)...de akkor nem fog nagyon megugrani a fogyasztás?
Addig úgyse kell hajtani, ameddig nem üzemmeleg. De ha elfogadsz egy tanácsot, nem kockáztatod, meg, hogy szétmenjen a motorod, egy elenyésző fogyasztáskülönbségért. A jó beállításhoz képest kevesebbet adtál neki alapból, erre még rájön a hideg, és ami eddig kevés volt, most még kevesebbet ér.
Ha azt írod, hogy ha henger felől, akkor benyát adok neki, akkor a félreértéseket elkerülendő, odaírnám a helyedben, hogy a csavart merre tekerve. Értelem szerűen meg sokszor nem játszik XD
A tűn tudsz állítani, részterhelés keverék arányát módosítja.
Részterhelés = negyed, fél, háromnegyed gáz, nem alapjárat és nem tőgáz.
Értelem szerűen ha emelsz a tűn, tehát lejebb teszed a clipet, akkor azonos gázkar állásnál a kehelycsőbe (ami a főfuvit tartja és amibe belelóg a tű) kevesebb keresztmettszetet takar ki belőle, tehát több benya jön, dúsít. Ha lejebb engedsz a tűn, feljebb aclipen, akkor szegényítessz.
A tű alakja is fontos, nem csak a poziciója.