Elég keményen izzot a belseje
Ha nem akarod, h leégjen a festék, akkor vizes rongyal kell hűteni már a legelején, amikor elkezd sütősödni. Valamint nem árt, ha nem a kezedben fogod, mert rá fog égni az ujjad...
Ha elaludt, akkor necces ujraindítani, de akkor bele kell nyomni a lángot, ameddig birod, + a levegőt kell nyomatni bele. És fújj bele előtte, és utána. Akkor jó, ha könnyen át bírsz fújni a rezón. Ja és vigyázz, mert ha beindul, és sok levegőt nyomsz, a henger felőli végén kicsapkod a láng, mintha motort járatnál kipuff nélkül. (Ez a lényege a rezónak!)
Nekem 2 éve volt ilyesmi történet. Akkor a kipufogó tömődött el, valami nagyobb kokszdarab szorult meg a hátsó dobban, előtte 3 évig nem volt kiégetve igaz.. aztán lehet, hogy neked más van, de enyémnél biztos ez volt..