Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi szépen
hívd fel a vértestolnai DT bontót!
telszám: 0620 910 45 24 Gróf Lászlónak hívják ha jól emlékszem. korrekt, segítőkész. szerintem van neki!
ja és azzal számolj hogy nem új motor ha tökéletes akkoris vannak hibái mindegy jó vásárlást kívánok:P
értem..értem köszi a tanácsot
de ez még nem is olyan nagy gond csak gondolj bele ha 5-6 alkatrésznél így van.....szerintem érdemes szerelővel elmenni megnézetni nagyobb mocikat.....
Nem rossz moci de szerintem képről nem lehet sokmindent mondani..... mert pl. volt egy DT amit kinéztem elmentem megnézni megyek vele jól húz meg minden aztán megy haver és a kerekek keresztbe voltak nem egymás mögött.... mindegy az apró hibákat is nézd meg nehogy úgy járj mint én....
vettem egy 80as DT-t amibe a hőgomba szar volt most kiszedtem de beletörtem a felét azt is kiszedtem nagy nehezen és nem találok gombát bementem ma a KTM-be és azt mondták tud hozni de lehet nagykerbe se lessz és japánból kell hozni szval nemtudom mennyi lessz az ára de az eredeti 1000Ft helyett vagy 5-6 biztos lessz....
Sziasztok! Tudom h" nem ide tartozik de mi a véleményetek erről a motorrol(bocs nem volt YZ topik)
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=88823
Egy átfogó segitségre lenne szükségem 80 as dt szerintem nem megy ugy ahogy annak gyárilag kéne ,előtte simsonom volt és nem sokkal megy jobban a dtm .terepen megjön az ereje de nem mászik ugy ahogy kéne itt nemis a dombokkal van gond mert szinte minden dombra 2 esben a 60 kgmal felmegy,pl pályán kanyar vissza sebesség és nem akkar menni ,nem akkar kaparni 1 esben sem .Azt tudom hogy egy új gyertya kell bele meg szar a kipufogom .De a motor részénél mivel lehetne több erőt kihozni a gépsárkányból? teljes tisztitás az meglesz.de valami kis tuning?

Vastag terep gumik vannak rajta tom hogy ez is hátrány aszfalton de azért aszfalton egy simsonak akkor sem kéne hogy lenyomjon,gumitól függetlenül. megjegyzem a simo mezei 50 es.no tuningal.
az újraműszakiztatás az 5000 ft kb, szal az nem vészes annyira
mivel nincs másik wartburg spirálom nem tudok képet csinálni
de azt úgy is le kell vágni......
a közelemben nem találtam aki csinálna gyárisasabb spirált
1 üveg sör volt a wartburg spirál, meg kb fél óra meló
egy éve megy rendesen
meg aztán így spóroltam is 1600ft
max az alján lehetne látni hogy nem gyári de az mindig teli van sárral.......
Tavaly Októberben csináltak nekem 1800Ft-ért új tokkal mindennel. MEgéri egyátalán forrasztgatni?
köszi!
Képet tudnál esetleg küldeni a warbesz spirál végeiről?
hát másra nem tudok gondolni akkor
Ki kell cserélni a váltóban az olajat, ill lehet a kuplung lamellák is megöregedtek és már túl "Kemények" és ezért nem emel ki hidegen.
A gyertyakép megfelelő, szép őszesbarna.

Elektronika?
szerintem túl sok benzint kap
sziasztok! légyszi segítsetek!

hogyan kell/lehet beállítani a kuplungot egy 25ös DT-n? hidegen nem lehet kuplungolni, melegen már jó.
a kupl.kar utáni tekerőn már állítottam, de nem használt. pls vki valami okosságot mondjon!
Hali!

88-as dt 125 R motort vettem elől hátul tárcsafékes a porlasztója körtolattyús

A Power szelpet én állítottam be hogy jól nyisson mert eddig nem is volt még kinyitva.Addig nagyon rosszul ment. most már jobban de nem az igazi.

Levegőszűrő, porlasztó kitakarítva, kipufogó kiégetve új gyertya.
Hol lehet még benne folytás mert 7000 felett még mindig nem úgy megy ahogy kellene.
Mivel gyerek koromban volt ilyen motorom tudom, hogy hogy kellene menjen.

1 és 2 fokozatban egyszerűen teli gáznál ledadog és durrog, mintha a gyújtást elvenné 3.-tól már elforog 8-9 ezerig de keservesen. tehát nincs meg a tüzijáték a végén ahogy kellene.

Szerintetek?
fordulatszámmérő
le kell venni a 2 végéről a csatlakozókat:
láng felett melegíteni majd valami fogóval lehúzni
simán lejön mindkét fele mert leég a műanyag
a leszedett csatlakozókat letakarítani egy olyan átmérőjű köracélt belenyomni mint amilyen a bowden
(én egy pontozót nyomtam bele)
a felső simán megy mert lemez az alsó lehet elroppan ha durván van csinálva
ha nem jön le a tüskéről kicsi melegítés után könnyen lejön
a wartburg spirál külső felét méretre vágni beleilleszteni pontozóval finoman rögzíteni
itt is a felső simán fog menni az alsóval kicsit több a meló (vízpumpa fogóval szorítottam meg)
a belső részt is méretre vágni én hegesztővel vágtam/olvasztottam le a felesleget így nem szőröződik ki a vége
majd a levágott részt óvatosan köszörűvel négyzetesre alakítani
de vigyázni kell éppen hogy csak picit csiszolni mert szétesik nem kell sarkosra köszörülni
ennyi az egész
a km spirál is ugyanez csak ott lent is lemez a csatlakozó van az szebben sikerül
összerakás előtt olajozni sem árt
Hali!
Ez a wartburg tuning engem is érdekelne!Avass már be,mi az amit át kell alakítani a spirálon?
Sziasztok ! Nekem van egy Yamaha tdr/dt/tzr 125-ös főtengelyem. Új hajtókarral 0-km-es.Kérésre küldök képet! Mail:lala999@freemail.hu Tel 06302979267 csak d.u ÁR:15000 Bocs sok lett a 0-a
Köszi válaszod, úgy érdekel hogy a nevemen van a gép, csak lejár a műszaki és ujyítani szeretném az mennyi kb...
boss_b-boy@hotmail.com
van msn
ha kezedbe van a cucc szólj